ارسال به دیگران پرینت

حقوق | افزایش حقوق

افزایش حقوق کارگران با ۲۰ درصد امکان‌پذیر نیست | دلیل چیست؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارگران با ۲۰ درصد امکان‌پذیر نیست و باید حداقل ۲۵ درصد افزایش داشته باشد.

افزایش حقوق کارگران با ۲۰ درصد امکان‌پذیر نیست |  دلیل چیست؟

افزایش حقوق کارگران با ۲۰ درصد امکان‌پذیر نیست

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارگران با ۲۰ درصد امکان‌پذیر نیست و باید حداقل ۲۵ درصد افزایش داشته باشد.

کیومرث سرمدی واله در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: تعیین حقوق کارگران بر عهده شورای عالی کار است و این شورا باید توجه داشته باشد که با افزایش ۲۰ درصدی حقوق، مشکلات کارگران حتی به صورت متوسط و زیرمتوسط هم حل نمی‌شود.

خبر خوب برای کارمندان دولت | افزایش حقوق کارکنان دولت چه می‌شود؟

وی افزود: دولت با مشکلات و مضایق شدید درآمدی مواجه است و امکان افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم وجود ندارد، اما باید تا حد امکان به تورم نزدیک شود.

سرمدی واله با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۰ گفت: این افزایش اعتراضات زیادی را از سوی کارفرمایان و سرمایه‌گذاران به همراه داشت و در سال ۱۴۰۱ نیز با کاهش ۲۷ درصدی حقوق کارگران، مشکلات معیشتی این قشر تشدید شد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد ما در بحث افزایش حقوق کارمندان ۲۵ درصد و بالاتر بود که در تلفیق ۲۰ درصد تصویب شد و باید دید که در صحن مجلس چه سرنوشتی پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معتقدیم که حداقل افزایش حقوق کارگران باید ۲۵ درصد باشد.

 

منبع : اقتصادآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه