ارسال به دیگران پرینت

فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ | فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ | فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

 

 

جواب فال شما: غزل شماره 130 از دیوان حافظ

 

 

تعبیر فال حافظ شما:

اسیر رنگ رخسار و ظواهر زیبا شدی و خود را به دردسر بسیاری افکندی. بدان که به هر کسی نمی توان اعتماد کرد حتی اگر از خویشان و نزدیکان باشد. هرگز در زندگی از بنده خدا توقع خدمت و لطفی نداشته باش. هرچه می خواهی به دامان خودش چنگ بزن که قادر مطلق است. غصه گذشته را مخور ولی از این تجربه پند بگیر. از گذشته توبه کن و زندگیت را از نو بساز که کامیابی با توست.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا چهارم می فرماید:

* وقت سحر بلبل برای باد صبا حکایت کرد که عشق روی گل مرا آواره و نالان کرده است.

* باد ملایم بامدادی را وقت خوش باد که درد عاشقان شب زنده دار را درمان کرد و روی بند از چهره گل برداشت و گیسوی سنبل را چنگ زد و تکمه قبای غنچه گل را باز کرد.

* در همه جا بلبل عاشق در حال گریه و زاری است فقط در این میانه باد صباست که با ناز زندگی می کند.

* عشق از آن رنگ و رخ گل به دلم خون انداخت و دلم را خون کرد و گلشن به خارم مبتلا کرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- عاشق کسی یا چیزی شدی که برای شما ناراحتی و درد فراوان به همراه داشته و دارد. درحق شما ستم روا شده و به محبت های شما بی لطفی و بی مهری گردیده است. به زودی خداوند شما را به پاس تحمل این رنج ها، به مقام بلندی می رساند و ثروتی به دست می آوری که همه را مبهوت خود خواهید ساخت. به شرط آنکه اولاً با افراد سیگاری و معتاد مطلقاً نشست و برخاست نکنید، ثانیاً به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و سوره مبارکه هود آیه ۸۰ تا ۱۱۰ را با معنی و حضور قلب بخوانید و نذر خود را ادا کنید.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: موفق و پیروز، خیرخواه، عاقل، به موقع صبور و آرام، صلح جو، هنرمند، با سلیقه، نجیب، با وفا، خوش بین، مشاوری عالی، متین و مودب، اصیل، معتدل، با شخصیت، مهربان، خوشرو و با اراده.

با این ویژگی ها حیف است خود را به مسائل کوچک سرگرم کنید. پس با اراده، علاقه، تلاش و سرعت عمل اقدام کن تا موفق شوید.

۴- یکی از نزدیکان سخت به کمک خانواده شما نیاز دارد. پس برآورده کردن نیاز خانواده شما محبت فرماید.

۵- پشت گوش اندازی هم اندازه ای دارد. او تحمل را از دست تصور می کند که از بگو و مگوهای گوناگون خسته شده است. او تصور می کند که از متانت و حوصله اش سوء استفاده شده. بنای بد رفتاری را دارد. بنابراین با ملاحت و زیرکی دل او را به دست آورید تا طلای ناب زیر پای شما نثار کند.

 

فال حافظ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

 

 

جواب فال شما: غزل شماره 211 از دیوان حافظ

 

 

تعبیر فال حافظ شما:

کسی را دوست می داری ولی او روی خوش به تو نشان نمی دهد و پیوسته تو را تهدید کرده و آزار می دهد. اما تمام اینها ظاهری است. او قصد امتحان تو را دارد و در باطن به تو علاقمند می باشد. عشقی که داری با پول و مال دنیا عوض نکن که ارزش آن بیش از اینهاست.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او به شما کاملاً اعتماد دارد ولی اخلاق شما بسیار متغیر و بی ثبات است. پس بهتر آن است که در اخلاق و رفتار خود تجدد نظر جدی کنید وگرنه او را از دست خواهید داد. چون آزار و اذیت هم اندازه ای دارد.

۲- او شما را دوست دارد اما قدرت اظهار ندارد. خوشبختی قرین شما خواهد بود. مشکلات راه، چندان مهم نیست. بلکه اهمیت قدرت، اندیشه، واقع نگری، سرعت عمل، دقت و راهنمایی از استادان مجرب مهم است. سعی نکن که رشته ها را پنبه کنید و شیرازه کار را با عجله و عصبانیت پاره کنید.

۳- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و سوره مبارکه الشمس را ۵ بار با معنی و حضور قلب بخوانید. نذر خود را ادا کنید و با اراده گام بردارید که دنیا ارزش ناملایمات را ندارد.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: مصمم، هدفمند، جذاب، پرحرف، اهل انتقاد از دیگران، شوخ، بامزه، رک گو، با محبت، خوشرو، درویش، بد پیله، اهل رقابت، دوست داشتنی، پر اولاد و ساده.

۵- فرزندان زیادی در طالع داری که دو نفر از آنها عالی خواهند بود. تغییر شغل و مکان مناسب نمی باشد. خرید و فروش خوبست. از عقیده و بستگان خود زیاد جانبداری نکنید زیرا موجب سردی کاشانه و اطرافیان می شود. هر چیزی اندازه ای دارد.

۶- در معامله ای خانواده شما زیان خواهید دید پس اگر فسخ شود، بهتر است چون آینده بهتری به دست خواهد آمد.

۷- از اینکه مرتباً به او نق می زنید که ای وای مادرت و خواهرت، بسیار ناراحت است. اندازه نگه دار که اندازه نکوست. مارگرت بیکل می گوید: "برآنچه دلخواه من است، حمله نمی برم بلکه خود را به تمامی بر آن می افکنم. اگر برانم تا دیگر باره و دیگر بار بر پای بتوانم خاست، راهی جز اینم نیست."

 

فال حافظ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

 

 

جواب فال شما: غزل شماره 399 از دیوان حافظ

 

 

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست زندگیت دچار رکود و خمودگی شده است و منتظری تا کسی مشکل تو را حل کند. بدان که این مشکل به دست هیچ کس جز خودت حل نخواهد شد. از این تنبلی و بی تفاوتی دست بردار و با تلاشی وسیع، تحولی در زندگی خود ایجاد کن تا به آنچه آرزویش را داری برسی. به ارزش وجود خود پی ببر که تو خود طبیب درد خودی.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شما از جذابیت و ملاحت درخور توجهی برخوردارید و در دلربایی، شهره خاص وعام هستید. می توانید با یک نظر، هزاران نفر را شکار کنید و به دام محبت خود اسیر سازید. پس سستی را رها سازید و با اراده قوی و علاقه به دنبال نیت خود باشید زیرا تا موفقیت راه چندانی وجود ندارد. اما خالی از رنج و اشکال هم نمی باشد و باید تحمل کنید.

۲- متاسفانه با کسانی رو در رو می باشید که حلیه گر و نیرنگ باز هستند. شما طالب یکرنگی و یک گامی هستید. در حالی که همه مردم یکسان نمی باشند. آنان نیز حق دارند زیرا قبلاً به وسیله افرادی ناجنس و بد ذات دچار مشکل شده اند. پس باید چنین عمل کنند. بنابراین کارهای آنان نباید شما را ناراحت سازد زیرا آدم مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد.

۳- با افراد صالح نشست و برخاست کنید. دست افراد معتاد و بد ذات را از دامن زندگی خود کوتاه سازید. زیرا شما پدر و مادر یا همسر و فرزندانی شایسته، با زندگی نسبتاً مرفه و آرام دارید که دیگران غبطه می خورند و گاهی حسادت می کنند. پس راز دل خانواده خود را با کسی در میان نگذارید. به همسر مهربان خود عشق بورزید و به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید.

۴- صداقت کودکانه، نشاط جوانی و وقار پیرانه زیباترین صفاتی است که می توانیم در خودمان بسازیم. آینده ای درخشان برای شما پیش بینی می کنم. برای برآورده شدن حاجت خود، سوره مبارکه یس، آیه ۱۸ تا ۲۸ را با معنی و حضور قلب بخوانید. از طریق موبایل و اینترنت پیامی شادی بخش دریافت می کنید.

 

فال حافظ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

 

 

جواب فال شما: غزل شماره 148 از دیوان حافظ

 

 

تعبیر فال حافظ شما:

تمام تلاش خود را به کار بسته ای تا به مقصود برسی. تا به حال هر کاری که فکر می کردی درست است انجام داده ای. به تلاش و کوشش خود ادامه بده که بالاخره جوینده یابنده است و تو نیز به هدف بزرگ خود خواهی رسید. و آنچه را که می خواهی به دست خواهی آورد.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: خانواده دوست، مهربان، بی ریا، زود رنج، رفیق دوست، دستتان بی نمک است، با استعداد، سخنران، نویسنده مآب، ولخرج، بخشنده، دانا، فکور، خلاق و محترم.

۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم و پنجم می فرماید:

* هر کسی که نگاه بر چشم مست یار افکند، گفت نهی کنند از منکر. کجاست تا این مست را بازداشت کند.

* خرسند دل کسی باشد که مانند حافظ، ساغری از می عشق که از روز نخست به آدمی داده اند، بنوشد.

۳- او یاری محبوب و خاطره انگیز است اما راه و رسم عشق را نمی داند. این مشکلی است که تا پایان کار گریبانگیر شماست، زیرا عشق بی پروایی و ابزار این کار را می طلبد. وقتی که کسی تا این اندازه ترسوست، پس رهایش کنید. بهتر است زمان را از دست ندهید، زیرا زمان بسیار کارساز است.

۴- به زودی ملاقات مهمی در پیش دارد که این دیدار بسیار سودمند می باشد. همسر یا پدر شما در معامله ای و کاری زیان دیده و نمی تواند ابراز دارد. به او بگویید به زودی جبران می شود و او همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برود و دعا کند که گشایش بسیار است.

۵- پدر و مادر راار احترام بگذارید و بدانید که زندگی نسبتاً آرامی دارید. با سخنان بیهوده آن را خراب نکنید و دست از لجبازی بردارید. زیرا همه شما را دوست دارند ولی شما جانب انصاف را نگه نمی دارید !

۶- مسافر شما اوضاعش رو به بهبودی است. به زودی از او خبر خوشی دریافت می کنید. خرید سود آور است ولی فروش موقعیت ندارد. طلاق مدتی طول می کشد اما مقدمات ازدواج را فراهم نکرده اید. سفری مفید و سودمند در پیش دارید و ملاقات مهمی خواهید داشت که برای آینده شما مفید است.

۷- در این هفته خوابی خواهید دید که دندان شما لق شده است. تعبیرش اینکه بیماری یا مشکلاتی به سراغ خانواده شما می آید که باید با صدقه رفع کنید ولی از طرف دیگر از یک موقعیت و معامله ای سود آور بهره مند می شوید و به زودی مشکلات زندگی را پشت سر می گذارد و به هدف خود می رسید.

۸- به سلامتی خود بیشتر توجه کنید. غذا عامل اصلی زندگی است. روحیه خود را شاد نگه دارید. از طریق موبایل و اینترنت سودها خواهید برد.

 

فال حافظ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

 

 

جواب فال شما: غزل شماره 182 از دیوان حافظ

 

 

تعبیر فال حافظ شما:

فرصت های بسیاری را در زندگی از دست داده ای. به امید رسیدن به کمال مطلق، اهداف کوچکتر را از دست داده ای ولی تو باید از کوچکترین فرصت زندگی برای لذت بردن از عمر خود استفاده کنی. در مورد هرکس هم محاسن او را ببین و هم معایبش را و به جز خدا به کس دیگری چشم امید نداشته باش.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت چهارم و پنجم می فرماید:

* شربت گلاب علاج درد ما نمی باشد بلکه چاره این درد، چند بوسه آتشین شیرین تو می باشد.

* از کوچه قلندران وارسته با احتیاط عبورکن و بیرون برو تا معاشرت با چند رسوای عشق حال تو را از بین نبرد و آبرویت را نبرد.

۲- او شخصی مهربان و خوش برخورد است. اگر چه دمدمی مزاج بوده و زود عصبانی می شود، بالاخره هرکسی عیب و حسنی مخصوص به خود دارد که جنبه های خوب او بیشتر است. شما نیز از این دریچه به او نگاه کنید.

۳- این نیت با اندکی توجه، وقت شناسی، همکاری با استادی آگاه و با تجربه و داشتن سرعت عمل انجام می گیرد. از شخص آگاهی مشورت بخواه تا او شما را راهنمایی کند. بسیار سودمند است. این نیت حتماً قابل اجراست. به قول امرسون: "ترس همیشه از نادانی سرچشمه می گیرد."

۴- پدر و مادر دعایشان مستجاب می شود ولی یکی از بستگان از شما ناراحت است. دل او را بدست آورید. گمشده پیدا می شود. سفر کرده خبری می دهد. در این هفته مژده ای دریافت می کنید و ملاقات مهمی در پیش است.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: مصمم، بزرگوار، شیک پوش، خوشگذران، سخاوتمند، خوش تیپ، جسور و مهاجم، عاشق عطر، قابل احترام و تو دل برو.

۶- از تغییر و تحول انجام شده استقبال کنید و آنرا به فال نیک بگیرید. مواظب سلامتی پدر یا همسر خود باشید که دچار نگرانی نشوند.

 

فال حافظ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

 

 

جواب فال شما: غزل شماره 443 از دیوان حافظ

 

 

تعبیر فال حافظ شما:

در وجودت آشوب هیاهویی برپاست. با تمام وجود بر سرانجام این نیت ایستاده ای، گرچه خود هم می دانی که انجام این نیت آن نتیجه ای را که تو می اندیشی به دنبال نخواهد داشت، با این حال همچنان پافشاری می نمایی و غم و اندوه بسیاری را تحمل می کنی. شتاب بیهوده مکن و منتظر شو تا زمینه مساعد فراهم شود. آنگاه این نیت عملی می گردد.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از بی وفایی و بدعهدی و فریب مردم شکایت مکن زیرا همه دارای اخلاق یکنواخت و درستی نمی باشند. مبادا با آنان درباره راز درون سخن بگویی که جز نیرنگ و تمسخر کاری از آنان ساخته نمی باشد. بلکه با استادی با تجربه، راز خویش را در میان گذارید و از او درخواست کمک کنید. در این کار بهتر از همه کس، پدر یا مادر شماست. در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا نمایید که گشایش بسیار حاصل می گردد. دلت را صاف کن و توکل بر خدا داشته باش که موفق می شوی.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: مهربان، با گذشت، صمیمی، آتشین مزاج، کمی عصبی، بخشنده، دل نازک، سخت کوش، آگاه به مسائل، با ایمان، خانواده دوست و یکدنده.

۳- به زودی خبرهای خوش دریافت می کنید بطوری که در زندگی شما اثری نیکو خواهد گذاشت. ملاقات های مهمی در پیش می باشد. مواظب سخنان آنان باشید.

۴- از زندگی خوبی برخوردارید و دو بچه در طالع شماست که اولی متکبر و دومی پولدار می شود. همسری مهربان ولی زود رنج و پدر و مادر مهربان دارید که مرتب به فکر شما هستند. مسافرت سیاحتی و زیارتی در پیش دارید. به زودی ثروتی به دست خانواده می رسد.

۵- عیوب او را کاملاً می دانید اما از بیان آن می ترسید. بهتر است از این کار صرف نظر کنید یا آن را به موقع بهتری موکول نمایید.

۶- از طریق موبایل و اینترنت خبرها و مراوده های زیباتری خواهید داشت.

 

فال حافظ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

 

 

جواب فال شما: غزل شماره 104 از دیوان حافظ

 

 

تعبیر فال حافظ شما:

 

اگر با چشم واقع بین به خود نگاه کنی می بینی که خداوند تمام امکانات موفقیت را برای تو مهیا نموده است. ظاهری نیکو، اخلاقی خوش و نیتی پاک داری. تنها چیزی که برای رسیدن به پیروزی و موفقیت لازم داری کمی همت است. با عزم و اراده و همتی که خدا در وجود تو نهاده می توانی بهترین زندگی را برای خود بسازی.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این فال بسیار عالی است. اگر شک و تردید داشته باشی، من به عقل و اندیشه شما شک می کنم. پس بر شما مبارک باد و مرا دعا کن و چنانچه به مرادت رسیدی، به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و شکر آنچه را که به دست آورده اید به جای آورید.

۲- بدون تردید و دودلی اقدام کن که پیروزی در چند قدمی شما است و شاهد موفقیت را در آغوش دارید.

۳- آنقدر لذت بردم که اگر کنارم بودی، قلم را برایت از خوبی این نیت در گردش در می آوردم و می گفتم که آینده ای موفقیت آمیز در انتظار خانواده شماست. پس از هیچ چیز نگران نباشید. مبارک باشد.

۴- اگر برایت هدیه ای آورده اند، نشانه این است که شما از زندگی بسیار مرفه ای برخوردار خواهید شد.

۵- به پدر و مادراحترام بگذار و دل آنها را بدست بیاور. نذری کن و این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن. سوره مبارکه الروم از آیه ۳۰ تا ۵۰ را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش بسیار است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: زیبا پسند، حساس، خطرناک، دلسوز، دین دار، خوشگذران، ملاحظه کار، مودب، با احترام، دعوا راه انداز، محافظ خانه و زندگی، قدرتمند و سریع تصمیم بگیر.

۷- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش و تغییر مکان و شغل عالی است. بیمار شفا می یابد. سه فرزند در طالع داری که دومی از همه بهتر خواهد شد. خود و همسر در پایان عمر از لذت فراوان زندگی بهره مند می شوید. همسرتان موفقیت مهمی را کسب خواهد کرد، به شرط آنکه به نصایح شما گوش کند.

۸- رنگ نارنجی برازنده قامت موزون شماست و موجب می گردد که عشق پرثمر در قلب شما همیشه روشن باشد و حس مشارکت و هماهنگی در امور به شما می بخشد. به قول امرسون: "دانشی وجود ندارد که توانایی نباشد."

 

فال حافظ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

 

 

جواب فال شما: غزل شماره 414 از دیوان حافظ

 

 

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون فرصتی مناسب برای شما فراهم گردیده تا بتوانی به مقصود خود برسی. اگر از این فرصت به نحو احسن استفاده کنی، مسلما به موفقیت های بزرگتری نیز دست خواهی یافت. اگرچه اکنون امکانات لازم را برای عملی نمودن نیت خود نداری، اما با کمی تلاش می توانی این امکانات را مهیا کنی. سعی خود را دوچندان کن که زمان رسیدن به آرزوهای دیرین است.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:

* یار گفت آیا از لب لعل من آرزو و تمنای بوسه ای نداری؟ جواب داده ایم آری، من در این آرزو جان نثار کردم اما برای من قدرت و قوت دیدار نمی باشد.

* اگر چه حافظ خزانه دار گنج دانش و معرفت است اما از دست روزگار و اندوه آن، قریحه و استعداد سخن پرورش خاموش شده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- انسان شوخ طبع و بذله گویی هستید و در عین شادی و خرسندی، دلی به اندازه کوه دماوند، پر از اندوه و غم دیگران و اطرافیان دارید. چون سرشت شما با مهر و محبت همراه است. راضی به ناراحتی و رنج کسی نیستید اما متاسفانه دیگران ارزش کار شما را نمی دانند و موجب آزار شما می شوند. اشکالی ندارد. خداوند واقعاً با شماست. بر او توکل کنید که همیشه موفق هستید.

۳- با افراد لاابالی و معتاد نشست و برخاست نکنید. قدری به اطراف خود نگاه کنید زیرا آینده ای بسیار درخشان در انتظار شماست. ممکن است این دغل دوستان گرد شیرینی، آن را خراب کند و کبوتر اقبال را به پرواز درآورد تا دیگر برنگردد.

۴- این نیت با اندکی صبر و شکیبایی عملی می گردد. اگر شتاب کنید و او را وسوسه سازید، کار خراب تر می شود. زمان در دستان شماست و همه چیز را حل می کند. فعلا اوضاع او خوبست. پسری زیبا در خانواده شما به دنیا می آید.

۵- اگر سه ویژگی در کسی باشد، خداوند وی را تحت حمایت خود حفظ می کند و او را به بهشت می برد.

• ملایمت با تهی دستان

• مهربانی و محبت به پدر و مادر

• نیکی به زیر دستان

پس این سه ویژگی را در زندگی حفظ کن.

 

فال حافظ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

 

 

جواب فال شما: غزل شماره 460 از دیوان حافظ

 

 

تعبیر فال حافظ شما:

گاهی اوقات در زندگی حوادث و اتفاقاتی روی می دهد که در زندگی انسان تحولاتی ایجاد می نماید. اکنون که به طور کاملا تصادفی تو با این اتفاق خجسته در زندگیت روبرو شده ای، آن را به فال نیک بگیر و فرصت را غنیمت شمر و نیت خود را عملی گردان که صلاح تو در این است.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، پنجم، ششم و نهم می فرماید:

* عقل را در رودخانه زاینده رود اصفهان بینداز و به آواز بلبلان مانند جوانان سرزمین عراق شراب بنوش.

* آواز چنگ و کف زدن ساقی، عشق و هوس و شور و نشاط جوانی را به یادم می آورد.

* باقی مانده شراب را نیز در جام بریز و به ما بده تا با سرمستی، شور و نشاط را نثار یاران کنیم.

* یک لحظه با ما دوستان مشفق و سازگار همراه باش زیرا چنین اموری گاهی اتفاق می افتد. باید غنیمت شمرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بسیار برازنده و شایسته می باشد بطوری که انجام آن مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد ولی هر کار بزرگی مسلماً خطرات بیشماری نیز دارد که باید در رسیدن به مقصود از آن خطرات استقبال نموده و دامن همت بر کمر بسته و اقدام کرد. پس اگر اراده و همت دارید، به شما تبریک می گویم اما اگر مردد و بادی به هر جهت هستید، به صلاح شماست که از آن منصرف شوید. چون در این کار زیرکی، هوش و تلاش ویژه ای باید صرف کرد.

۳- هیچ کامیابی با بگو مگو و لجبازی بدست نیامده است. پس شما با اخلاق نیکو، صبر و شکیبایی می توانید شیر درنده را به دام خود بیندازید، چون حق با شماست. ترس نداشته باشید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: صفر و یک، خونسرد، عاشق دوست داشته شدن، مهربان، دست و دل باز، قانع و متواضع.

 

فال حافظ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

 

 

جواب فال شما: غزل شماره 100 از دیوان حافظ

 

 

تعبیر فال حافظ شما:

تمام هم و غم زندگیت، کارت و سود و زیان آن می باشد. بیش از اندازه خود را درگیر مسائل کاری و مادی کرده ای. تو که می دانی پول و مادیات دنیا فانی و از بین رفتنی است پس چرا خود را به خاطر هیچ آزار می دهی و حرف کسی هم به گوشت نمی رود. اگر می خواهی عمری طولانی همراه با شادکامی و سعادت داشته باشی، کمی به فکر خودت باش و بیشتر از این خود را آزار نده.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت پنجم می فرماید:

* ای حافظ اگر از پند حکیمان کسالت و رنجش پیدا میکنی، قصه را طولانی نکنم و ما از نصیحت گذشتیم برو که به خدا می سپارمت.

پس حافظ نیز به من یاد می دهد که تا شما را نصیحت کنم که سرعت عمل، تلاش، اراده و راهنمایی از استادی با تجربه را از یاد نبری و با هنگامی وی و دیگران حتماً موفق می شوید. جای نگرانی نمی باشد.

۲- ابتدا اندیشه ها و افکار نادرست و پریشان و تردید آمیز را از سر بیرون کن. کسی که تلاش کرده، مسلاماً موفق خواهد شد. شخصی بلند قد، سیاه چهره، ابرو کشیده، بینی دراز با موی بلند، به شدت به شما حسادت دارد. از او دوری کنید.

۳- توجه کامل به پدرتان داشته باشید که رنج فراوان برده و مادرتان با سخنان تندش او را آزار داده است. پس نیاز به محبت شما دارد. ولی پدر واقعاً شما و مادرتان را دوست دارد. از زندگی خوبی برخوردار هستید. موفقیت درانتظار شماست.

۴- دراین هفته سوره مبارکه الصف را دو بار به حضور قلب و معنی بخوانید و نذر خود را ادا کنید که گشایش حاصل می شود.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: باهوش، اهل کشف، نگران، نکته سنج، کمال گرا، درون گر، مخترع، صمیمی، زیرک، ناقلا، والا مقام، آرام و ملایم، صلح جو با حس ششم قوی، بدبین، همراه، کمک رسان، کله دار، عاقل، قدری فکر کنید با این ویژگی های برشمرده، باید موفق و از زندگی خوبی برخوردار باشید. اگر اراده را تقویت کنید، بر همه چیز مسلط می شوید. پس پیروزی در دستان شما قرار دارد. به خود متکی باشید تا موفق شوید.

۶- اندیشه ای شما را رنج می دهد. فوری این افکار را بیرون بریزید. مواظب همسرتان باشید که او دچار ناراحتی است ولی نمی تواند بر زبان بیاورد. اما نیاز هب و محبت شما دارد. فرزندان شایسته ای تربیت می کنید که دومی نابغه می شود. مقام و ثروتی در انتظار خانواده شماست که مبارک باشد.

 

فال حافظ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

 

 

جواب فال شما: غزل شماره 114 از دیوان حافظ

 

 

تعبیر فال حافظ شما:

همای سعادت در انتظار شماست. بیش از این او را معطل مکن زیرا به هر کسی چنین موقعیتی روی نمی کند ولی بدان که در این راه رقیبان بسیاری وجود دارند پس تو باید با سعی و تلاش چندین برابر رقیبان را از صحنه بیرون کنی تا بتوانی به مقصود خود برسی. هرگز ناامید مشو که امید چراغ راه توست.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: صبور، با ادب، عدم توجه به ظاهر، بی نظم، با اخلاق، مهربان، بموقع خرج کن، رفیق باز، اهل گردش، اهل میهمانی، اهل خواب، اهل معامله، جذاب، مجلس گرم کن، فهیم و دانا.

۲- حضرت حافظ در بیت های پنجم، ششم و هفتم می فرماید:

* آنگاه که جانم فدای جانان شد، امید داشتم که با دادن جان، یک قطره از زلال چشمه نوشین لبت به کام من برسد ولی نرسید.

* صورت خیال گیسوی تو با من به سخن آمد و گفت جان را واسطه رسیدن به زلال لب من نکن که چندان اعتباری ندارد و از این گونه صید بسی در دام ماست.

* از این در، با ناامیدی نرو. فالی بزن شاید که قرعه دولت به نام تو و ما افتد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- مدت ها گرفتار غم و اندوه بودید و راه نجاتی برای خود نمی دیدید. به شما مژده می دهم که این نیت حتماً و بدون تردید عملی است و جای نگرانی نمی باشد. زیرا همای سعادت بر بام خانه شما نشسته. مواظب باشید رقیبان در کمین هستند. آن را پرواز ندهید.

۴- آینده ای بسیار درخشان در پیش دارید. توجه داشته باشید که به دیگران کمک کنید و به پدر و مادر توجه خاص مبذول دارید. ملاقات مهمی خواهید داشت و ثروت و مقامی به زودی به دست می آورید. بیمار شفا می یابد. قرض حتماً ادا می شود. مسافرت موفقیت آمیز خواهد شد. خرید و فروش سود دارد. همسرتان موفق می شود. مسافرتان وضعش عالی خواهد شد. کسی راز تو را باید بداند که قادر باشد مشکلی حل کند یا به قول معروف، از این رو به آن رویت کند و گره از کار بگشاید وگرنه با شنیدن آن راز، گستاخ می شود. پس خوددار باشید. اگر بزرگی به کام شیر است، خطر کن و آن را دریاب. نترس. هراس بردار مرگ است.

۵- در مورد تغذیه متاسفانه توجه کافی ندارید. از طریق اینترنت اطلاعاتی مفید دریافت می کنید که تصورش را نمی کردید.

 

فال حافظ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

 

 

جواب فال شما: غزل شماره 451 از دیوان حافظ

 

 

تعبیر فال حافظ شما:

در آن لحظه که از پای افتاده بودی و از همه جا ناامید بودی، خداوند دست تو را گرفت و یاریت فرمود. اکنون وقت آن رسیده که به شکرانه ی این لطف الهی تو نیز دست افتادگان را بگیری و به آنها کمک کنی. از زیاده خواهی بپرهیز چرا که مال زیاد رنج بسیار نیز به دنبال خواهد داشت و بدان که قناعت بزرگترین گنج است.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم و چهارم می فرماید:

* کسی که از پای افتاده باشد، خداوند دستگیر او می شود. پس بر اوست که دست دیگران و فقرا را بگیرد و کمک کند.

* ای ساقی، مژده خوشدلی برسان و برای گرفتن مژدگانی از در وارد شو تا یک لحظه اندوه را از دل من ببری.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در زندگی چیزی کم ندارید یا لااقل از هر حیث از دیگران چیزی کمتر ندارید. خداوند نعمات زیادی به خانواده شما داده است تا ببیند آیا املا یا استدراج یا ابتلا کدامیک را مد نظر خواهید داشت و چگونه با دیگران رفتار خواهید کرد.

۳- در طالع شما شادمانی، خرسندی و بهروزی فراوان دیده می شود به شرط آنکه به خدا توکل کنی و نیازمندان را فراموش نکنی.

۴- اگر می خواهی روز به روز در کارهایت پیشرفت کنی، اساس کارت ایمان و بندگی خداوند باشد. با خلوص نیت در راه رضای خداوند کوشا باش و از غرور و خودخواهی جدا بپرهیز تا محبوب خلق خدا باشی.

۵- این نیت حتماً برآورده می شود اما نیاز به حوصله دارد. تردید شما ناشی از وسواس و عجله است. پس قدری شکیبا باشید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: پیشقدم در عشق، احساسی، لطیف، مقاوم، مغرور، وسواسی، کمی لجباز و آتشین مزاج.

 

منبع : ساقیا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه