ارسال به دیگران پرینت

خودرو | خودرو های وارداتی

آخرین مهلت ثبت نام برا خودرو های وارداتی کیه؟ | جزئیات ثبت نام

مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی برای متقاضیان مرحله اول امروز به پایان می رسد

آخرین مهلت ثبت نام برا خودرو های وارداتی کیه؟ | جزئیات ثبت نام

"آخرین فرصت ثبت نام خودروهای وارداتی اعلام شد"

مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی برای متقاضیان مرحله اول امروز به پایان می رسد

مهلت ثبت نام برای متقاضیان خودروهای وارداتی که در اسفند ماه سال گذشته ثبت نام کرده و نوبت دهی شدند، امروز (جمعه ۱۵ دی ماه) به پایان می رسد.

آغاز ثبت‌نام ١٢ مدل خودروی وارداتی | متقاضیان ۳ روز فرصت دارند + جزییات مهم

در این مرحله، متقاضیان می توانستند از بین ۱۲ خودروی وارداتی عرضه شده، سه اولویت مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند.

از این ۱۲ خودرو، هفت خودرو دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و پنج خودرو دارای قیمت علی الحساب هستند. سایر هزینه ها از جمله عوارض قانونی پس از ترخیص، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و... در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

تخصیص خودروها نیز بر اساس رتبه ثبت نامی متقاضی و اولویت انتخابی خودرو صورت می گیرد. ترتیب چینش سه اولویت انتخابی در این مرحله از ثبت نام حائز اهمیت است.

پس از اعلام نتایج، پیامک واریز از سوی شرکت برای منتخبان ارسال خواهد شد و مشتریان ظرف پنج روز فرصت دارند مبلغ اعلامی را به حساب شرکت واریز کنند. عدم واریز وجه در مدت مقرر، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه حذف می شود.

خودروها برای قراردادهای منعقده، حداکثر سه ماهه تحویل خواهند شد. در صورت تاخیر در تحویل، قراردادهای مذکور مشمول جرائم تاخیر در تحویل مقرر در آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو و دستورالعمل های صادره در این خصوص خواهند شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه