ارسال به دیگران پرینت

ثبت نام خودرو

آخرین مهلت ثبت نام خودرو | بازگشایی مجدد ۳ روزه سامانه یکپارچه خودرو | از امروز تا ۱۸ فروردین | جاماندگان بخوانند

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: از امروز سامانه یکپارچه خودرو باز شده و تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ متقاضیان مهلت دارند با مراجعه به سامانه https: esalecar.ir ثبت نام خود را تکمیل کنند.

آخرین مهلت ثبت نام خودرو | بازگشایی مجدد ۳ روزه سامانه یکپارچه خودرو | از امروز تا ۱۸ فروردین | جاماندگان بخوانند

سخنگوی وزارت صمت گفت: از امروز سامانه یکپارچه خودرو باز شده و تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ متقاضیان مهلت دارند با مراجعه به سامانه https: esalecar.ir ثبت نام خود را تکمیل کنند.

خبر خوش برای خریداران خودرو | این افراد بدون قرعه کشی خودرو ثبت نام کنند

امید قالیباف در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر با اشاره به اینکه این سامانه برای چهار گروه از متقاضیان طرح یکپارچه خودرو، به مدت سه روز باز شده است افزود: گروه اول کسانی هستند که در مهلت مقرر 20 تا 23 اسفند 1401، حساب وکالتی 100 میلیون تومانی را به نام سازمان حمایت افتتاح کردند، اما تاکنون برای ثبت نام مراجعه نکرده اند و بانک‌ها هم برای آن‌ها پیامک مراجعه ارسال نکرده اند که تعداد این گروه حدود 10 هزار نفر هستند که می‌توانند ثبت نام کنند.

کیومرث پوراحمد درگذشت | کارگردان قصه های مجید درگذشت

وی افزود: گروه دوم کسانی هستند که در موعد مقرر، حساب وکالتی با همان مشخصات را افتتاح کرده اند، اما بانک‌ها اسامی آن‌ها را به سامانه اعلام نکرده اند که تعداد این گروه هم بیش از 10 هزار نفراست که امکان مراجعه و ثبت نام برای آن‌ها فراهم شده است.

سخنگوی وزارت صمت ادامه داد: گروه سوم کسانی هستند که در مهلت مقرر حساب وکالتی افتتاح کرده اند وارد سامانه هم شده اند، اما خودروی مورد نظرشان را انتخاب نکرده اند که تعداد این گرو ه هم حدود 5 هزار نفر است که می‌توانند با ورود به سامانه esalecar.ir, ثبت نام خود را تکمیل کنند.

به گفته قالیباف علاوه بر این سه گروه، در گروه چهارم افرادی هستندکه خودرو‌های مورد نظرشان را انتخاب کرده و ثبت نام آن‌ها کامل بوده,، اما می‌خواهند خودروی مورد نظرشان خود را تغییر دهند که این افراد نیز می‌توانند با انتخاب گزینه لغو سفارش، خودروی خود را تغییر دهند و در سه روز اعلام شده، ثبت نام خود را ویرایش کنند.

آزار و تجاوز هولناک به زن شوهردار مقابل دوربین | تجاوز در میدان خراسان

وی افزود: متقاضیان باید دقت کنند هنگام ویرایش اطلاعات، گزینه انصراف از طرح را انتخاب نکند، زیرا به طور کلی از طرح خارج می‌شوند و باید گزینه لغو سفارش را انتخاب کرده و خودروی خود را تغییر دهند.
فروش ویژه بهترین هولدرهای موبایل در جانبی

سخنگوی وزارت صمت با تاکید بر تمدید نشدن مهلت سه روزه ویرایش، اضافه کرد: برای ویرایش‌های یاد شده، یک روز هم کافی بوده، اما برای ایجاد آرامش و فکر و زمان بیشتر برای ورود به سامانه، مهلت 3 روزه‌ای را برای متقاضیان که حدود 30 هزار نفر هستند، در نظر گرفته ایم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اعلام قیمت جدید خودرو‌ها از سوی شورای رقابت هم گفت: احتمالا امروز شورای رقابت قیمت‌ها را اعلام می‌کند و در پی این اتفاق، خودروسازان قرار است برنامه تولیدشان را به معاونت حمل و نقل وزارت صنعت ارائه دهند و پس از آن، بررسی کنیم که تقاضا در کدام مدل‌ها بیشتر هستند.

قالیباف افزود: هر خودرو، دارای قرعه کشی به لحاظ نوبت دهی است و به این ترتیب به همه متقاضیان این طرح خودرو تعلق خواهد گرفت و برای اینکه تقدم و تاخر زمان تحویل خودرو مشخص شود از قرعه کشی استفاده می‌شود.

به گفته وی، تقریبا اواخر فروردین ماه، رتبه‌ها و نوبت تحویل خودرو‌های متقاضیان باید اعلام شود

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا قیمت‌های جدید خودرو‌ها از سوی وزارت صمت اعلام می‌شود؟ افزود: قیمت‌گذاری جدید خودرو‌ها بهتر است از سوی شورای رقابت اعلام و مصوبه شورای رقابت توسط خود این شورا اطلاع‌رسانی شود، زیرا اگر ما هم بخواهیم اعلام کنیم با سربرگ شورای رقابت و همان برنامه‌ای که به ما ارائه شده را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه بهتر بود مصوبات دستگاه توسط همان دستگاه اطلاع رسانی شود اضافه کرد:‌ این مسئله را حل می‌کنیم یا شورای رقابت انجام می‌دهد یا وزارت صنعت نامه شورای رقابت را اطلاع رسانی می‌کند که امروز باید این اتفاق رخ دهد.

 
 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه