ارسال به دیگران پرینت

بارندگی همراه با وزش باد

بارش برف و باران در برخی استان ها | کاهش دمای هوا در شمال کشور | هشدار هواشناسی به این استانها

سازمان هواشناسی کشور از کاهش دمای هوا در نوار شمالی کشور و بارش برف و باران در برخی استان‌ها خبر داد.

بارش برف و باران در برخی استان ها | کاهش دمای هوا در شمال کشور | هشدار هواشناسی به این استانها

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز شنبه ۱۶ دی گستره بارندگی همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما کل نوار شمالی را در بر می‌گیرد. در نیمه شرقی استان آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، سواحل شمالی و در ارتفاعات البرز مقدار بارش قابل توجه است و همچنین در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب کشور، مناطقی از مرکز و شرق کشور نیز ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

در روز یکشنبه، ۱۷ دی گستره فعالیت سامانه در نیمه شرقی کشور است که سبب بارش باران و برف و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما در این مناطق می‌شود.

در روز دوشنبه ۱۸ دی در جنوب کرمان، شرق هرمزگان و مناطقی از سیستان و بلوچستان بارش و وزش باد رخ می‌دهد و به تدریج این سامانه از جنوب شرق کشور خارج و در سایر مناطق کشور نیز جوی پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.

همچنین در روز سه‌شنبه ۱۹ دی در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر خواهد بود و طی دو روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز و در روز شنبه دریای خزر مواج است.

آسمان تهران امروز، شنبه، ۱۶ دی نیمه ابری تا ابری همراه با افزایش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و بارش پراکنده به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد دارد و برای روز یکشنبه، ۱۷ دی صاف تا قسمتی ابری به تدریج کاهش باد اواخر وقت غبار رقیق با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

 

 

 

 

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه