ارسال به دیگران پرینت

زنان در ورزشگاهها

جیمی جامپ دختر بی حجاب و بغل کردن دروازه‌بان استقلال | زنان دوباره از حضور در ورزشگاه‌ها محروم میشوند!

از مدتها قبل عده ای در دفاع از حضور زنان در استادیوم های ورزشی استدلال می کردند که حضور بانوان می تواند فضای بعضا غیر فرهنگی استادیوم ها را اصلاح کند و مانع فحاشی ها و اقدامات غیر فرهنگی دیگر شود. اگرچه در روزهای ابتدایی حضور بانوان تاثیرات این چنینی داشته اما با گذشت زمان نه تنها وضعیت استادیوم ها اصلاح نشد بلکه برخی از افراد خاص به مصداق همرنگ جماعت شدن گوی سبقت را در مسائل غیر فرهنگی از مردان ربودند.

 جیمی جامپ دختر بی حجاب و بغل کردن دروازه‌بان استقلال | زنان دوباره از حضور در ورزشگاه‌ها محروم میشوند!

-خبرگزاری فارس نوشته است:

-از مدتها قبل عده ای در دفاع از حضور زنان در استادیوم های ورزشی استدلال می کردند که حضور بانوان می تواند فضای بعضا غیر فرهنگی استادیوم ها را اصلاح کند و مانع فحاشی ها و اقدامات غیر فرهنگی دیگر شود. اگرچه در روزهای ابتدایی حضور بانوان تاثیرات این چنینی داشته اما با گذشت زمان نه تنها وضعیت استادیوم ها اصلاح نشد بلکه برخی از افراد خاص به مصداق همرنگ جماعت شدن گوی سبقت را در مسائل غیر فرهنگی از مردان ربودند.

-این امر ناخواسته محرومیت جدیدی را برای بانوان علاقه مند به فوتبال برای حضور در استادیوم ها ایجاد می کند چرا که به دلیل فضای غیرفرهنگی، بسیاری از خانمهای علاقه مند حاضر به حضور در استادیوم ها نمی شوند و محیط ورزشگاه رفته رفته به جولانگاه افرادی با شرایط خاص محدود می شود.

-اما نکته مهمتر در جریان بازی دیروز تضعیف پلیس در جریان ممانعت از جیمی جامپ زن بی حجاب بود. به طوری که دروازه بان استقلال با بغل کردن این فرد، به همراه برخی دیگر از همراهانش در حمایت از او شروع به حمله به پلیس کردند. اقدامی جوگیرانه که در فضای مجازی به تک چرخ زدن جوانک ها در جلوی مدارس دخترانه تشبیه شد.

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه