ارسال به دیگران پرینت

فال قهوه | فال قهوه امروز

فال قهوه امروز | ته فنجون قهوه‌ات چه خبره؟ | خبرای خوبی در انتظارته! + تفسیر دقیق

فال قهوه به اشکال مورد مشاهده در فنجان قهوه مربوط می شود، لکه ها و سایه ها به شکل ها نسبت داده شده و برای هر شکل تعبیر خاص قائلند. در بین اشکال مشاهده شده صورتهای بروج دوازده گانه و بروج فلکی از اهمیت بیشتری برخوردارند.

فال قهوه امروز | ته فنجون قهوه‌ات چه خبره؟ | خبرای خوبی در انتظارته! + تفسیر دقیق

فال قهوه

فال قهوه به اشکال مورد مشاهده در فنجان قهوه مربوط می شود، لکه ها و سایه ها به شکل ها نسبت داده شده و برای هر شکل تعبیر خاص قائلند. در بین اشکال مشاهده شده صورتهای بروج دوازده گانه و بروج فلکی از اهمیت بیشتری برخوردارند.

فال قهوه برای متولدین فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: بال

دیدن بال در فال قهوه بدین معناست که مشکلات و سختی‌های شما رو به اتمام هستند و زندگی روی خوش خود را به شما نشان خواهد داد. اگر ببینید پرنده‌ای بال دارد، بدین معناست که از شر هرگونه درگیری و محدودیت رها خواهید شد. اگر ببینید انسانی بال دارد، نشانگر این است که مورد حمایت و محافظت فردی قرار خواهید گرفت.  

فال قهوه برای متولدین اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: لاک پشت

لاک پشت نمادی از طول عمر، وفاداری و دوراندیشی است. از این رو، دیدن لاک پشت در فال قهوه بدین معناست که شما پیش از شروع کاری جدید، تمام اقدامات احتیاطی لازم را انجام می‌دهید. شما فردی صادق و وفادار هستید. به علاوه، این نماد نشان می‌دهد که مدتی زمان خواهد برد که به شرایط یا محیط جدید خود عادت کنید.

فال قهوه برای متولدین خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: پارچ یا آفتابه

پارچ نمادی از فوران احساسات، ایده‌ها یا معلومات است. از این رو دیدن پارچ یا آفتابه در فال قهوه بدین معناست که شما سرشار از ایده و دانش هستید و زمان آن رسیده که از آن‌ها برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران استفاده کنید. بسیار مهم است که ایده و دانش خود را بدون تعصب و هیجان در اختیار دیگران قرار دهید.

فال قهوه برای متولدین تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: کرگدن

کرگدن نمادی از شِکوه، شکایت و غرولند است. دیدن کرگدن در فال قهوه بدین معناست که شما فردی هستید که به جای اینکه انرژی خود را بر چیز‌های درست و واقعی متمرکز کنید، از اشتباهات و خطا‌های موجود در اطراف خود ناله و شکایت می‌کنید. بهتر است یاد بگیرید از دیدگاهی متفاوت به مسائل نگاه کنید.

فال قهوه برای متولدین مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: بوقلمون

بوقلمون به طور کلی نماد ثروت، رونق اقتصادی و سود و منفعت است. دیدن بوقلمون در فال قهوه از یک حمایت مالی یا موفقیت در آینده نزدیک خبر می‌دهد. اگر به تازگی پروژه ای را شروع کرده یا سرمایه گذاری انجام داده اید در آن موفق خواهید شد. همچنین نقش بوقلمون نماد اعتماد به نفس، غرور و افتخار است و دیدن آن در فنجان قهوه ، موفقیت های معنوی و اخلاقی نیز تعبیر می‌شود. اگر بوقلمون در فنجان قهوه در حال پرواز و با بال های باز کرده بود نشان دهنده این است که به زودی به شهرت و خوشنامی می‌رسید. شکل بوقلمون در انتهای فنجان نیاز شما به حمایت مادی یا معنوی از طرف خانواده و آشنایان را نشان می‌دهد.

فال قهوه برای متولدین شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: تفنگ و اسلحه

دیدن اسلحه در فال قهوه می‌تواند به این معنا باشد که شما به دلیل داشتن احساساتی همچون عصبانیت و ستیزه جویی، می‌ترسید که قدرت و کنترل خود را در زندگی از دست بدهید. این وضعیت می‌تواند توسط دشمنان دوست نما ایجاد شده باشد.

برای مشاهده فال قهوه مخصوص خودتان اینجا کلیک کنید

فال قهوه برای متولدین مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: بال

دیدن بال در فال قهوه بدین معناست که مشکلات و سختی‌های شما رو به اتمام هستند و زندگی روی خوش خود را به شما نشان خواهد داد. اگر ببینید پرنده‌ای بال دارد، بدین معناست که از شر هرگونه درگیری و محدودیت رها خواهید شد. اگر ببینید انسانی بال دارد، نشانگر این است که مورد حمایت و محافظت فردی قرار خواهید گرفت. 

فال قهوه برای متولدین آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: خرگوش

در فرهنگ چینی، خرگوش به ماه و بخت و اقبال خوب مرتبط است و تصور می‌شود کسانی که تحت نماد خرگوش به دنیا بیایند، زیباشناس و هنرمند خواهند بود. هرچند در آمریکای شمالی، خرگوش نمادی از ترس و وحشت است. خرگوش به عنوان موجودی ترسیده، ترسو و خجالتی شناخته می‌شود. با ترکیب این معانی با هم می‌توان گفت که خرگوش در فال قهوه بدان معناست که شما ترسیده، خجالتی و کمرو هستید که با این حال خوشبختی و شانس خوب همیشه بر سر راه شما قرار می‌گیرد.  

فال قهوه برای متولدین آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: گوی

 گوی نمادی از پذیرش، برابری، همبستگی و هماهنگی است. از این رو، دیدن گوی در فال قهوه بدین معناست که شما با تمام دوستان خود رفتاری مشابه و برابر دارید. شما برای آن‌ها فخرفروشی نکرده و به دیده تحقیر به آن‌ها نگاه نمی‌کنید.

فال قهوه برای متولدین دی

نقش شکل گرفته در فنجان: افتادن اسم

افتادن اسم در فال قهوه، نشانه‌ای از نقش صاحب نام در زندگی شماست. حتما لازم نیست که اسم کامل را ببینید. گاهی حروف اول اسم نیز به منزله‌ی اسم شخص مورد نظر است. تعبیر اسم‌ها کاملا بستگی به نمادهای اطراف آن‌ها دارد. برای مثال، اگر نام شخصی در کنار نقش مار افتاد، از آنجا که تعبیر مار در فال قهوه گواه از دلشوره و نگرانی است، می‌تواند به معنای این باشد که از سوی صاحب نام گزند و دشمنی به شما می‌رسد و شما باید مراقب آن شخص باشید.

فال قهوه برای متولدین بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: روباه

روباه بیانگر موفقیت در تجارت است. این حیوان نماد نیاز به حیله گری و گریز از ذهن است. اگر تصویر روباه کلفت یا نزدیک به نشانه‌های بیماری در فنجان بود، پیشنهاد می‌شود نسبت به فردی که در اطرافتان دارای انحراف است احتیاط کنید. تصویر روباه در فنجان هشداری برای دوری از موقعیت‌های مشکوک دور و برتان است. شدیدا مراقب انسان‌های حسود و منحرف نزدیکتان باشید. آن‌ها قصد صدمه زدن و تخریب اعتبار شما را دارند.  روباه حیوانی بسیار متمرکز است. او همواره در تلاش است تا بدون خطا طعمه‌اش را شکار کند. نماد روباه ما را تشویق می‌کند که فراتر از مرزهای خود بیندیشیم و از طبیعت خلاق خود به روش‌های هوشمندانه استفاده کنیم. روباه به ما می‌گوید از راه های مختلف به مشکلات نزدیک شویم. این تصویر روباه در فنجان یک یادآوری است برای استفاده کامل از پتانسیل بالقوه. علاوه بر همه این موارد، روباه ما را راهنمایی می‌کند تا از موضوعات پنهان آگاه باشیم. از نگاهی دیگر شما سعی می کنید در مقابل افراد خاصی باهوش باشید.  روباه می‌تواند نماد افرادی باشد که در زندگی دیگران دخالت می کنند. نماد روباه به شما هشدار می دهد که در برابر تغییرات زندگی انگیزه داشته باشید. روح شما نیاز به استراحت دارد و باید به خود این اجازه را بدهید. شما باید خودتان را از شر مشکلات رها کنید و توانایی خود را برای رسیدن به موفقیت به کار گیرید.

فال قهوه برای متولدین اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: سیب

سیب نشان‌دهنده سلامتی است و مشخص شدن علامت سیب در فنجان قهوه شما یک علامت مثبت محسوب می‌شود. ظهور شکل سیب در فال قهوه به شما می‌گوید که شما در آینده زندگی شاد و رضایت بخشی خواهید داشت. سیب نشانه سلامتی، شادی و نشاط است که نوید می‌دهد رؤیاهای عاشقانه برایتان محقق خواهند شد. دیدن بیش از یک سیب در فال قهوه نشان می‌دهد که باید روی تفریح تمرکز کنید و برای تعطیلات در خارج از کشور برنامه‌ریزی کنید یا شروع به فکر کردن در مورد مسائل مهم زندگی خود کنید. با دیدن سیب در فال قهوه مشخص می‌شود که شما زندگی طولانی در پیش دارید، بنابراین مهم است که از زندگی خود لذت ببرید. علاوه بر این، شما باید درس‌های مهم مثبت و ارزشمند زندگی را بیاموزید. همیشه با دیدن سیب در فال قهوه بر اقدام جهت دستاوردهای خلاقانه یا هنری تأکید می‌شود. دیدن میوه‌های بیشتر در کنار سیب، مانند دیدن موز در فال قهوه، حتی نشانه‌ای بهتر برای فال شما محسوب می‌شود. به‌طور خلاصه، سیبی که در فنجان فال قهوه شما ظاهر می‌شود، یک نشانه عالی تلقی خواهد شد. بااین‌حال، مهم است که از خود در برابر وسوسه‌های احتمالی محافظت کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه