ارسال به دیگران پرینت

فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ | فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ | فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 373 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

برخیز و اراده کن که وقت عمل است. تردیدها را از خود دور کن و به عهدهایی که بسته ای وفا کن چرا که اگر دیر بجنبی و به موقع کاری انجام ندهی پشیمانی به بار خواهد آورد. در مشکلات این راه به خدا پناه ببر و چون محتاج یاری شدی به جای آنکه آبروی خود را نزد هر انسان بی مقداری بریزی از خدای حاجت دهنده یاری بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های دوم تا پنجم می فرماید:
* دلق پشمینه و جا نماز کشف و کرامات را برای رندان قلندر ارمغان ببریم.
* برای آنکه همه خلوتیان جام، صبوحی گیرند و باده نوش شوند، چنگ صبحگاهی را به در پیر خرابت ببریم.
* در وادی ایمن آن عهدی که با تو بستم مانند حضرت موسی أَرِنی گویان آن را به وعده گاه می برم.
* طبل عظمت تو را از تختگاه آسمان بکوبیم و درفش عشق تو را بر بام آسمان ببیم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اقدامات و فعالیت های جدید شما به زودی ثمره خود را خواهد داد. پیشرفت قابل ملاحظه ای در زندگیتان به وجود می آید. پس توکل بر خداوند داشته باشید و نذر خود را ادا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.
۳- زندگی نسبتاً خوبی دارید. باید مواظب حسودان و دوستان ناباب باشید. مبادا آن را با عوامل دیگر خراب کنید و بهم زنید.
۴- آینده ای درخشان خواهید داشت. با همسری مهربان و ۳ فرزند که دومی از آنها بهتر خواهد بود.
۵- نگران مسافر نباشید اوضاع او خوبست. بیمار شفا می یابد. به زودی معامله ای سودمند و مقامی مهم در انتظار خانواده شماست. سعی کنید راز دل را با کسی در میان نگذارید و از صدقه دادن کوتاهی نکنید.
۶- در ۷ شب آینده خوابی خواهید دید که با یک فرمانده یا امپراتور بزرگ صحبت می کنید و خود نیز فردی بزرگ یا فرمانده شده اید. نشانه آنست که قدرت و بزرگی در انتظار شماست و حتماً در آینده شخص مهمی خواهید شد.

فال حافظ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 253 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

تا کی کار امروز را به فردا موکول کردن و غرق بودن در شیرینی خواب غفلت؟ آیا واقعا از فردای خود مطمئن هستی؟ زندگی امروز را چنان باید که گویا فردایی در کار نیست. هرچه می خواهی انجام می دهی و از خود یادگارهای نیک برجای بگذاری. همین امروز شاید که فردایی نباشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- او به شما سخت علاقه مند است. اجرای این نیت حتمی است اما باید مقداری صبر و حوصله داشته باشید چون شخصی منطقی و درستگار هستید. خداوند همیشه یار و یاور شما می باشد، پس بر خدای توکل نموده و اقدام کنید که در نهایت به نفع هر دوی شماست.
۲- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:
* پیش آمدهای ناگوار آنقدر زیاد است که گویی در هر طرف برای گرفتن جان انسان پنهان شده اند. از این جهت توسن عمر، افسار گسیخته و با شتاب می راند تا حوادث بر او دست نیابند.
* زندگی حقیقی من که ایام وصال و دیدار بود، به پایان رسید. اکنون در فراق تو بی جان شده ام و از این امر تعجب نکن زیرا روزهای جدایی جزو عمر نیستند.
* ای حافظ سخن بگو زیرا در دنیا فقط همین یادگار زندگی است. شعری بنویس که در عالم کائنات تنها همین اثر باقی ماند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- در آینده نزدیک با شخصی کاردان ملاقات خواهید کرد که موجب پیشرفت شما می باشد. در محل کار یا زندگی، شخصی بلند قامت، سفید روی، موی خرمایی با بینی کشیده به شما حسادت می کند. از او دوری کنید. در این مدت که نسبت به شما بی تفاوتی شده است، علتش بگو مگوهای بی ربط می باشد. پس دل او را به دست آورید زیرا او کسی جز شما ندارد و تمام دلش پیش شما است. از مسافر خبرهای خوشی دریافت می کنید. تغییر شغل و مکان تفاوتی ندارد.
۴- امام علی (ع) می فرمایند: "بزرگترین شجاعت صبر، بزرگترین استاد تجربه و بزرگترین اسرار، مرگ است."
اگر می خواهید چیزی زود بخرید، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۵ تا ۱۵ را به مدت ۱۰ روز با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است.

برای مشاهده فال حافظ آنلاین مخصوص خودتان اینجا کلیک کنید

فال حافظ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 439 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

سفر کرده ای که منتظرش هستی به زودی از راه خواهد رسید (حاجتی که داری به زودی روا خواهد شد). تسلیم تقدیر و سرنوشت باش زیرا بعضی امور با زور و زر مهیا نمی شود. کسانی که به تو بدی می کنند به خدا واگذار کن. او بهترین انتقام گیرنده است و داد مظلوم را از ظالم خواهد ستاند. پس تو آینه ی دل را با غبار کینه سیاه نکن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* دیشب در خواب دیدم که ماهی طلوع کرد. چنان ماه درخشانی بود که از عکس رویش شب فراق و دوری به انتها رسید.
* تفسیر آن این است که یار سفر کرده می رسد. ای کاش هر چه زودتر از در وارد می شد و معطل نمی کرد.
* ساقی نیکو فال و خوشبخت می، یادش به نیکی باد که همواره جام و ساغر بر کف می آمد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- زمان هجران، نگرانی، پریشانی و رنج سپری گردید. آنچه در فکر و اندیشه اش بودید و مدتها به دنبال آن تلاش می کردید، به زودی به دست خواهید آورد. به شرط آنکه احتیاط و حوصله را از دست ندهید.
۳- کبوتر اقبال بر بام خانه شما نشست و به زودی به مراد خود خواهید رسید. پس شکر خدای را بجای آورید و نذر خود را ادا کنید.
۴- سفر کرده شما کارهایش سر و سامان گرفت و به خوشی و خرسندی در کمال سلامت می آید و خبرهای خوش عالی به همراه دارد.
۵- خرید و فروش هر دو سود آور است. ازدواج عملی می گردد و طلاق نیز به آشتی می انجامد. فرزندان موفق می شوند. بیمار دوره نقاهت را طی می کند. شغل مناسبی به شما پیشنهاد می گردد. سفر سیاحتی و زیارتی در پی شماست.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: همسری سختگیر ولی فداکار، کمک دهنده، عاشق موسیقی، با روحیه، بانمک، صادق در دوستی و زندگی، گاهی مانند موم نرم ولی در برابر امور ناموفق مانند سنگ خارا.

فال حافظ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 344 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست با فکر انجام این نیت روزگار می گذرانی و برای رسیدن به هدف خود به هر دست آویزی چنگ می زنی، اما گاهی نیز دچار ناامیدی می شوی. بدان که عاقبت این قصه فرجامی بسیار خوش و دل انگیز برای تو خواهد بود، پس به تلاش خود ادامه بده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- مدت زیادی است که در طلب علم، دانش، کسب فضایل و مکارم اخلاق تلاش کرده و نزد خاص و عام مقبولیت دارید. حیف است که با مسائل پیش پا افتاده که دور از شان و مقام خانوادگی شماست، خود را از مسیر حقیقی و عالی خود دور سازید. هر چه فوری اندیشه جدیدی را رقم بزنید و به اسب سرکش هوا و هوس نهیب بزنید. خود را آگاه سازید که اسب سرکش وجود شما راه درست را انتخاب کند و از بی راهه نرود که زندگی سعادتمندی در انتظار شماست.
۲- از زبان حسودان و بداندیشان کوچکترین ناراحتی نداشته باشید بلکه بر خدای یگانه توکل کنید و بدانید که کبوتر موفقیت و کامیابی بر بام خانه شما در حال آشیانه ساختن است. پس لازم است خوددار، با کیاست، شکیبا و مهربان باشید.
۳- حضرت حافظ در بیت اول و دوم می فرماید:
* خیلی وقت است که من در طلب وصال جانان هر روز گام بر می دارم و در جستجوی وصال محبوب در تلاش هستم. پیوسته دست شفاعت به سوی نیک نامی دراز می کنم.
* برای اینکه روز خود را بدون ماه مهرافروز خود نگذرانم، دامی میگذارم تا پرنده عشق را شکار کنم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- بزرگترین حقی که دیگران بر گردن تو دارند، از کوچکترین حقی که خود بر گردن خویش داری، کوچکتر است. پس فوراً دل پدر و مادر را بدست بیاور. یکی از عزیزان شما دچار ناراحتی است و سخت به شما نیازمند است. به او کمک کنید که خداوند به شما کمک می کند.
۵- این نیت انجام می گیرد. بیمار شفا می یابد. فرزند به دنیا می آید. خانه خریده می شود. ازدواج و طلاق مقدمات آن فراهم نیست. در امور علمی و تجارت موفقیت همگام است.

فال حافظ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 342 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

چشم های خود را باز کن و با چشم بصیرت به وجود خود بنگر. چرا متوجه شأن والای خود نیستی و خود را در گیرودار دنیای بی ارزش مادی اسیر کرده ای؟ این حصار را بشکن و به چیزهای خیلی بالاتر فکر کن. تو می توانی به مراتب عالی معنویت برسی. این جوهر در وجود تو نهفته است، از آن بهره بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:
* اگر از خون دل من بوی خوش آرزومندی و اشتیاق به دیدار یار به مشام می رسد، جای تعجب نیست زیرا من هم مانند آهوی مشکین ختن سالها رنج و محنت کشیده ام.
* به نقش و نگار پیراهن ظرافتی که مانند شمع بر تن دارم، نگاه نکن بلکه آتش پنهان عشق در درونم افروخته شده و زبانه می کشد.
* ای محبوب بشتاب و غرور حافظ را از خود دور ساز تا دیگر با حضور تو به گوش کسی ادعای خودپرستی او نرسد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- در موقعیتی قرار دارید و بهتر از آن را طالبید. پس سعی و تلاش فراوان کنید. به شما توصیه می کنم با دقت، سرعت و توکل بر خداوند ادامه دهید. به شرط آنکه تابع احساسات و غرور نشوید. بدانید که در این صورت موفقیت همراه شماست.
۳- شما صاحب نبوغ و استعداد خوبی هستید. با اندیشه توانا و بخت بلند شما تمام مسائل حل می شود ولی کمی خجالتی هستید و حجب و حیا دارید. این صفت آن قدر در شما قوی است که از ابراز عشق هم خودداری می کنید. بسیار بجاست که خود را از قفس و بند خجالت رها سازید و عشق و علاقه خود را ابراز دارید. حتماً موفق خواهید شد.
۴- در آینده نزدیکی خوابی خواهید دید که پرستار چند نفر شده اید. نشانه آنست که به زودی از چند نفر حمایت می کنید و موجب می شوید که آنها به راه راست یا زندگی سالمی برگردند. بدین وسیله شما نزد خداوند اجری عظیم خواهید یافت.
۵- به زودی خبر خوشی دریافت می کنید. همسری مهربان و چهار فرزند شایسته در طالع دارید. به زودی به مسافرت مهمی می روید.

فال حافظ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 135 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

تصمیم به انجام کاری گرفته ای که راهی بس دشوار دارد که در این راه باید هرآنچه که داری در طبق اخلاص بگذاری و تمام سعی و توانت را به کار گیری. اگر از گذر عمر تاکنون راضی نبوده ای و واقعا قصد تغییر مسیر در زندگیت را داری امروز بهتر از فرداست زیرا این راه تو را به سعادت و نیکبختی دنیوی و اخروی خواهد رساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- بدون معطلی و تردید اقدام کن که نیتی جالب و مفید است و به سخن بد اندیشان توجه نکن. بلکه اراده، دقت نظر، وقت شناسی، سرعت عمل و توکل بر خدا را وجه همت خود قرار بده. حتماً موفق هستی. به قول چخوف: "ارزش انسان به تفکر و باورهای اوست."
۲- چند روزی است که در ناراحتی خاصی به سر می بری و متظر آن می باشی تا راز دل را برای کسی فاش کنی. پس بهتر است با پدر و مادر یا دایی و عمه که عاشقانه شما را دوست دارند، در میان بگذاری که بسیار مفید است.
۳- از چیزی رنجیده خاطر شده ای. ناراحت نباش. او بیش از آنکه تصور می کنی، نادان می باشد. زیرا راز و رمز عشق و صحبت را نمی داند. پس شما با درایت و کیاست، او را متوجه زندگی حقیقی کن زیرا او اطلاع از مسائل خارج ندارد.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: زیرک و ناقلا، جسور، خوشگل پسند، مرموز، افسونگر، هوشیار، استثنایی، قدرت مآب، اهل زندگی، اهل معاشرت، مردد، وسواسی و به موقع بخشنده.
۵- از زندگی خوبی برخوردار هستی اما آنچنان راضی نیستی. چون می گویی با موقعیت خود و خانواده ات از لیاقت بیشتری می بایست برخوردار می بودی. به زودی یکی از بستگان به مقام مهمی دست می یابد. با شخصی دانا برخورد خواهی کرد. پس هم صحبتی او را غنیمت بدان که مفید است.
۶- از وسوسه نفس پرهیز کنید و دست در گردن پیروزی و موفقیت انداخته، با اراده ای قوی اقدام کنید. زیرا چشمان همه منتظر اقدامات موثر شما در راه سازندگی زندگی بهتر هستند.

فال حافظ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 494 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

قصد آغاز کاری جدید را داری که هیچ به صلاح تو نیست و اگر آن را آغاز کنی جز پشیمانی سودی نخواهد بخشید. در همین کار فعلی خود می توانی با تلاش بیشتر به موفقیت های بزرگی برسی، چون برای تو جای ترقی و پیشرفت هست اما برای رسیدن به هدف عجله نکن و با صبر و حوصله پیش برو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و آخر می فرماید:
* ای دل اگر از چاه زنخدان جانان خارج شوی و صفای آنجا را ترک کنی، به هر جا داخل شوی، پشیمان می شوی.
* هوشیار و عاقل باش که اگر به وسوسه نفس گوش کنی، مانند حضرت آدم از باغ بهشت اخراج خواهی شد.
* ای حافظ نگران نباش که آن یوسف زیبا روی و ماه رخسار باز می گردد و تو از خانه غم ها مانند حضرت یعقوب (ع) بیرون خواهی آمد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- نگران آن مسافر عزیز نباش که به زودی خبرهای بسیار خوشایندی از او دریافت می کنید. کار او به کمال و خوبی پایان یافته است. زمان خوشی و شادی به زودی خواهد رسید. اگر در فکر کسی یا چیزی هستید، باید کمی صبر و حوصله داشته باشید و گرفتاری های راه آن را تحمل کنی تا شاهد مقصود را در آغوش گیرید. به زودی کامیابی و پیروزی از آن شما خواهد شد، به شرط آنکه دقت، سرعت عمل و توکل بر خدا همگام شما باشد. چون هر کاری باید مقدماتش فراهم گردد.
۳- پدر یا مادر یا همسر شما قصد کاری را دارد و فکر می کند در حالی که طرف مقابل قصد کلاه برداری و فریب دارد. بهتر است هوشیار باشید و او را از آن کار منصرف کنید.
۴- شما همیشه سعی دارید که حالت جوانی خود را حفظ کنید. پس حتماً به محیط های باز و روستاها و شهرهای تمیز سفر کنید. از همسری خوب و زندگی بر رونق مراد برخورداری مانند گل های بهاری پر نشاط. از رنگ های نقره ای و نارنجی بهره بگیرید. در مکان هایی که غم و اندوه وجود دارد، توقف طولانی نداشته باشید که با روحیه شما سازگاری ندارد. هر چه با نشاط تر باشید، عمر بیشتری خواهید داشت.

فال حافظ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 140 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

اتفاقی در زندگیت روی داده که تو را به شدت غمگین و ناراحت ساخته. از بخت و طالع خود گله مندی. اتفاقی است که افتاده و حسرت آن را خوردن بی فایده است. اما بدان که هیچ کس به فردای خود واقف نیست و هر آنچه خدا بخواهد اتفاق خواهد افتاد. پس به او توکل کن. با توانایی هایی که خودت هم از آن باخبری و در وجودت نهفته است، زندگیت را دوباره بساز که فردایت روشن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت چهارم و پنجم به شما در مورد این نیت یاد آوری می کند:
* گفتم شاید با گریه و زاری، دل محبوب را به سر رحم بیاورم اما خیال باطلی بود. چون قطرات باران به سنگ سخت اثر نکرد.
* اگرچه بال و پر دل از غم شکسته شد اما با وجود این خیال خام، عاشقی را از سر بیرون نکرد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت دارای رنج و ناراحتی یکطرفه می باشد که جز فرسایش روح، نتیجه ای ندارد اما اگر واقعاً مایل به انجام آن از صمیم قلب هستید، با استادی ماهر مشاوره کن و راهنمایی بخواه. سرعت عمل، دقت، علاقه و اراده را همراه ساز و با توکل به خدای یگانه و زیارت یکی از مشاهد متبرکه و ادای نذر خود، انشاءالله انجام می گیرد.
۳- ویژگی های شما عبارت اند از: نرم و ظریف کار، قدرت طلب، پشتکار دار، حساس و رویایی، روشنفکر، عاقل و دانا، اهل کشف، حس ششم قوی، رفیق دوست، زیبا پسند، مودب، متین، اهل بیرون از خانه، پر اولاد، دنباله رو، شیک پوش، جذاب و تو دل برو.
۴- در مورد این نیت باید کاملاً حواس خود را جمع کنید و از افکار پریشان دوری کنید. او را درک نموده و با منطق عمل نمایید. همین هفته یا تا آخر ماه، عازم سفر خواهید بود که بسیار نافع است.
۵- خرید و فروش اشکال ندارد. برای ازدواج و طلاق مقدماتش فراهم نشده. بیمار شفا نمی یابد. قرض ادا می شود. گمشده پیدا نمی شود. مسافر از آمدن منصرف شده است.
۶- چیزی دریافت یا به دست می آورید ولی زود از دست می دهید. تغییر شغل برایش پیش می آید و کسی به او پیشنهادی خواهد کرد که موجب ترقی وی می شود.
۷- رنگ آبی کم رنگ را به شما توصیه می کنم که کلید انعطاف پذیری است و استراحت و آسودگی به شما می بخشد و از دلهره و وسواستان خواهد کاست.

فال حافظ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 450 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

او که تو در نظر گرفته ای توقعات تو را برآورده نخواهد کرد (کاری که قصد آغازش را داری توقعات تو را برآورده نخواهد کرد). او ظرفیت و قابلیت انجام کارهای مورد نظر تو را ندارد. اگر می خواهی به اهداف مورد نظرت برسی باید از این نیت صرف نظر کنی و زندگی خود را بیهوده به خطر نیندازی و خراب نکنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های ششم، هشتم و نهم می فرماید:
* جوهر جام جهان بین که همان مرشد و عارف دریا دل است، از معدن جهان ماده نمی باشد بلکه از جهان معنی است. پس او از وجود مادی افراد مدعی ارشاد و راهنمایی خلق که دام ریا پهن کرده اند، نمی توانی امید روشنایی داشته باشی.
* ای دل تو خود چندان آزموده شدی که تو را پدر و مربی هر امتحانی می دانم. برای چه از خوبان کم تجربه امید وفا داری.
* هر چند وارستگی و قلندری و ترک خود پرستی، از جرم ما توان دانست، اما عاشق می گفت که گرفتاران عشق را به آن وا می داری.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- پدر و مادر سخت از رفتار شما آزرده خاطرند و اصولاً نگران زندگی و آینده شما می باشند. چون متاسفانه تجربه های گذشته، درسی برای شما نشده است. آخر چه موقع می خواهید خودتان باشید و از اندیشه، اراده و فعالیت خود بهره بگیرید؟ همه نگرانند که فرصت از کف برود! لازم است نسبت به انتخاب دوستان و اطرافیان خود دقت بیشتری کنید و ساختمان زندگی خود را از نو بسازید.
۳- این نیت با کار، فعالیت و تلاش امکان پذیر می گردد وگرنه عملی نخواهد شد. نباید دست روی دست گذاشت. بلکه باید اقدام کرد و بهره گیری از افراد با تجربه و پذیرفتن نصایح پدر و مادر لازم است. پس اقدام کنید. پیروز می شوید و تردید را از دل خارج سازید.
۴- با توجه به بیت های این غزل به شما توصیه می کنم از رنگ های سفید و لیمویی استفاده کنید که با وقار و متانت و شکوه شما هم آهنگی داشته باشد. از پاکیزگی و نظم لذت می برید و از افرادی هستید که به دیگران خدمت می کنند و احساس عاطفی قوی دارند. به زندگی خود افتخار می کنید و نسبت به فامیل احساس عالی دارید.

فال حافظ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 324 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

از روزی که عاشق شده ای با مشکلات بسیاری روبرو گشته ای، ولی همچنان به وصال او و حل این مشکلات امیدواری. به جز او به هیچ کس و هیچ چیز نمی اندیشی و در انتظار فرصتی هستی تا راز دل خود را به او بگویی. آماده باش که بزودی این فرصت مهیا خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا پنجم می فرماید:
* اگر چه از زلف محبوب و گرفتاری عشق او کارم سخت شده اما همچنان امید گشایش از جوان مردی او دارم.
* سرخی چهره من را که مانند شراب قرمز است، به شادی نسبت نده بلکه این سرخی خون دلم است که در ظاهر دیده می شود.
* آهنگ نوازنده از خود بی خودم خواهد کرد. دریغ و افسوس چنان که به این پرده اجازه ورود نداشته باشم. (پرده اختباس دارد. اول یعنی پرده و گامی از موسیقی دوم طریق عشق)
* من آن شاعر جادوگری هستم که بسحر کلام و سخن، هر چه می نگارم، تماماً شیرین و شکرانگیز است.
* با صد امید و آرزو به سرزمین عراق قدم نهادم. پس ای راهنمای قلب گمشده ام من را ترک نکن.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- سخت به این موضوع دلبسته اید و شب و روز در فکر اجرای آن می باشید. باید بدانید که اراده و اختیار دو عامل قوی این حرکت می باشند که همراه با توکل بر خداوند، به هر چیز دست نیافتنی می توانید دسترسی پیدا کنید. بدانید که آینده از آن شماست و در دستان پر قدرت شما جای دارد. پس حرکت کنید و اقدام نمایید و از افراد با تجربه کمک بگیرید.
۳- مشکل شما با صلاحدید افراد با تجربه و کار آزموده حل می شود. اما مسیری نسبتاً طولانی دارد. پس باید شکیبا باشید و از ناملایمات نترسید. از دوستان ناباب بر حذر باشید.
۴- آن که گریه می کند، فقط یک درد دارد ولی آن فرد که به گریه می اندازد، هزار و یک درد دارد. اما آن کس که هزاران درد دارد ولی دیگران را می خنداند، نابغه زمان خود و قابل هرگونه احترام است. موفقیت در چند قدمی شماست. تلاش کنید تا آن را به چنگ آورید.

فال حافظ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 231 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

گفتگوهای بی حاصل را هرگز پایانی نیست و ثمره ای جز اتلاف وقت ندارد. به جای صحبت، عمل واجب است، اما هر عملی در وقت و زمان مناسب خود. پس غصه بیهوده مخور و به جای آن در همه امور عاقلانه فکر کن و عجولانه تصمیم مگیر، چرا که کامیابی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* به جانان گفتم که بوی گیسوی تو مرا بیراهه جهان کرد. جواب داد همان بوی زلف من است که موجب راهنمایی تو می شود و راهنمای راه توست.
* گفتم چه خوش است هوایی که از باغ عشق برخیزد. جواب داد باد و نسیمی مبارک است که از کوی جانان برآید.
* به جانان گفتم نوش لعل لبت ما را به آرزوی خود هلاک کرد. گفت تو بندگی کن و وظایف خود را انجام بده. نوش لعل لبم راه و رسم بنده پروری را می داند.
۲- مشکل شما به زودی حل می شود. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. با شخصی که شما را پند می دهد. مهربان باشید و جانب همسر خود را رها نکنید زیرا دل افسرده خواهد شد. از پیله کردن شما دلخور است ولی ابراز نمی کند اما صبر و حوصله او نیز اندازه ای دارد. چون شما را دوست دارد ولی ظاهر نمی سازد و شما فکر می کنید که توجه ندارد در حالی که چنین نیست. غم خوردن اندازه ای دارد. واقعاً نباید غم فردا را خورد در حالیکه باید امروز را غنیمت بدانید فردا که از این جهان درگذشتید، باید با هفت هزار ساله ها زندگی کنید.
۳- او خیلی زیرک و ناقلاست. مواظب باشید این نیت عملی است اما مقدماتش که فعالیت علاقه و اراده می باشد. فراهم نیست.
۴- از مسافر خبری و مژده ای به شما می رسد. سفری در انتظار شماست. از افراد معتاد دوری کنید.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: جنگجو، راستگو، اهل دسته بندی، پر جوش و خروش، فدایی دیگران، نگران، بیقرار، مسئولیت پذیر، کم توقع، می دانی چه می کنی، اهل خدمت و فرزند دوست.

فال حافظ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 197 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

در مقابل دلبریهای او تاب تحمل نخواهی داشت و تسلیم خواهی شد، اما در این کار شتاب مکن و اول آمادگی این کار را در خود ایجاد کن. فردایی روشن در پیش روی داری. از فرصتهایی که به تو روی می آورد و از جوانی خود قبل از آنکه از دست برود نهایت استفاده را ببر و برای آینده خود توشه ای فراهم ساز.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب، رک گو، دلیر و شجاع، با اعتماد به نفس، شوخ، حراف، باهوش، حادثه جو، سیاستمدار، زیرک و ناقلا، روشنفکر، پرحافظه، با محبت، نترس، مشاوری مهربان و خوب.
۲- اگر چه طالب آن می باشید ولی نباید برای بدست آوردن آن دست به هر کار غیر متعارفی بزنید که به صلاح شخصیت علمی و خانوادگی و اجتماعی شما نمی باشد. باید متوجه باشید که خوشی ها چون برق می گذرد ولی آبرو و حیثیت بر جای می ماند. راز دل خود را کمتر در میان بگذار و جلوی زبان خود را بگیرید که هر رازی نباید فاش شود.
گلاسکو می گوید: "عشق بزرگترین رویداد در زندگی است ولی کامیابی نتیجه احتراق خود به خود نیست، بلکه باید به آب و آتش عاقلانه زد وگرنه همه جا می سوزد."
۳- این نیت به سرعت عملی نمی گردد، چون هنوز مقدمات آن کاملاً آماده نشده است. ولی به هر صورت، دیر یا زود عملی خواهد بود. برای سرعت بخشیدن به آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و بهتر است سوره مبارکه البلد را با معنی و حضور قلب بخوانید.
۴- انسان های موفق، از راز و رمز کار خود غافل نیستند و با اندیشه عمل می کنند. پس شما نیز کمی بیشتر در این باره اندیشه کنید.
۵- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و پنجم می فرماید:
* آن محبوب زیبا هر جا تبسمی کند، گل چهرگان او را بر چشم خود جای می دهد.
* ای جوان سرو قامتت گوی سعادت را از میدان هستی ربوده. قبل از آنکه بالای راست تو چون چوگان و کمان خم شود و از تو کاری ساخته نباشد، به هوش باش.
* عاشقان جانثار را بر سر و جان خویش، حکمی و فرمانی نباشد زیرا هر چه حکم عشق باشد، آن را انجام می دهند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

منبع : ساقیا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه