ارسال به دیگران پرینت

فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 316 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در آیین رفاقت مسائلی مطرح است که تو باید آن را رعایت کنی. انسان چون عهدی با کسی بست باید به آن پایبند باشد. زندگی خود را با کارهای بیهوده و ندانم کاری خراب نکن. قدر آنچه را که داری بدان و به خاطر داشته باش که او تو را دوست دارد و برایت احترام قائل است. پس موقعیت خود را در نزد دیگران حفظ کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* گیسویت را به باد مده تا هلاکم نکنی و ناز و کرشمه را شروع نکن تا وجود من را خراب و محو نکنی.
* صورت خود را گلگون کن تا من را از برگ گل فارغ کنی و به تماشای گل احتیاجی نباشد و قد بر افراز و خود را نشان بده تا از تماشای سرو رها شوم.
* در شهر مشهور نشو و خودت را به همه نشان نده تا سر در کوه ننهم و دیوانه نشوم. ناز شیرین نکن تا مرا مانند فرهاد از مردم جداسازی و آواره کوه و دشت کنی.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اندیشه شما بسیار تابناک و وسیع می باشد. توجه داشته باشید که با دوستان ناباب و معتاد نشست و برخاست نکنید تا آنها آرزوهای مهم و تحقق یافته شما را بسوی دیگری سوق ندهند. زیرا در فال شما اوج شکوه و خوشبختی دیده می شود و مرغ سعادت بر بام خانه شما مشغول لانه سازی است. پس حیف است آن را با بی مبالاتی پرواز دهید. در کارها از حد اعتدال و میانه روی خارج نشوید زیرا سرنوشتی چون فرهاد خواهید داشت. پس خوب دقت کنید و به زندگی با دید مثبت نگاه کنید و عینک بد بینی و شکاکی را بردارید.
۳- به زودی خوابی خواهید دید که دم در خانه ای ملاقات مهمی خواهید داشت. نشانه آنست که مشکلات زندگی و تحصیلی شما به زودی حل می شود و جای نگرانی نخواهد بود. مقدمات آن را فراهم سازید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. این نیت عملی است به شرط آنکه با درایت و کیاست عمل کنید.

فال حافظ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 265 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عاشق و دلباخته ای و برای رسیدن به معشوق خود، عجله و شتاب بسیار داری و بیقراری می کنی و این در حالی است که خود بهتر می دانی برای انجام این نیت هنوز زود است، اما بدان که او هم به تو تمایل بسیار دارد و ناامید مشو. با صبر و شکیبایی در انتظار روز وصل باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- بی تابی و بی قراری شما موجب و سببی ندارد زیرا کار عشق و محبت، انتظار و امید و ناامیدی است. اگر انسان برای هر کاری پریشان گردد، قدرت و سرعت عمل را از دست می دهد. با اندکی واقع گرایی و تهیه مقدمات به مراد خود می رسید و به زودی شاهد مقصود را در آغوش می گیرید.
۲- چرا اینقدر روز و شب به فکر او هستید؟ توکل بر خدا کنید. زیرا این نیت دارای فراز و نشیب ها و سختی هاست. اگر قادر به انجام آن هستید، اقدام کنید وگرنه صرف نظر نمایید اما این کار با کوشش و اراده عملی است.
۳- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:
* لعل لب تو که ساقی ماست، در روز آغاز، یک جرعه از ساغر می به من داد که تا این زمان از مستی آن از خود بی خود هستم.
* ای آنکه گفتی جان بده تا جانان آرام دلت باشد و آرامش خاطر بیابی، جانم را به او تسلیم کردم اما هنوز آرام و قرار ندارم.
* حافظ داستان لب لعل یار را با خامه نوشت. از آن زمان تا هم اکنون آب زندگانی از قلم های من روان می باشد و به سخن من جان می بخشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید که گشایش حاصل می شود. اصولاً انسان برای مبازره و تلاش و تقوی آفریده شده است. کوشش شما کار خود را خواهد کرد و به مرادتان می رسید. پس تردید و وسواس نداشته باشید.
۵- اگر می خواهید در معامله ای سود ببرید، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۱۰ تا ۲۰ را در ۷ شب متوالی با حضور قلب و معنی بخوانید و معجزه آن را ببینید.

فال حافظ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 297 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتها به امید رسیدن به روز وصال انتظار کشیده ای. درد دوری و فراق، تاب و تحملت را به نهایت رسانده و تو را از همه چیز خسته کرده است. زندگیت بی سامان و خودت ویران شده ای، اما بدان آنکه شوق طلب در سر دارد به این سادگی از میدان به در نخواهد رفت و با تمام قدرت پابرجا خواهد ایستاد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و ششم می فرماید:
* دوست و همدم خیال یار در رویا گشتیم و هم صحبت صبر و بردباری و همنشین سوز دوری شدیم و با جدایی در یک جا فراهم آمدیم.
* آن سر که از بالش به آسمان می رسید، قسم به رهروان راستین که آن را بر درگاه هجران و جدایی گذاشتم.
* اینک چاره ای نیست زیرا که زورق شکیبایی من که بادبان هجران بر آن افراشته بود، در دریای عشق به غرقاب گرفتار شده است.
و در بیت آخر می فرماید:
* اگر راه وصال به پای اشتیاق طی شود، هیج کس زمام ناکامی و دوری از عاشق را به دست جدایی نمی داد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- خیلی در فکر این نیت می باشید و میل دارید که هر چه زودتر عملی گردد. باید بگویم که اولاً نذری که کرده اید، ادا کنید و اگر چه شخص مهربان، با گذشت و بخشیده ای هستید ولی زبان سردی دارید که دیگران بویژه خانواده را آزار می دهد، بویژه این هفته حرکت شما پسندیده نبود.
۳- مقدمات این نیت هنوز کاملاً فراهم نشده ولی انشاءالله با توکل بر خداوند، عملی می گردد و جای نگرانی وجود ندارد. پس در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.
۴- به پدر و مادر توجه داشته باشید و همسر را آزار ندهید زیرا او شما را دوست خواهد داشت ولی از بد زبانی رنج خواهد برد. لجبازی و قهر و آشتی، اندازه ای دارد پس وسواس را کنار بگذارید. اگر می خواهید از طریق کار کردن، توانگر شوید با حضور قلب و معنی در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه الضحی آیه ۸ تا ۱۸ را بخوانید.

فال حافظ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 480 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گره تمام مشکلات تو به دست توانای او باز می شود، اما وجود بعضی از افراد مغرض در این میانه مانع از ایجاد ارتباط بین تو و او می شود. سوءتفاهمات را با کمال جسارت و صداقت برطرف کن تا او تو را به مراد دل برساند. فقط فراموش نکن که باید صادق باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* ای حافظ در برابر ابروی محراب وار و هلالی محبوب، تعظیم و سجده کن زیرا در جایی غیر از آنجا نمی توانی از سر صدق دعا کنی.
۲- در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و ضمن خواندن سوره مبارکه حج، از آیه ۱۰تا ۳۰، با توکل بر خدای یگانه، توسل به ائمه اطهار و ادای نذر، تقاضای خود را مطرح کنید. مشاهده خواهید کرد در کمترین مدت اجابت و برآورده می شود.
۳- این نیت با خلوص قلب، توام با تفکر و خلاقیت عملی می شود. پس نیاز دارد ضمن فعالیت و اندیشه، از افراد با تجربه هم کمک بگیرید و متوجه پدر و مادر باشید که چشمان نگران آنها همیشه متوجه شما و کارهایتان می باشند.
۴- فرزندانی شایسته خواهید داشت که سومی از نظر مالی عالی خواهد شد. همسری مهربان که کمی مادی است. شما سعی کنید با مهر و محبت، قلب او را تسخیر کنید تا بهانه ای برای اطرافیان نباشد.
۵- خیلی زود صمیمی می شوید و دارای خصلت بشر دوستانه و نوع دوستی می باشید. همیشه به فکر اصلاح دیگران می باشید به همین جهت دو نوع زندگی دارید. یکی برای مردم و دیگری به خاطر خودتان. اینک احساس نگرانی می کنید و کار امروز را به فردا موکول می کنید. نقطه منفی شماست که باید با آن روحیه خندان و مهربان، در کار خود تجدید کنید.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: فعال، گاهی خونسرد، وسواسی، عصبانی، زود رنج، مهربان، با سخاوت، دلیر و نترس، عاشق پیشه، متفکر، علاقمند به مسائل روز، علاقه مند به خانواده، دوست باز، دوستدار تفریح و مهمانی و ولخرج.

فال حافظ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 492 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

احساس تنهایی و دلگیری می کنی. از دوستان خود پشت پا خورده ای. همان بهتر که از دوستان نااهل جدا شده ای. از کار خدا شکوه نکن، زیرا صلاح تو در آن است که خدا می خواهد و تو از آن غافلی. اگر به دنبال پناهگاه امنی هستی، به درگاه خدا روی کن که او بهترین گشاینده است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- چون مانند باد بهاری بوی مشکبار همراه شما می باشد. پس شما که این اندازه خوب و دوست داشتنی هستید، چرا به امور دیگران بیهوده دخالت می کنید و موجبات رنجش دیگران را فراهم می کنید؟
۲- بین نیت شما و اعمال او، خیلی تفاوت است. اگر می خواهید به آرزوی خود برسید، باید تلاش و کوشش زیاد کنید زیرا تو کجا و چشم مست جانان کجا. با این حالت و روش که شما پیش می روید، بین شما فاصله زیاد است چون او سر خوش است ولی شما خمار، و زندگی بدون شادی فایده ای ندارد.
۳- مادامی که عشق هست، از عقل کاری ساخته نیست. پس صبر و شکیبایی را به شما توصیه می کنم. از شما می خواهم با متانت و بردباری و کوشش گام بردارید.
۴- کسی که به شما حسادت می ورزد، قدی بلند و چهره ای سیاه و چشم کوچک و دستانی دراز دارد. از او دوری کنید.
۵- خانواده ای به شما عشق می ورزد. جواب محبت های آنان را با محبت بدهید تا پشیمان نشوید. نذر خود را ادا کنید. شما از امر و نهی متنفر هستید و هنگام سخن گفتن، بسیار با جرات صمیمی و مهربان می باشید ولی از جانب دیگران کمتر درک می شوید. در اشتیاق کشف اسرارید. به شما نوید می دهم اگر توکل و تلاش داشته باشید، خود یا فرزندانتان از موقعیت بسیار خوب و شامخی برخوردار خواهند شد.
۶- رنگ بنفش تیره یا سرخابی، حتی سفید را پیشنهاد می کنم که موجب عشق و حمایت می گردد و بر احساسات شما و دیگران رنگ زندگی می پاشاند. وعد متعادل و تصمیم گیری از بین می برد و اراده را قوی می سازد.
۷- اگر در رفتار او تغییراتی می بینید، علتش خودخواهی و خود اندیشی است که جدیداً به او دست داده تا خودی نشان دهد. شما نگران نباشید. بالاخره مطیع خواهید شد. ازحرف های او غم به دل راه ندهید زیرا گاهی سخنانش منطق درستی ندارد.
۸- او را زیاد لوس کرده اید. قدری خوددار باشید. گمشده پیدا می شود. خرید و فروش سود آور است. مسافرتی مهم در پیش دارید. از مسافر خبرهای خوش خواهید شنید. بیمار شفا می یابد. تولدی جدید در راه است.

فال حافظ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 249 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

منتظر رسیدن پیامی از کسی هستی که دوستش داری. به زودی این پیام به دستت خواهد رسید، اما تو انسان بسیار ساده دلی هستی. اگر می خواهی در عشق موفق باشی، بیش از این باید حواس خود را جمع کنی. خیالت از بابت رقیب آسوده باشد. او تو را ترجیح می دهد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- به زودی خبرهای خوشی دریافت می کنید. ملاقات مهمی و تغییر شغل یا مکان در پیش دارید که موجب گشایش بسیار می شود. سفری بسیار پر برکت برای شما در پیش است. از یار خبرهای خوشی دریافت می کنی و به مرادتان می رسید.
۲- حضرت حافظ در بیت های ششم، نهم و دهم می فرماید:
* راه و رسم عاشقان ناپختگی و سادگی نمی باشد. برای ما خبری از محبوب چالاک در دل ربایی و تصاحب دل ها بیاور.
* سال ها سپری گردید که دل من روی شاهد مراد را ندیده است. ای ساقی، آن ساغر روشن روان و آینه مانند را بیاور تا چهره مقصود را در آن مشاهده کنم.
* لباس فرسوده حافظ ارزشی ندارد. آن را با شراب آغشته کن و حافظ را مست و بیهوش بگردان و پس از آن راوی را با سرمستی و مدهوشی از میان بازار برگردان.
۳- برای نیت شما جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا به زودی شاهد مقصود را در آغوش خواهید گرفت. کارها بر وفق مرادتان خواهد بود، به شرط آنکه نذر خود را ادا کنید. بدون تردید، نیت شما عملی می گردد. بر خداوند بزرگ توکل کنید.
۴- بیمار شفا می یابد. سفر را توصیه می کنم. از مسافر خبرهای خوشی می رسد. ۲ فرزند خواهید داشت. از زندگی خوبی برخوردارید و طالع شما در برج سعد می باشد و آینده ای روشن و درخشان خواهد داشت. مبارک است. اگر می خواهید خداوند فرزندی پارسا و خوب به شما بدهد، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۱۵ تا ۳۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید.
امام علی (ع) می فرمایند: "بزرگترین اسرار مرگ، بزرگترین افتخار ایمان و بزگترین سود فرزند نیک است."

برای مشاهده فال حافظ آنلاین مخصوص خودتان اینجا کلیک کنی

فال حافظ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 142 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در جستجوی کیمیای سعادت نهایت تلاش خود را می کنی اما بدان که راه را اشتباه انتخاب کرده ای. آنچه تو به دنبال آن می گردی همین استعدادهای خدادادی است که در وجود تو نهفته شده است و باید آنها را شکوفا نمایی. چشم دل باز کن و توانایی های خود را بشناس و در راه کاربرد آنها از خدا مدد بجوی که او تو را یاری خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این نیت با کمی اراده پشتکار علاقه و سرعت عمل و کمک گرفتن از استادی آگاه حتما عملی است و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.
۲- گویا تصمیم گرفته اید که به کار دیگری بپردازید و یا مدتی را به استراحت مشغول شوید اما حسودان و بد اندیشان مشغول توطئه هستند. مواظب و مراقب آنان باشید.
۳- با توکل بر خدای یگانه، همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید که از شر بد اندیشان و رقیبان در امان باشید.
۴- ویژگی های شما عبارتند از: پشتکاردار، پرحرف، اصیل، مغرور، بزرگوار، با اراده، موفق، پر محبت، با ایمان، دل رحم، کمک رسان، عاشق پیشه، مودب و متین، پرهیزکار، با تقوی، بخشنده، اهل گردش و تفریح، گاه منزوی، اهل مطالعه، خوش برخورد و گاه متکبر.
۵- خرید و فروش هر دو نافع می باشد. همسر یا پدر و مادر شما از بیماری و یا ناراحتی ویژه ای رنج می برد. هر چه زودتر با او در این رابطه سخن بگو و از ناراحتی خلاصش کن. مسافرت را توصیه می کنم. ۴ فرزند در طالع داری که آخری آورید که شخصی مستجاب الدعوه می باشد.
۶- چیز با ارزشی را از دست می دهید. ملاقات مهم و تغییر شغل و مکان در انتظار شماست. قرض ادا می شود. آن چیزی که میل به داشتن دارید، به زودی میسر می شود. یک سفر زیارتی در انتظار شماست، مبارک باشد. بیماری که مبتلا به سرطان است، به شما مژده بهبود می یابد. مرا دعا کنید.

فال حافظ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 310 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شانس و اقبال به شما روی کرده، به زودی اخباری به دستتان می رسد که مدتهاست منتظر شنیدن آن هستید. شما بر دشمنان و رقبای خود فائق خواهید آمد و به آرزوی دیرینه خود دست پیدا خواهید کرد. محبت بین شما و او را پایانی نیست و تا همیشه در خانه ای مملو از مهر و صفا زندگی خواهید کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:
* گل، ناز پروردگی و خود نمایی را از اندازه بیشتر کرد. از روی بخشش چهره ات را نشان بده تا او شرمسار شود. زیرا سرو می بالد و ناز می کند و خوب نیست که تو قامت استوار خود را نمایان نسازی.
* اگر حافظ میل به ابروی تو دارد، در واقع لایق و شایسته این کار است زیرا اهل رمز و کلام جایش در گوشه محراب می باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- بخت و اقبال شما بسیار خوبست. از این پس سعادت یار شماست و دوران سختی و ناراحتی پایان پذیرفت. خبری خوش در راه می باشد. شاهین کامیابی قصد نشستن بر خانه شما را دارد. مبادا با بی احتیاطی، عجله و عدم توجه آن را به پرواز درآورید. زیرا این نیت موجب می شود از غم و اندوه رها شوید و کار شما رونق پیدا کند بطوری که حسودان چشم دیدن شما را نخواهند داشت.
۳- خبر خوشی دریافت می کنید. بیمار تا دو ماه دیگر شفا می یابد. قرض ادا می شود. مسکن و کار بر وفق مراد خواهد بود. ملاقات مهمی و مسافرت خیری در پیش می باشد. پس نگرانی شما در مورد مسافرتان بی مورد می باشد. نذر خود را ادا کنید.
۴- پرپر شدن گل قصاص دلبستگی قبلی اوست. وقتی از ساحل آشوب زده زندگی دیگران می گذری، سعی کن کمتر به کف ها چشم بدوزی بلکه باید صافی دریا را تماشا کنی.
۵- قلب شما به زیبایی تمام گلهاست. خوشا به حال کسی که برایش قلبتان می تپد. همواره خدا یار شماست. نگران نباشید.

فال حافظ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 444 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

درهای بسیار به تو گشوده شده است و راههای مناسبی در مقابلت قرار گرفته. از فرصت های موجود استفاده کن و به امید فرصت های بهتر در آینده زمان را از دست نده. اکنون زمان گشایش گره از کارهای بسته فرا رسیده. گرچه کاری سخت و دشوار است، اما نتیجه ای شیرین و مطلوب به بار خواهد آورد، پس هرچه زودتر اقدام کن که شاید هرگز این فرصت تکرار نشود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:
* این مشکل را چگونه حل کنم و راز عشق را چگونه فاش سازم. دردی جانکاه و مشکلی بسیار سخت است.
* هر رشته موی حافظ در پنجه گیسوی زیبایی بی باک و گرفتار است. در چنین شهری که از هر سو زیبارویان به دلبری پرداخته اند، آرام و قرار محال باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از دست دادن زمان باعث زیان فراوان شما خواهد بود. کار را به امروز و فردا موکول کردن برای شما ضرر فراوانی در بر دارد. پس با سرعت، زیرکی، فعالیت و تلاش به دنبال انجام این نیت باشید.
۳- اوضاع زندگی شما در مقایسه با دیگران بسیار خوبست پس اندیشه های ناصواب را از دل پاک کنید زیرا روزگار بر وفق مرادتان می باشد. این نیت به نفع خانواده شما عملی می گردد و اوضاع خانوادگیتان چنان رونق می گیرد که همه را به تحسین وا می دارید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: شیک پوش، بذله گو، در ابراز عشق بی پروا، گاهی اوقات از شدت کارها سردرگم، دوستدار موسیقی، اهل ایمان و عاشق لطافت.
۵- از رنگ هایی که برازنده وقار شما باشد، رنگ لیمویی، آبی آسمانی، آبی نفتی و سفید پیشنهاد می شود که بر وقار، متانت و لطافت شما می افزاید.
۶- عشق و مقام دردسر فراوان دارد و برای کارهای بزرگ، انسان های بزرگ لازم است.
۷- سخت گیری موجب آزار و دلزدگی می شود. عیب جویی هم اندازه ای دارد و شما بیش از حد معمول به عیب جویی می پردازید، حتی بیشتر از پدرتان!
۸- تردید را از دل بیرون کنید که آینده متعلق به شماست. نگران نباشید.

فال حافظ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 341 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زمانی که انسان به صحت کار خود ایمان دارد، نباید اعتنایی به سرزنش ها و طعنه های نادانان کند. تو که به راهی که انتخاب کرده ای، اعتقاد داری نباید با حرف مردم از راه خود بازگردی، به راه خود ادامه بده و از خدا یاری بخواه زیرا او از احوال همه بندگان خود آگاه است و محرم اسرار آنهاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:
* ارادتی و محبتی نشان بده و برای رضای خدا اندکی تامل کن و کنجکاوی نکن زیرا بالاخره پی می بری که من تا چه اندازه از عالم درویشی بی خبرم.
* ای باد صبا، این شعر که برخاسته از خون دلم است، به سوی یار ببر و پیغام دل من را برسان زیرا مژگان سیاه یار، چنان تیز است که بر ته قلبم خورده و مجروح محبوبم کرده است.
* من اگر شراب می خورم یا نمی خورم، کاری با دیگران ندارم. من که به کسی آزار نمی رسانم و راز میگساری را پنهان کرده ام. پس من شناسای وقت خود و راز خود می باشم و عیش را از دست نمی دهم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- کار شما درست است ولی قدری تند و خشن عمل می کنید و عجله دارید. از سخن دیگران ناراحت نشوید. بسیار مفید است که با شخصی با تجربه و عالم مشورت کنید و به سخنان وی توجه نمایید. از حرف مردم عامی ناراحتی نشوید و به کار خود ادامه دهید که اگر تلاش، کوشش و دقت را همراه سازید، بر رقیبان پیروز می شوید. موفقیت در چند قدمی قرار می گیرد. پس بر خداوند توکل کنید و راز خود را به کسی نگویید.
۳- اگر دیگران می گویند این کار فایده ای ندارد و موفق نمی شوید، بدین جهت می باشد اولاً خودخواهی شما موجب شده که به سخنان خیراندیشان توجه نکنید ثانیاً تردید و وسواس شما را مشاهده می کنند. بنابراین از هم اکنون با اراده ای قوی و مصمم گام بردارید. حتماً موفق می شوید.
۴- شخصی در کمین فریب همسر یا مادر شماست. به او بگویید با او معامله نکند. از طرفی به زودی خوابی خوش خواهید دید.
۵- روح های کوچک به آب حوض می مانند که با کوچکترین حادثه آلوده می شوند و روح های بزرگ به دریا می مانند که همه چیز آلوده را در خویش پاک می کنند. به شما تبریک می گویم. روحی بزرگ داری.

فال حافظ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 276 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر قصد انجام این نیت را داری باید در مقابل مشکلات و سختی های این راه ناهموار صبر و تحمل داشته باشی و با شکیبایی قدم به قدم پیش بروی و بدان که هرچه انسانی دارای مقام و قدرت باشد، بدون یاری خدا از عهده هیچ کاری بر نخواهد آمد. پس به خدا توکل کن و کار را به تاخیر نینداز و هرچه زودتر اقدام کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اگر طالب هستید، باید صبر و شکیبایی داشته باشید زیرا عسل بدون نیش زنبور میسر نمی شود. آگاه باش که از روی ظاهر افراد قضاوت کردن اشتباه محض می باشد. مبادا راه اشتباه و غلط را بپیمایی و فریب بخوری. در این صورت انجام هیچ کاری دور نیست.
۲- این پریشانی و نگرانی شما بدون سبب و جهت می باشد و ناشی از تردید و وسواس و عدم اتکای به نفس است. از پدر و مادر ناامید نباشید. آنها آنقدر مهربان و صمیمی هستند بویژه پدرتان که دل درگروی پیشرفت شما دارد و به چیز دیگری جز این فکر نمی کند. پس سخنان وی را گوش کرده و بر خداوند توکل کنید. بدانید که حتماً پیروز می شوید.
۳- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و ششم می فرماید:
* حرام و نارواست بر کسی که با وجود چهره یار و گیسوی وی، به نظر کردن بر صورت یاسمن و زلف پیچان سنبل نیازی داشته باشد.
* قلندر وارسته، از جهان بریده و تاریک دنیا، به مال اندوزی کاری ندارد. زیرا کشور داری نیاز به چاره اندیشی و ژرف نگری دارد.
* این دل آشفته و عاشق ما را گریزی از آن گیسوی پیچان نباشد. پس باید کرشمه بسیار از چشم شهلای یار تحمل کند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- این نیت بر شما مبارک باد ولی باید ناراحتی ها را با آرامی تحمل کنید و خود را دچار وسواس و اضطراب نکنید. اگر می خواهید عاقبت کار شما و خانوادیتان نیکو باشد، در ۷ روز متوالی، سوره مبارکه توبه آیه ۲۱ تا ۳۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار می باشد.

فال حافظ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 343 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در تمام سالهای زندگی خود به دنبال کار و فعالیت بوده ای و تاکنون از مال دنیا تقریبا بی نیاز شده ای، اما اکنون احساس تنهایی و خستگی می کنی. به دنبال همزبان و مونسی هستی که تو را درک کند. در این کار مصرانه اقدام کن و فرصت را از دست نده که صلاح تو در این است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم و هفتم می فرماید:
* حیف است بلبلی خوش الحان چون من در چنین دنیای فقر و فنایی گرفتار شود. در حالی که زبانی شیرین دارد. مانند گل سوسن خاموش مانده است.
* ای حافظ تا کی زیر خرقه قدح باده را خواهی کشید و پنهانی شراب میخوری. در مجلس خواجه پرده از کارت بر می دارم و رازت را فاش می کنم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- صدق و صفای باطن شما زبان زد خاص و عام می باشد. به همین جهت خداوند به شما محبت فراوان دارد و چه بسیار مشکلات شما را حل کرده است. اطرافیان شما را نشناخته اند. بدین جهت است که عده ای از روی حسادت، بی خردی و از روی کج فهمی طعنه می زنند. شما ناراحت نباشید بلکه با اراده ای قوی و مصمم گام بدارید تا موفق شوید و چشم ها را خیره کنید.
۳- این نیت با کمی درایت قابل اجراست اما نیاز به زمان دارد و زمان خود به خود همه مسائل را حل می کند.
۴- مسافر حالش خوبست. ۴ فرزند در طالع دارید که اولی و سومی موفق می شوند و باعث سرافرازی می گردند.
۵- در ۱۲ شب آینده خوابی خواهید دید که در زمینی وسیع ایستاده اید. بطوری که افق دور در نظر شما نزدیک است. نشانه آن است که خداوند فرزندانی شایسته نصیب شما می کند.
۶- به پدر و مادر احسان کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و نذر خود را ادا کنید.

منبع : ساقیا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه