ارسال به دیگران پرینت

ولنتاین | ولنتاین خونین

شب ولنتاین امسال کشته داد | قتل هولناک در تهرانپارس تهران در شب ولنتاین

ساعت یک بامداد روز 26 بهمن، سکوت محله تهرانپارس با فریادهای وحشت‌زده مرد جوانی شکسته شد.

شب ولنتاین امسال کشته داد | قتل هولناک در تهرانپارس تهران در شب ولنتاین

قتل هولناک در شب ولنتاین

ساعت یک بامداد روز 26 بهمن، سکوت محله تهرانپارس با فریادهای وحشت‌زده مرد جوانی شکسته شد. او که با پلیس 110 تماس گرفته بود، خبر از پیدا شدن برادرش و نامزدش در حالی غرق در خون در زیر پل استخر می‌داد.

ماموران کلانتری 164 قائم بلافاصله به محل جنایت اعزام شدند. در صحنه جرم، با خودروی 206 که داخل آن دختر 23 ساله و پسر جوان 27 ساله ای غرق در خون بود مواجه شدند. 

برای ولنتاین کیک مخملی قرمز درست کن، خیلی شیکه | طرز تهیه کیک مخملی قرمز ویژه ولنتاین

تلاش‌های عوامل اورژانس برای نجات دختر جوان ثمری نداشت و او جان خود را از دست داده بود. پسر جوان که از ناحیه قلب و شکم مورد ضربات چاقو قرار گرفته بود، به شدت مجروح شده بود و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

با گزارش این جنایت خونین به بازپرس ویژه قتل موسی رضازاده، او به همراه تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در محل حاضر شدند. تحقیقات اولیه نشان داد که این زوج از 5 سال گذشته با هم نامزد بودند و قصد ازدواج داشتند اما به دلیل مشکلات متعددی، ازدواجشان به تعویق افتاده بود. 

آنها برای شب ولنتاین با هم قرار گذاشته بودند تا مجدد در خصوص ازدواجشان صحبت کنند. برادر پسر زخمی در تحقیقات اولیه به بازپرس گفت:

حدود ساعت 1 بامداد امروز، سیاوش برای من لوکیشن این مکان را فرستاد و از من کمک خواست. من هم هراسان خودم را به اینجا رساندم که با این صحنه هولناک مواجه شدم و همان لحظه با پلیس تماس گرفتم.

بررسی‌ها نشان می‌داد که هر دو صندلی خودرو به سمت عقب خوابانده شده بودند و هر دو نفر از ناحیه قلب و شکم مورد ضربات هولناک چاقو قرار گرفته بودند. 

جسد دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل و پسر مجروح نیز برای انجام عمل جراحی به بیمارستان منتقل شد تا پس از بهبودی و هوشیاری مورد بازجویی قرار بگیرد.

تحقیقات در خصوص روشن شدن زوایای پنهان این قرار خونین در دستور کار اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

منبع : رکنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه