ارسال به دیگران پرینت

فال قهوه | فال قهوه امروز

فال قهوه امروز | ته فنجون قهوه‌ات چه خبره؟ | خبرای خوبی در انتظارته! + تفسیر دقیق

فال قهوه به اشکال مورد مشاهده در فنجان قهوه مربوط می شود، لکه ها و سایه ها به شکل ها نسبت داده شده و برای هر شکل تعبیر خاص قائلند. در بین اشکال مشاهده شده صورتهای بروج دوازده گانه و بروج فلکی از اهمیت بیشتری برخوردارند.

فال قهوه امروز | ته فنجون قهوه‌ات چه خبره؟ | خبرای خوبی در انتظارته! + تفسیر دقیق

فال قهوه

فال قهوه به اشکال مورد مشاهده در فنجان قهوه مربوط می شود، لکه ها و سایه ها به شکل ها نسبت داده شده و برای هر شکل تعبیر خاص قائلند. در بین اشکال مشاهده شده صورتهای بروج دوازده گانه و بروج فلکی از اهمیت بیشتری برخوردارند.

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: قوری

قوری نمادی از بررسی ضمیر ناخودآگاه از طریق ارتباط است. از این رو، دیدن قوری در فال قهوه بدین معناست که بهتر است مسائل و موضوعاتی را که در ناخودآگاه خود نگه داشته اید با دیگران در میان بگذارید. شاید این مسائل بتوانند به آن‌ها در مواجه با مشکلات شان کمک کنند.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: چوب

چوب نمادی از یک زندگی جدید یا بروز احساسات عاطفی است. دیدن چوب در فال قهوه بدین معناست که ممکن است غلیان احساساتتان نسبت به دیگران باعث بروز برخی مشکلات شود. 

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: اسب آبی

نیروی درونیتان را بیرون بیاورید و بر همگان آشکار کنید. تخیل شما باید به سطح بالاتری رفته و به خلاقیت تبدیل شود. از قدرت درونتان استفاده کنید و عمق احساساتتان را کاوش کنید. در عین حال خلاقیت خود را نیز حفظ گردانید. این کار باعث می‌شود هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی التیام یابید.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: کدو تنبل و کدو

کدو تنبل و کدو نمادی از رفاه، موفقیت، سعادت و کامیابی هستند. دیدن کدو تنبل در فال قهوه نشان می‌دهد که شما در زندگی به رفاه و سعادت دست پیدا خواهید کرد.

فال قهوه روزانه متولد مردادنقش شکل گرفته در فنجان: ستون

ستون نمادی از ثبات، قدرت و سختکوشی است. دیدن ستون در فنجان قهوه بدین معناست که کار، روابط و به طور کلی زندگی شما وضعیتی ثابت و پایدار داشته و با مشکلی مواجه نیستید. هرچند ممکن است به دلیل کار و تلاش زیاد احساس خستگی کنید. اکنون که وضعیت شما پایدار است، ممکن است دیگران امید به کمک و حمایت شما داشته باشند.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: گل رز

گل رز نمادی از خوشبختی، همدلی، موفقیت، طول عمر و ثروت است. گل رز می‌تواند همچنین نشانگر ازدواج یا معشوقی جدید باشد.  

برای مشاهده فال قهوه مخصوص خودتان اینجا کلیک کنید

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: لامپ

لامپ نمادی از هوش، الوهیت، اعمال خوب، موفقیت و خرد است. با استفاده از هوش و خرد خود می‌توانید به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید.

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: مارمولک

این نماد می‌تواند به این معنی باشد که شما به مشاوره نیاز دارید. پذیرش برخی موضوعات در زندگی می‌تواند کاری دشوار باشد. مشاهده مارمولک در فال قهوه نشان‌دهنده یک تغییر بزرگ است. تغییری که مستلزم ترک کامل برخی از چیزهاست تا بتوانید وارد مرحله جدیدی شوید.

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: صلیب

از شما خواسته خواهد شد به خاطر عزیزانتان از خودگذشتگی کنید و شما این کار را خواهید کرد. در پروژه‌های فعلی شما زیان و دلسردی دیده می‌شود. شما به شهامت و ایمان نیاز خواهید داشت. نماد صلیب همیشه نشان دهنده رنج و مصیبت است. اگر چیزی در اطراف صلیب نباشد، نشانگر مشکلاتی است که با پشتکار و ایمان می‌توانید بر آن‌ها غلبه کنید. دو صلیب نشان دهنده مشقت و رنج شدید است. نماد صلیب نشان می‌دهد که از لحاظ معنوی به درک و آگاهی خواهید رسید. صلیب می‌تواند سمبلی از ایمان هم باشد.

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: قطار

قطار نمادی از مسیر زندگی است. از این رو، دیدن قطار در فال قهوه بدین معناست که شما مسیر و اهداف مناسبی را در زندگی خود دنبال می‌کنید. به همین روند خود ادامه دهید.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: شلاق

شلاق نمادی از روابط پیچیده و بغرنج است. از این رو دیدن شلاق در فال قهوه بدین معناست که روابط شما با دوستان و خانواده‌تان کمی پیچیده است که این موضوع می‌تواند منجر به سوء تفاهم و درگیری شود. بهتر است روابط خود را با دیگران بهبود ببخشید.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: آهو

به طور کلی نقش آهو در فال قهوه نشان از پاکی و صداقت شما یا شخصی که با شما در ارتباط است دارد. همچنین سمبل زیبایی معنوی و ظاهری، بی گناهی و کم رویی است. این فال با توجه به نیتی که کرده اید و نقش‌های اطراف نقش آهو در فنجان قهوه تعبیر می‌شود. در ادامه با توجه به جایگاه نقش آهو در فنجان قهوه آن را تعبیر می‌کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه