ارسال به دیگران پرینت

حقوق | حقوق کارگران

کارمندان دولت در سال ۱۴۰۳ یک حقوق اضافه دریافت می‌کنند

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان به علاوه یک میلیون و دویست هزار تومان دیگر عیدی کارمندان دولت همراه با حقوق بهمن‌ماه واریز می‌شود.

کارمندان دولت در سال ۱۴۰۳ یک حقوق اضافه دریافت می‌کنند

کارمندان دولت در سال ۱۴۰۳ یک حقوق اضافه دریافت می‌کنند

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان به علاوه یک میلیون و دویست هزار تومان دیگر

عیدی کارمندان دولت همراه با حقوق بهمن‌ماه واریز می‌شود.

احتمال واریز هدیه ۲۲ بهمن به حساب کارمندان دولت

ماه بهمن هر ساله برای کارمندان دولت ماهی پر از اخبار خوش است. مجلس شورای اسلامی هر سال در این ماه حقوق سال آینده کارمندان را مشخص می‌کند و از سویی عیدی کارمندان هم همراه با حقوق بهمن‌ماه به حساب کارمندان واریز می‌شود. همچنین احتمال واریز عیدی ویژه ۲۲ بهمن به حساب کارمندان دولت به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هم وجود دارد.

مبلغ عیدی و پاداش کارگران اعلام شد | عیدی کارگران چقدر است؟

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان

مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۳، مصوبه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان را تصویب کرد. این افزایش حقوق شامل همه کارمندان دولت، اعم از کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، کار معین و کارگری می‌شود.

افزایش ۱.۲ میلیون تومانی حقوق کارمندان

علاوه بر افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان، مجلس شورای اسلامی حکمی را براساس نظر دولت اصلاح کرد. در این حکم، فوق‌العاده‌های ویژه‌ای برای برخی کارکنان دولت از جمله کارکنان وزارت بهداشت در نظر گرفته شده بود که سبب ناترازی‌هایی شده بود.

تدبیری که مجلس برای حل این مشکل انجام داد، این بود که این عدد معادل سه‌هزار امتیاز برای کلیه کارکنان دولت در نظر گرفته شود. این امتیاز عددی حدود ۱ میلیون و دویست هزار تومان به حقوق کارکنان دولت اضافه کرد.

عیدی کارمندان دولت

عیدی کارمندان دولت نیز معمولاً همراه با حقوق بهمن‌ماه واریز می‌شود. هنوز زمان دقیق واریز عیدی کارمندان اعلام نشده است اما اگر طبق روال سال‌های قبل عمل شود به احتمال زیاد در انتهای بهمن‌ماه عیدی کارمندان واریز خواهد شد.

رقم دقیق عیدی کارمندان هنوز مشخص نیست اما گفته شده عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در بهمن یا اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند، با توجه به مصوبه امسال شورای عالی کار، حداقل ۱۰۶.۱۶۵.۶۸۰ ریال و حداکثر ۱۵۹.۲۴۸.۵۲۰ ریال است.

هدیه ۲۲ بهمن

دولت هر ساله در ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هدایایی را به اقشار مختلف جامعه، از جمله کارمندان دولت، پرداخت می‌کند. هنوز صحبت رسمی در خصوص اینکه آیا دولت قصد واریز چنین هدیه‌ای را دارد یا خیر، منتشر نشده است.

با توجه به اینکه سال ۱۴۰۳ سال پر چالشی برای کشور بوده است، احتمال دارد دولت کارمندان و سایر اقشار جامعه را در ۲۲ بهمن امسال سورپرایز کند.

 

منبع : اقتصادآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه