ارسال به دیگران پرینت

سامانه جدید بارشی | افزایش غلظت آلاینده‌های جوی

ورود سامانه جدید بارشی به ایران | این استان‌ها منتظر برف و باران باشند

«پنجشنبه (۱۴ دی) علاوه بر این استان‌ها، در مناطق دیگری از جمله نیمه جنوبی خراسان رضوی و نیمه جنوبی استان یزد نیز بارش‌های رگباری را تجربه خواهند کرد.» از اواخر روز پنجشنبه به تدریج سامانه بارشی از شمال غرب کشور وارد می‌شود.

ورود سامانه جدید بارشی به ایران | این استان‌ها منتظر برف و باران باشند
در حالی که شهرهای صنعتی سه شنبه (۱۲ دی) را با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی می‌گذراند، بارش‌های خفیف و پراکنده در نیمه جنوبی رخ می‌دهد.
 
به گزارش همشهری آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام این خبر به همشهری گفت: «مناطقی از استان‌های جنوب شرق کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و نیمه جنوبی خراسان جنوبی سه‌شنبه (۱۲دی) بارش‌های رگباری را تجربه کرد و چهارشنبه (۱۳ دی) و بارش‌ها به شکل خفیف و پراکنده در استان‌های جنوب خوزستان، کرمان و سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.»
 
کبری رفیعی افزود: «پنجشنبه (۱۴ دی) علاوه بر این استان‌ها، در مناطق دیگری از جمله نیمه جنوبی خراسان رضوی و نیمه جنوبی استان یزد نیز بارش‌های رگباری را تجربه خواهند کرد.
 
از اواخر روز پنجشنبه به تدریج سامانه بارشی از شمال غرب کشور وارد می‌شود.
 
 
رفیعی افزود: «روز جمعه(۱۵ دی) فعالیت این سامانه در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، کردستان، شمال کرمانشاه، زنجان، قزوین و البرز به شکل بارندگی خواهد بود. در مناطق سردسیر و مستعد هم بارش به شکل برف رخ خواهد داد.»

 

 
 

 

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه