ارسال به دیگران پرینت

ایده‌های سورپرایز جشن ولنتاین!

از مدت‌ها قبل از رسیدن جشن ولنتاین، عشاق به فکر تهیه هدایا و برگزاری یک روز متفاوت و به‌یادماندنی هستند. اما بهترین ایده برای برگزاری جشن ولنتاین چیست؟ در این مطلب سعی می‌کنیم تا به ایده‌هایی برای سورپرایز محبوبمان در این روز شیرین بپردازیم.

ایده‌های سورپرایز جشن ولنتاین!

فرصتی تا فرا رسیدن روز ولنتاین باقی نمانده! روزی برای شادی و قدردانی از محبوبمان که تک‌تک لحظات عاشقانه زندگیمان با طعم محبت‌آمیز حضور او شکل گرفته. جشن ولنتاین در سراسر جهان بسیار محبوب و ویژه است. از مدت‌ها قبل از رسیدن این مناسبت زیبا، عشاق به فکر تهیه هدایا و برگزاری یک روز متفاوت و به‌یادماندنی هستند. اما بهترین ایده برای برگزاری جشن ولنتاین چیست؟ در این مطلب سعی می‌کنیم تا به ایده‌هایی برای سورپرایز محبوبمان در این روز شیرین بپردازیم.

 

ایده چیدمان میز ولنتاین

 

تهیه کیک یا شکلات قلبی ولنتاین خانگی

درست است که این روزها جعبه‌های شکلات بسیار ویژه و زیبایی برای خرید در بازار وجود دارد که با طعم‌های متفاوت، ذائقه‌های مختلف را تامین می‌کند؛ اما شاید تهیه کردن کیک یا شکلات قلبی ولنتاین در خانه یک ایده متفاوت باشد. بهتر است برای این کار به سراغ یک دستورپخت آسان و البته ویژه برویم و به این طریق در سریع‌ترین زمان ممکن با طعم خاص شکلات خانگی، کام محبوبمان را شیرین کنیم.

چیدمانی با تم عاشقانه

تدارک برای یک چیدمان مناسب تاثیر خیلی خوبی بر روی مناسبت‌ها و جشن‌ها دارد. جشن ولنتاین با نماد‌های عاشقانه‌ای مثل قلب و رنگ‌های قرمز و صورتی، ایده‌های بسیار جذابی برای یک چیدمان با تم مناسب در اختیارمان قرار می‌دهد. خوب است که برای ایده سورپرایز جشن ولنتاین به تزیین فضا با بادکنک‌ها، روبان‌ها، شمع و گل‌های قرمز و صورتی فکر کنیم.

موسیقی رمانتیک

تصور کنید که محبوبتان بی‌خبر از ایده سورپرایزی شما وارد محیطی شود، که با نوای دل‌انگیز موسیقی کلاسیک حال‌وهوای مطبوعی پیدا کرده است. احساس آرامش و شادی که این نوع موسیقی در فضای جشن ولنتاین شما به وجود می‌آورد، می‌تواند محیطی آکنده از مهر و علاقه را القا کند و احساس بهتری به محبوبتان دهد.

غذای متنوع و لذیذی برای شام

یک جشن فوق‌العاده با شامی لذیذ و میزی که با سلیقه چیدمان شده، لذت‌بخش‌تر خواهد بود. خصوصا اگر این شام لذیذ با غذاهایی تدارک دیده شده باشد که موردپسند محبوبمان است. مثلا شامی که از مدت‌ها پیش دوست داشته امتحان کند، می‌تواند طعم ویژه‌ای به جشن ما بدهد.

 

 

ایده چیدمان میز ولنتاین

 

برپایی جشن ولنتاین در ارکیده

در کنار تمامی ایده‌هایی که برای یک جشن ولنتاین خانگی می‌تواند زیبا و شایسته باشد، گزینه برگزاری جشن ولنتاین در رستوران‌ها و کافه‌ها نیز لذتی وصف‌ناشدنی دارد. محیطی متفاوت و دلپذیر که بتواند یک شب رویایی برای ما و محبوبمان به وجود آورد. یکی از محیط‌های مناسب برگزاری جشن ولنتاین رستوران‌کافه‌های ارکیده با بیش از 65 سال تجربه میزبانی در برگزاری مراسم است. این مجموعه با شعب مختلف در سراسر کشور، محیط‌های متنوعی را در فضای باز، سالن‌های اختصاصی و آلاچیق در اختیارمان می‌گذارد. تنوع در محیط‌هایی که رستوران‌کافه‌های ارکیده برای میهمانانش فراهم آورده، باعث شده تا سلیقه‌های متفاوت در این مجموعه احساس راحتی و شادی داشته باشند. اگر شما از آن دسته کسانی هستید که برای جشن ولنتاین به محیطی ویژه با چیدمانی زیبا و موسیقی زنده فکر می‌کنید، رستوران‌کافه‌های ارکیده گزینه مناسبی هستند. همچنین می‌توانید برای برگزاری مراسم دیگری چون سالگرد ازدواج، عقد، تولد، مراسم مرتبط با کودکان و حتی ختم با مشاوره میزبانان رستوران‌کافه‌های ارکیده از خدمات این مجموعه استفاده کنید. این در حالی است که منوی متنوع، جذاب و دلپذیری از غذاهای فرنگی و ایرانی، دسرها و نوشیدنی‌های ویژه و خوش‌مزه در این مجموعه پذیرای شما عزیزان است. ایده‌ای جذاب برای اینکه بدانیم ولنتاین کجا بریم؟!

 

 

برگزاری جشن ولنتاین در رستوران و کافه

 

خوب است که از خدمات مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده استفاده و محبوبتان را با دعوت به کافه عاشقانه و زیبای ارکیده سورپرایز کنید.

رزرو تلفنی رستوران ارکیده برای روز ولنتاین

برای رزرو یکی از شعبه‌‌های رستوران ارکیده و رزرو میز یا سالن اختصاصی‌تان، کافی است با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به شعبه موردنظرتان سر بزنید.

 

 

ردیف

نام شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

021-34122

2

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)

026-34123

3

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

021-65251616

4

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

021-88885300

5

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

011-54612212

6

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان)

013-44404645

7

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

013-45644480

8

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

021-72146

9

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

021-79397

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه