ارسال به دیگران پرینت

فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 217 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزگاری همه تو را به عقل و درایت و کاردانی می شناختند، اما تو با یک انتخاب غلط، تمام مسیر زندگیت را عوض کردی و خود و دیگران را به دردسر انداختی ولی هنوز هم دیر نشده و فرصت داری تا از این راه برگردی، پس به این وسوسه ها اعتنا نکن و این بار با چشمان باز مسیرت را انتخاب کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هشتم می فرماید:
* هنر از عیب محرومی خالی نیست و هنرمند نیز اکثراً از مرادهای دنیا محروم است اما از من محروم تر خواهنده ای وجود ندارد.
* به روح افسرده رحمت کنید زیرا روزی و روزگاری بیدار و هوشیاری کاملی بود که اینک به عشق یار، مست و بی قرار و بی هوش گشته است.
* از وقتیکه عشق، سخن گفتن را به من تعلیم داد، سخنم نکته هر مجلس و محفلی برای عشاق گردید.
* هرگز نگویید که حافظ نکته سن است زیرا ما دیدیم او سخت نادان است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- احساس تنهایی دارید زیرا فکر می کنید کسی سخن شما را درک نمی کند. به شما توصیه می کنم به مادر و پدر یا یکی از اقوام نزدیک اعتماد داشته باشید و برای او درد دل کنید و از او مشورت بخواهید. جایگاه آدمی را بر هیچ نقشه ای نشانی نیست. جایگاه آدمی تنها در قلب کسانی است که دوستش می دارند و او آنها را دوست می دارد. پس دوست داشتن خیلی زیباست و جایگاه انسان است.
۳- اگر چه قبلاً وضع شما بسیار خوب بوده است ولی این دلیلی ندارد که مرتباً یاد از گذشته کنید. بلکه با سرعت، دقت و فعالیت، امروز و فردا را به دست آورید و عمر را بیهوده تلف نکنید زیرا دنیا در تغییر و تبدیل می باشد. انسان های موفق از زمان بهره می گیرند.
۴- تردید و اندوه را از دل بیرون کنید. همسر را آزار ندهید. به پدر و مادر توجه کامل داشته باشید. دست از لجبازی و وسواس بردارید. موفق می شوید.
۵- مسافر چندان ناراحتت نمی باشد. بیمار بهتر می شود. قرض ادا می شود. مسافرت فعلاً صلاح نمی باشد. فعلاً خرید و فروش در این بازار چندان سودی نمی بخشد.
۶- ویژگی های شما عبارتند از: عاقل و دانا، روشنفکر، کم توقع، دهان قرص، فرشته خو، قابل احترام، صمیمی، کنجکاو، صلح جو، با حس ششم قوی، اهل کشف، حافظ اسرار، مهربان و با معرفت.

فال حافظ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 135 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تصمیم به انجام کاری گرفته ای که راهی بس دشوار دارد که در این راه باید هرآنچه که داری در طبق اخلاص بگذاری و تمام سعی و توانت را به کار گیری. اگر از گذر عمر تاکنون راضی نبوده ای و واقعا قصد تغییر مسیر در زندگیت را داری امروز بهتر از فرداست زیرا این راه تو را به سعادت و نیکبختی دنیوی و اخروی خواهد رساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- بدون معطلی و تردید اقدام کن که نیتی جالب و مفید است و به سخن بد اندیشان توجه نکن. بلکه اراده، دقت نظر، وقت شناسی، سرعت عمل و توکل بر خدا را وجه همت خود قرار بده. حتماً موفق هستی. به قول چخوف: "ارزش انسان به تفکر و باورهای اوست."
۲- چند روزی است که در ناراحتی خاصی به سر می بری و متظر آن می باشی تا راز دل را برای کسی فاش کنی. پس بهتر است با پدر و مادر یا دایی و عمه که عاشقانه شما را دوست دارند، در میان بگذاری که بسیار مفید است.
۳- از چیزی رنجیده خاطر شده ای. ناراحت نباش. او بیش از آنکه تصور می کنی، نادان می باشد. زیرا راز و رمز عشق و صحبت را نمی داند. پس شما با درایت و کیاست، او را متوجه زندگی حقیقی کن زیرا او اطلاع از مسائل خارج ندارد.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: زیرک و ناقلا، جسور، خوشگل پسند، مرموز، افسونگر، هوشیار، استثنایی، قدرت مآب، اهل زندگی، اهل معاشرت، مردد، وسواسی و به موقع بخشنده.
۵- از زندگی خوبی برخوردار هستی اما آنچنان راضی نیستی. چون می گویی با موقعیت خود و خانواده ات از لیاقت بیشتری می بایست برخوردار می بودی. به زودی یکی از بستگان به مقام مهمی دست می یابد. با شخصی دانا برخورد خواهی کرد. پس هم صحبتی او را غنیمت بدان که مفید است.
۶- از وسوسه نفس پرهیز کنید و دست در گردن پیروزی و موفقیت انداخته، با اراده ای قوی اقدام کنید. زیرا چشمان همه منتظر اقدامات موثر شما در راه سازندگی زندگی بهتر هستند.

فال حافظ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 396 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست در انتظار وقت مناسب بوده ای، اکنون آنچه منتظرش بودی از راه رسیده است، تعلل نکن، وقت را از دست مده. اگر می خواهی به مقاصد خود در زندگی برسی و زندگی همراه با آرامش و نشاط داشته باشی، اکنون باید رنج تلاش و زحمت را به خود هموار سازی، ولی هرگز پای خود را از راه صواب بیرون نگذار و عزم خود را در انجام امور خیر جزم کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- بیش از اندازه زندگی را به خود سخت می گیرید و از هر چیزی دلخور و عصبانی می شوید. با همه سر ناسازگاری و دعوا دارید. در حالی که دنیا آن قدر بقایی ندارد که مرتبا در تشویش زیاده طلبی، اضطراب و دادخواهی باشید. قدری با مهربانی و حوصله عمل کنید.
۲- از اینکه در مورد کار و موضوعی با شکیبایی پیش می روید، عیب بزرگی است زیرا زمان را از دست می دهید و امکانات را به باد خواهید داد. این اندازه با تانی گام برداشتن، سهل انگاری است. پس با دقت، سرعت عمل و تلاش گام بردارید که رقیبان در راهند و شما باید از آنها پیش بیفتید.
۳- به زودی به مسافرتی می روید و در این سفر ملاقاتی روی می دهد که بسیار جالب و تحول برانگیز خواهد بود. شما در این مسافرت مسیر زندگی خود را تعیین خواهید کرد.
۴- کسی که به شما عشق می ورزد، اول او را امتحان کنید تا فریبش را نخورید چون دنیا فریبکار است.
۵- یکی از اقوام نیاز مبرم به پدر یا همسر یا برادر شما دارد. به او بگویید که از کمک کردن به او دریغ نکند و سعی نماید حاجتش را برآورد. افسردگی و سردی زمستان محصول کج ایستادن خورشید است. تنها با راستی اوست که بهار می آید.
۶- از مسافر خبرهای خوش دریافت می کند. در یک میهمانی برخوردی زیبا روی می دهد که به نفع شماست. نسبت به زندگی خوش بین باشید زیرا انسان های بدبین اغلب اوقات افسرده اند. بنابراین توصیه می کنم عینک خوش بینی بر چهره بزنید تا شاداب بمانید.
۷- پیامبر اکرم (ص) می فرماید: "هر چه ایمان انسان زیادتر شود، علاقه اش به همسر خود بیشتر خواهد شد." (میزان الحکمه جلد ۴ صفحه ۲۸۷۵)
۸- رنجشی که در دل دارید، زاییده افزون طلبی و کم لطفی است که از هر دو طرف حاصل شده است. به سخنان این هفته او گوش کنید و مطالب گذشته را کلا فراموش نمایید تا راحت تر باشید. به او بگویید او شخصی است که فردا زیر قولش خواهد زد پس دقیقاً مواظب باشید.

فال حافظ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 222 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ناامیدی از درگاه خداوند جز خجلت و شرمندگی حاصلی نخواهد داشت. کارها زمانی سامان می گیرد که خواست خدا بر آن باشد. از باقی مانده عمر خود بهترین استفاده را کن و اجازه نده عمرت به بطالت بگذرد. از جهل و نادانی دوری کن و به دنبال علم و حکمت باش تا با نور هدایت به مقصود برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- یار و محبوب شما بسیار زیباست ولی گویی از شدت هجران و علاقه، چشمانت خونین گردیده است. دل به دریا بزن و به اطرافیان حقیقت را کم کم بگو و اسرار درون را فاش کن.
۲- آدمی خوش قلب و مهربان هستی اما متاسفانه زود رنج و لجباز می باشی. با عصبانیت دست به کار می شوی که این خود استهلاک نیرو خواهد شد، بنابراین سعی کن دست از وسواس برداری.
۳- کسی را که همین هفته رنجاندی، بسیار با شما دوست بود و سخنان او از روی مهر و محبت می باشد که متاسفانه شما آن را حمل بر عناد و دشمنی کردید. هر چه زودتر از دلش بیرون بیاورید و به او محبت کنید.
۴- سفری در پیش دارید که مقدمات این فراهم نمی باشد ولی از سفر کرده مژده ای دریافت می کنید. خرید سودآور اما فروش موقعیتش فراهم نشده است. برای ازدواج مقدماتش را فراهم کنید اما طلاق نیز بالاخره انجام می گیرد. از دوست سیگاری و معتاد دوری کن و با صبر و شکیبایی درکارها اقدام کنید که به مرادت می رسی.
۵- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم، پنجم و ششم می فرماید:
* ای محبوب، صورت زیبای تو را به سبک بسیار خوبی خلق کرده اند. گویی نقش لبت را از جان شیرین آفریده اند.
* ای خدا عجبا در پیرامون روی محبوب، آن بند کلاه است یا اینکه در اطراف ماه تابان ستارگان پروین صف بسته اند. (استفهام به طریق تجاهل عارف)
* خط سبز چهره ات را بسیار خوب و لطیف دیدم مانند اینکه از گرد عنبر و عطر به اطراف نسرین سایبان بسته اند.
* آن حکایت ها که پیش از این به فرهاد و شیرین نسبت داده اند، کلاً وصف عشق من و زیبایی چهره بوده است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۶- وسیله ای را که در نظر دارید، خواهید خرید و گمشده را تا چند روز دیگر خواهید یافت.
۷- او قدری زیرک است. مواظب رفتار او باشید ولی کمتر خرده بگیرید. او از ملاحت و طنازی لذت می برد. بعضی اوقات لازم است که انسان خود را به ندیدن و نشنیدن بزند. اشکال ندارد اما کاملاً مواظب آن شخص قد بلند، ناخن بلند و گیسو کوتاه و سینه درشت باشید.

فال حافظ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 271 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از زندگی و مشکلات آن به شدت گله مندی و از کرده ی خود پشیمان. باید بدانی که زندگی مملو از سختی ها و مشکلات است و مرد راه کسی است که با مشکلات مبارزه کرده و بر آنها غلبه کند. تو جوهر این کار را داری. تنها باید بر خود مسلط شوی و عنان زندگی را به دست بگیری. مطمئن باش که در انجام نیت خود موفق خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اندیشه و فکری مدت ها شما را به خود مشغول ساخته. بطوری که شبانه روز در صدد جبران آن می باشید. از اینکه در کار فلان کس دخالت کرده اید، اظهار ندامت می کنید. پس سعی کنید در کار دیگران دخالت نکنید. بلکه دیگران را راهنمایی کنید.
۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم، ششم و هفتم می فرماید:
* ای پارسا از آسیب ما خود را رها کن و دور شو زیرا که این باده قرمز رنگ، دل و دین تو را می رباید. آنگونه که از حد سوال خارج است.
* در راه عشق مسائلی وجود دارد که حل آن جان فرساست. هر کسی در جستن این اسرار، قیل و قال به پا می کند. خدا کند که این عربده ها را نبینی و نشنوی و از آن باز نپرسی.
* با خود گفتم از گردش سپهر چگونگی حالش را جویا شوم. پاسخ داد که مرا از خود اختیاری نمی باشد و چوگان قضا و قدر، رنجی تحمل می کند که به وصف نمی آید و از آن نتوان پرسید.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- اگر می توانید از این فکر صرف نظر کنید زیرا رنج و تحمل بسیار در پیش دارد و مقدمات آن فراهم نمی باشد. پس آن را به وقت دیگر بسپارید.
۴- اگر نمی توانید از این اندیشه منصرف شوید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر کنید.
۵- اوضاع عمومی و زندگی شما نسبتاً خوبست پس چرا خود را گرفتار افکاری که نتیجه اش رنج و ناراحتی است، می کنید؟
۶- اگر می خواهید فرزندتان سالم و مبارک بخت به دنیا آید، در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه هود آیه ۷۱ تا ۸۳ را با معنی و حضور قلب بخوانید و اثر آن را مشاهده کنید.
۷- در مجلسی ملاقاتی روی خواهد داد که به نفع شماست. خیلی به موبایل توجه دارید، بطوریکه افکار شما را به خود مشغول ساخته. بهتر است اعتدال را از دست ندهید.

برای مشاهده فال حافظ آنلاین مخصوص خودتان اینجا کلیک کنید

فال حافظ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 457 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فکری در سر داری و نیتی در دل که تمام زندگی تو را تحت الشعاع قرار داده است. تمام فکر و ذکر روز و شب تو رسیدن به این نیت است. بهتر است کمی حوصله به خرج دهی. درست است که تو با او به شهرت و موقعیت عالی می رسی، اما باید تحمل داشته باشی. بدان که مرادت حاصل خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* خیلی سعی کردم که محبوب من باشی و دل بیقرارم را آرامش دهی.
* همچون چراغ، روشنی بخش چشمان بیدار من باش که شب تا صبح بیدارم و همدم و مونس دل عاشق من بشو.
* شیوه پادشاهان، زیبایی، شیرینی و ملاحت است که به چاکران خود می نازند. آرزو دارم که در میان آنان، تو سرور من باشی.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اگر در کارها دست از تردید و دودلی بردارید، موفقیت و پیروزی شما بسیار سریع تر خواهد بود زیرا شما به هر کاری به دیده تردید و با عینک بدبینی نگاه می کنید در حالی که جهان و مردم زیباتر از آنند که در اندیشه دارید.
۳- از فرزندانی لایق و همسری مهربان و زندگی نسبتاً خوبی برخوردار خواهید بود اما لجبازی شما کانون گرم خانوادگی را سست می کند. سعی کنید آنگونه که در خارج از خانه هستید، در داخل خانواده نیز باشید.
۴- در کاری یا معامله ای قصد موفقیت دارید ولی رقیبان بر سر راه هستند. با یکی از استادان مشورت کنید.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: هم رویایی و هم ایده آلیست، در تنظیم امور خانوادگی استاد، منظم و منضبط، معلمی بسیار موفق، همسری بسیار کاردان، گرم مزاج، مهربان، بیزار از دروغگویی و فریب دادن.
۶- سوره مبارکه بقره را با معنی و حضور قلب بخوانید. بسیار سودمند خواهد بود.

 

برای مشاهده فال حافظ آنلاین مخصوص خودتان اینجا کلیک کنید

فال حافظ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 336 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مژده که به زودی به نیتی که کرده ای خواهی رسید. نگران فرصت مباش، از دست نخواهد رفت. پیش از آنکه مهلت به سر آید دست تقدیر به یاری تو بر می خیزد و آنچه را که آرزویش را داری برایت مهیا خواهد کرد، به شرط آنکه همچنان امیدوار و پرتلاش باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اشتیاق شما در اجرای این نیت بسیار زیاد است. اگر چه نیتی خوب و پسندیده می باشد اما هر کاری زمانی و وقتی مناسب می طلبد. از طرفی برای موفقیت در هر کار و عملی به مقدمات و تهیه وسایلی نیاز است. در حالی که شما همه آنها را آماده نکرده اید.
۲- این نیت با اندکی صبر و حوصله همراه با دقت و سرعت عمل انجام می گردد وجای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. انسان های موفق همیشه به نصایح خیراندیشان و اطرافیان توجه کرده اند. شما نیز باید متوجه این امر باشید.
۳- اگر می خواهید موفق شوید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و ضمن دعا، نذر خود را ادا کنید. به پدر و مادر حتماً توجه کافی داشته باشید که به محبت شما نیاز دارند. ضمناً یکی از اقوام دچار مشکلی شده که توجه و کمک شما سودمند است. پس از او دریغ نکنید. خداوند به شما کمک می کند. برای برآورده شدن هر چه سریعتر این نیت، سوره مبارکه یس، از آیه ۷ تا ۱۲ را با حضور قلب و معنی بخوانید.
۴- مسافرتی سودمند در پیش دارید. مژدگانی دریافت می کنید. مسافر حالش خوبست و جای نگرانی نمی باشد. ازدواج سر می گیرد. فرزند متولد می شود. سفر انجام می گیرد. خرید و فروش سودمند خواهد بود. از طریق موبایل و اینترنت پیامی زیبا دریافت می کنید. فرزندتان یا یکی از قوام موفقیت بزرگی کسب می کند.
۵- وقتی با دیگران درد دل می کنی، آنها نیز خاطرات و غم هایی مشابه غم تو را مطرح می کنند یعنی در لحظه گفتن تو، آنها درگیر خویشتن هستند. غم خود را مرور می کنند و می شمارند. آن وقت می بینید که شما خوشبخت تر هستید.
۶- به زودی خواب می بینید که در مراسم ازدواجی شرکت دارید. تعبیرش اینکه خوشی و شادی و موفقیت قریب الوقوع می باشد.

فال حافظ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 131 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سعادت و خوشبختی چون هلال ماه نو به زندگیت سرک خواهد کشید. خداوند برکات و نعمات خود را شامل حالت خواهد نمود. قصد انجام معامله ای را داری. هرچه سریعتر اقدام کن که گرچه بهای سنگینی را در این معامله باید پرداخت کنی اما بدان که حاصل آن سود سرشاری است که نصیب تو خواهد شد. به حرفهای دیگران اعتنا نکن و کار خود را انجام بده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم و ششم می فرماید:
* قیمت می سرخ رنگ چه چیز است ؟ بهای باده معرفت گوهر عقل است که چون آدمی نوشید، از وسوسه عقل مصلحت اندیش آسوده می شود. بشتاب و این تجارب را بکن. هر که این داد و ستد را کرد، سود برد.
* داد و فغان از چشم افسونگر شیخ شهر که به می گساران قدیمی چپ نگاه می کند و یا به نگاه حقارت و تحقیر می نگرد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از عقل و خرد خود کمک بگیرید و بر احساسات خویش مسلط شوید که بد اندیشان و رقیبان بسیار درکمین شما هستند. پس لازم است با سرعت، دقت و پشتکار اقدام کنید و مواظب باشید که حسودان از جمله شخصی کوتاه قد، سیاه چهره با لب هایی درشت و سینه ای برجسته، سخت مراقب اعمال شما است و حسادت می ورزد. از او برحذر باشید.
۳- هر چه در این نیت بصیرت و بینایی را چراغ راه قرار دهید، لغزش شما کمتر و رسیدن به مقصود سهل تر خواهد بود.
۴- نذری کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و یا سوره مبارکه العنکبوت از آیه ۴۰ تا آخر را با حضور قلب و معنی بخوانید. انشاالله گشایش حاصل شود.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با ایمان، دلپذیر، غیر حسود، صمیمی، سخاوتمند، منطقی، متعادل، خوش باطن، صادق، جذاب و دلبریا، موافق، قابل اعتماد، خوش بین، خوشرو، مهربان، مراعات کن، دلسوز، غصه خور و آداب دان.
۶- از موضوعی رنج برده اید. نگران نباشید که تجربه اندوخته اید. کسی به شما خیانت کرده است. این موضوع بر اثر رنجش یکی از نزدیکان بود که خداوند تلاقی کرده است. پس دل او را بدست آورید. با همسری مهربان، صمیمی و زندگی نسبتاً مرفه سروکار دارید. تغییر مکان و شغل در آینده نزدیک عملی است. در خرید و فروش سود فراوانی بدست می آورید. ملاقاتی مهم در پیش دارید.
۷- مسافرت و خرید و فروش را توصیه می کنم. مسافر فعلاً کارش عملی نشده ولی به زودی اصلاح می شود.
۸- از گذشته درس بگیرید و به فکر آینده باشید. زیرا موفقیت همگام شماست. بدانید که هر که آنجا نشیند که خواهد و مرادش بود.

فال حافظ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 296 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

پای در راهی نهاده ای و حاضری برای رسیدن به هدف، هر سختی ای را تحمل کنی، اما گاهی دچار ناامیدی می شوی و می اندیشی عمر خود را بیهوده در این راه تلف کرده ای، ولی دل خود را از زنگارها پاک کن و از مال حرام بپرهیز و تنها به خدا و معصومین توکل کن تا به هدف خود برسی و اقبال تو را یاری نماید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* خیال من هم دسترسی به ابروی محبوب را ندارد و هیچ کس از خم ابروی او، تیر آرزو بر هدف و مقصود نینداخته است.
* مهر و محبت محبوبان سنگدل را تا کی به ناز و نوازش در دل بپرورانم، در حالیکه این پسران نا اهل هیچ یادی از پدر نمی کنند.
* من به تصور پارسایی، گوشه گرفتم و شگفت آنکه زیبارویی آواز خوان، از هر طرف با صدای چنگ و دف راهزن دلم می شود.
و در بیت آخر نیز می فرماید:
* ای حافظ اگر راه خاندان پیامبر (ص) را صادقانه طی کنی، عنایت و توجه امیر نجف، امام علی (ع)، نگهبان تو خواهد شد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- به دنبال کسی می باشید که دیدار او فعلاً میسر نمی باشد در حالیکه در این راه تلاش کرده اید اما تاکنون موفقیتی بدست نیاورید زیرا مقدمات آن فراهم نشده است. بر خدا توکل کنید و از او مدد بخواهید.
۳- پدر را آزار داده اید و مادر بسیار نگران است. هر چه زودتر موجبات رضایت آنان را فراهم آور که مستجاب الدعوه اند.
۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید تا در اجرای این نیت گشایش باشد. بیمار شفا می یابد. قرض ادا میشود. ازدواج عملی می گردد ولی طلاق راهی دراز دارد. از حسودان بر حذر باشید.
۵- اگر می خواهید در کار شما گشایش حاصل شود، با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الصف آیه ۱۳ تا ۱۹ را در یک هفته متوالی بخوانید.
۶- از مسافر خبرهای خوبی دریافت می کنید. نذر خود را ادا کنید. مسافرتی سودمند است. برخوردی مهم در جریان می باشد.

فال حافظ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 445 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بزودی نیتت برآورده می شود و به وصال دوست خواهی رسید، اما باید سختی های این راه را تحمل کنی و با تکیه بر محبت و مهر او از این راه سخت و دشوار به آسانی عبور کنی. اکنون که دیگر به مقصود خود رسیده ای، غم و غصه ی بیهوده ی دنیا را نخور و از زندگی خود لذت ببر.


نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت اول و دوم می فرماید:
* تو که هر چه می خواهی در این دنیا داری و تمام آرزوهایت فراهم شده. پس از حال ضعفای ناتوان چه غم و غصه ای داری.
* از من ارادتمند جان بخواه و آن را بگیر زیرا فرمان تو بر گروه زادگاه عشق و معرفت جاری و ساری است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از زندگی خود شکوه و گله داشتن، ناشکری محض و ناسپاسی کامل است. اگر به درد دل دیگران گوش دهید، خواهی دید که چقدر خوشبخت هستید. پس دست از زیاده خوای بردارید. اگر پدر و مادری سختگیر دارید، علتش علاقه آنها به شماست. اگر همسری لجباز دارید، علتش این است که بسیار شما را دوست دارد. اگر خواهر و برادر متعصب دارید، علتش محبت شدید به شما می باشد. این مسائل بسیار گرانبهاست.
۳- به شما مژده می دهم که این نیت صد در صد عملی می گردد ولی نیاز به صبر و استقامت دارد. جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا کبوتر اقبال بر بام خانه شما آشیانه دارد. پس راز دل خود را جز به افراد با اعتماد نگویید.
۴- حسودان در کمین زندگی شما هستند. به سخنان آنها توجه نکنید. بدانید همسر یا پدر شما از خطر بزرگی رهایی یافته. بگویید فوری صدقه بدهد.
۵- کار برادر و خواهر شما انجام میگیرد. جای نگرانی نیست. بیمارتان تا ده روز دیگر بهبودی می یابد. مسافرتی زیارتی و سیاحتی در راه می باشد.
۶- با توجه به اشعار حافظ روحیه شما می طلبد که از رنگ های براق مانند آبی براق، خاکستری براق یا سفید براق استفاده کنید زیرا رنگ زبرجد و حجرالاسود و یاقوت است که مطابق با شخصیت متین و موقر شماست.
۷- مورد توجه همگان واقع می شوید بطوری که دیگران نمی توانند در برابر عظمت شما انکار یا اظهار وجود نمایند و حسودان خفه می شوند.

فال حافظ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 243 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از آنجا که شما انسانی هستید که نسبت به همه اطرافیان رفتاری شایسته و به جا دارید، از دیگران نیز توقعی مشابه دارید، اما بدان که کار نیک کردن برای پاسخ نیک گرفتن نیست. تو با انجام کارهای نیک وجدان خود و خدای خود را راضی می کنی، پس غصه عکس العمل های دیگران را مخور و در بند رفتار آنها نباش که اجر نیکوکاران با خداست.


نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:
* باده نوشی امروزی ما پنهانی نمی باشد. صد بار به گوش پیر می فروش، این سرگذشت رسیده است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت با اندکی حوصله، دقت، وقت شناسی و سرعت عمل در کار حتماً عملی است. باید مواظب رقیبان باشید که در کمین نشسته اند و با توکل بر خداوند و خواندن سوره مبارکه القصص از آیه ۴۰ تا ۷۰ گشایش فراوان است.
۳- این روزگار دوام و بقایی ندارد. پس لازم نیست اینقدر خود خوری و حرص و طمع داشته باشی و بخواهی زود به مقام و ثروت برسی. بلکه سعی کن با بهره گیری از اندیشه و مشورت با دیگران گام برداری. به زودی زندگی شما تغییر کلی پیدا می کند.
۴- در خرید و فروش سود خواهید برد. تغییر شغل خوبست. ازدواج عملی می شود. مسافر به سلامت می آید و کار او انجام می گیرد. شما یا همسرتان به زودی پول و مقامی به دست می آورید ولی راز دلتان را به کسی نگوید. نذر خود را ادا کنید.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: رفیق پرور، موفق، اجتماعی، می داند چه کند، بی آزار، کاردان، صلح جو، کمیاب، با وفا، پشتکاردار، قدرشناس، معتدل، مسلط به نفس، سخاوتمند، کامل گرا و حامی همسر.
۶- کسی را رنجانده اید. سعی کنید دل او را به دست آورید که دعای او مستجاب می شود. گمشده می آید و شغل یا خواسته جدید عملی می شود.

فال حافظ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 198 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی به مراد دل خود خواهی رسید و آنچه که آرزویش را داری به دست خواهی آورد. البته در مقابل باید بهای سنگینی را پرداخت کنی، اما بدان که در این معامله ضرر نخواهی کرد. دلهای دیگران را شاد کن تا خدا نیز در پاداش تو دلت را شاد و خرسند نماید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: قابل اعتماد، خوش باطن، دقیق، سیاستمدار، مثمم، اهل کشف، نمک شناس، منطقی، با وجدان، باهوش، رفیق دوست، مرموز، با سلیقه، بی ریا، غیر خود نما، کم توقع، سخاوتمند، بی قرار، زود فهم، پاک، نکته سنج و باریک بین.
۲- حضرت حافظ در بیت های دوم تا چهارم می فرماید:
به درستی گفتم که به بهای یک بوسه لبت، خراج و مالیات کشور پهناور مصر را طلب میکنی. محبوب جواب داد در این معامله برای شما زیانی وجود ندارد.
پرسیدم به نوک و نقطه موهوم دهان تو که کلمه خارج می شود، چه کسی راه پیدا می کند؟ جواب داد این داستانی است که باید با نکته سنج عشق در میان گذاشت نه با عقل ضعیف.
به یار گفتم عبادت بت را نکن و با خدا باش، گفت در کوی عشق ما از بت پرستی به خدا پرستی راه می یابیم. (تلمیح به آیه ۱۱۵ سوره بقره)
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- اگر چه شما شخصی دقیق و قابل اعتماد هستید اما نکات ضد و نقیض هم دارید. پس تردید را از دل بیرون کنید و کارهای خود را با توکل بر خدای یگانه انجام دهید اما راز دل خود را با هر کسی در میان نگذارید که همه راز دار نمی باشند و از کاهی، کوهی برای شما می سازند و نسبت به زندگی شما حسادت می کنند اما اگر خواستی درد دل کنی، با پدر و مادر یا راز داری اینکار را انجام بده.
۴- شما به این نیت تا آخر این ماه دست می یابید و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. بهتر است به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذرخود را ادا کنید که در انجام نیت شما تعجیل شود. پس بر شما مبارک است. دستی که گشاده است، می برد و می آورد رهنمون می شود به خانه ای که نور دلچسب آن، گرمی بخش است.

منبع : ساقیا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه