ارسال به دیگران پرینت

زمین لرزه | زمین لرزه تربت حیدریه

زمین لرزه شدید تربت حیدریه را لرزاند! | این شهرستان به حالت آماده‌باش درآمد

زمین لرزه تربت حیدریه را با ۳.۷ ریشتر و به عمق ۹ کیلومتر در ساعت ۱۴ و ۵۳ دقیقه و ۸ ثانیه لرزاند. این زمین‌لرزه در ۱۵ کیلومتری تربت‌حیدریه،۱۶ کیلومتری رباط سنگ و۲۰ کیلومتری بایگ اتفاق افتاده است.

زمین لرزه شدید تربت حیدریه را لرزاند! | این شهرستان به حالت آماده‌باش درآمد

زمین لرزه شدید تربت حیدریه را لرزاند!

زمین لرزه تربت حیدریه را با ۳.۷ ریشتر و به عمق ۹ کیلومتر در ساعت ۱۴ و ۵۳ دقیقه و ۸ ثانیه لرزاند. این زمین‌لرزه در ۱۵ کیلومتری تربت‌حیدریه،۱۶ کیلومتری رباط سنگ و۲۰  کیلومتری بایگ اتفاق افتاده است.

محمد امانی با بیان اینکه نیروهای جمعیت هلال‌احمر این شهرستان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند، افزود:  زلزله‌ا  ی با ۳.۷ ریشتر و به عمق ۹ کیلومتر در ساعت ۱۴ و ۵۳ دقیقه و ۸ ثانیه تربت‌حیدریه را لرزاند.

وی عنوان کرد: این زمین‌لرزه در ۱۵ کیلومتری تربت‌حیدریه،۱۶ کیلومتری رباط سنگ و۲۰  کیلومتری بایگ اتفاق افتاده است.

زمین لرزه گلشهر گلپایگان را لرزاند | زلزله گلپایگان را به وحشت انداخت

رئیس جمعیت هلال‌احمر تربت‌حیدریه افزود: مدت زمان این زلزله کوتاه بود و خوشبختانه تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی به مردم شهرستان وارد نشده است.

وی با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم به شایعات توجه نکنند، گفت: زلزله قابل پیش بینی نیست و از مردم می‌خواهیم از شایعه پراکنی خودداری کنند.

امانی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشوری و موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین‌لرزه در مختصات ۳۵.۴۱ شمالی و ۵۹.۲۶ شرقی رخ داده است.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه