خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

کتاب خودشناسی | معرفی کتاب خودشناسی

اگه میخوای خودتو بهتر بشناسی این کتاب هارو بخون! | معرفی ۵ کتاب خودشناسی و رسیدن به موفقیت

کتاب خودشناسی، کتابی است که به خواننده کمک می‌کند تا خود را بهتر بشناسد. این کتاب‌ها به خواننده کمک می‌کنند تا درک بهتری از افکار، احساسات، رفتار، و ارزش‌های خود داشته باشند. کتاب‌ خودشناسی می‌تواند به خواننده کمک کند تا بر چالش‌های زندگی غلبه کند، اهداف خود را تعیین کند، و زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشد.

اگه میخوای خودتو بهتر بشناسی این کتاب هارو بخون! | معرفی ۵ کتاب خودشناسی و رسیدن به موفقیت

معرفی ۵ کتاب خودشناسی و رسیدن به موفقیت

کتاب خودشناسی، کتابی است که به خواننده کمک می‌کند تا خود را بهتر بشناسد. این کتاب‌ها به خواننده کمک می‌کنند تا درک بهتری از افکار، احساسات، رفتار، و ارزش‌های خود داشته باشند. کتاب‌ خودشناسی می‌تواند به خواننده کمک کند تا بر چالش‌های زندگی غلبه کند، اهداف خود را تعیین کند، و زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشد.

اگر خواهان یک زندگی آرام و به دور از مشکلات هستید، اگر می‌خواهید در روابطتان کمتر تنش و برخورد تند داشته باشید، اگر برای حل مسائل و درگیری‌ها می‌خواهید راه بهتری پیدا کنید اولین قدم این است که خودتان را خوب بشناسید. تا وقتی نسبت به خودتان، ظرفیت وجودی‌تان، خواسته‌ها و نیازهایتان، ضعف‌ها و ایرادهایتان باخبر نشوید در رابطه با دیگران هم به مشکل خواهید خورد.

به گزارش راهنماتو،  آگاهی مشعل روشنی است که شما را در مسیر زندگی، در تاریکی‌ها، پیچ و خم‌ها به راحتی هدایت خواهد کرد. پس از آن روگردان نباشید و تا آنجا که می‌توانید کوله‌بار داناییتان را پر کنید.

راهنماتو برای اینکه در زمینه خودشناسی قدم‌های اولیه را بردارید چند پیشنهاد برای شما دارد.

  • قله‌ها و دره‌ها

0

«اسپنسر جانسون» را حتما می‌شناسید. کتاب «چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟» او خیلی معروف است. تاثیرگذاری زیادی هم داشته و دارد. کتاب‌های دکتر جانسون برای اینکه بتوانید تغییرات مهمی در زندگیتان ایجاد کنید به شما کمک می‌کنند.

«قله‌ها و دره‌ها» ترکیبی از تجربه‌های خوب و بد زندگی است. اتفاقاتی که نمی‌توانیم از آنها فرار کنیم. برای اینکه زندگی خوبی داشته باشیم باید از دره‌ها که ناکامی‌ها و لحظات تلخ هستند رد بشویم تا به قله‌ها که شیرینی‌ها و موفقیت‌های زندگی هستند برسیم.

اگر در زندگیتان با چالش‌های زیادی روبه رو هستید این کتاب را شروع کنید. یک روز بیشتر از شما زمان نخواهد گرفت و بعد از خواندن آن مطمئنا نوع نگاهتان به زندگی تغییر خواهد کرد.

نام کتاب: قله‌ها و دره‌ها

نویسنده: اسپنسر جانسون

مترجم: منیژه جلالی

نشر: البرز

تعداد صفحات: 144 صفحه

  • نیمه تاریک وجود

0

یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز همین است. اگر دوست دارید استعدادها، توانایی‌ها و حتی ضعف‌هایتان را کشف کنید و به مرور به بهترین فردی که می‌توانید باشید تبدیل شوید باید این کتاب را بخوانید. دبی فورد با نوشتن این کتاب و استقبال زیاد از آن و تاثیرگذاری فراوانش، به شما کمک می‌کند مهارت‌هایتان را بشناسید.

این کتاب جزو بهترین‌ها در زمینه خودشناسی و خودسازی به شمار می‌آید.

نام کتاب: نیمه تاریک وجود

نویسنده: دبی فورد

مترجم: فرناز فرود

نشر: کلک آزادگان

تعداد صفحات: 216 صفحه

  • تخت‌خوابت را مرتب کن

0

«اگر می‌خواهید دنیا را تغییر دهید، محدودیت‌های‌تان را به چالش بکشید.»

در این کتاب با 10 درس ارزنده روبه رو خواهید شد. نویسنده این کتاب تمام راه‌هایی را که رفته است و سختی‌هایی که کشیده و موفقیت‌هایی که با این فراز و نشیب‌ها به دست آورده است برای شما به قلم می‌آورد. وقتی تجربه‌ی زیسته‌ی فردی را ورق می‌زنید قطعا تاثیرگذاری آن خیلی بیشتر است.

ویلیام اچ مک ریون در نیروی دریایی آمریکا خدمت می‌کرده است و برای شما تجربیات زیادی دارد که حتما به دردتان خواهد خورد!

نام کتاب: تخت خوابت را مرتب کن

نویسنده: ویلیام اچ مک ریون

مترجم: حسین گازر

نشر: کوله پشتی

تعداد صفحات: 104 صفحه

  • هنر خوب زندگی کردن

0

همه ما از خودمان می‌پرسیم که زندگی خوب چیست؟ چه زمانی می‌توانیم بگوییم زندگی خوبی داریم؟ آیا پول، تقدیر، موقعیت تاثیری در داشتن یک زندگی خوب دارند؟

در این کتاب 52 راه برای رسیدن به ثروت، موفقیت و آرامش به شما پیشنهاد می‌شود. اگر به دنبال شناخت تمام راه‌ها و به قول بهتر، میانبرها هستید بی درنگ این کتاب را بخوانید.

نام کتاب: هنر خوب زندگی کردن

نویسنده: رولف دوبلی

مترجم: عادل فردوسی پور، علی شهروز، بهزاد توکلی

نشر: چشمه

تعداد صفحات: 249 صفحه

  • اثر مرکب

0

« زندگی شما محصول انتخاب‌های لحظه‌به‌لحظه‌ی شماست»

آیا شما هم فکر می‌کنید موفقیت را مانند یک هدیه کاغذپیچ شده برایتان می‌آورند؟! خب اشتباه فکر می‌کنید! موفقیت یک شبه و به صورت ناگهانی به شما تقدیم نمی‌شود، در این میان باید فراز و نشیب‌های زیادی را از سر بگذرانید و به تجربیات تلخ و شیرین فراوانی دست پیدا کنید.

«اثر مرکب» یکی از پروفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و آمازون است که در کشور ما هم با استقبال زیادی مواجه شده است.

نام کتاب: اثر مرکب

نویسنده: دارن هاردی

مترجم: شاهین بیات

نشر: نسل نواندیش

تعداد صفحات: 248 صفحه

منبع : راهنماتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه