ارسال به دیگران پرینت

فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ | فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ | فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۱۱ دی ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 444 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

درهای بسیار به تو گشوده شده است و راههای مناسبی در مقابلت قرار گرفته. از فرصت های موجود استفاده کن و به امید فرصت های بهتر در آینده زمان را از دست نده. اکنون زمان گشایش گره از کارهای بسته فرا رسیده. گرچه کاری سخت و دشوار است، اما نتیجه ای شیرین و مطلوب به بار خواهد آورد، پس هرچه زودتر اقدام کن که شاید هرگز این فرصت تکرار نشود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:
* این مشکل را چگونه حل کنم و راز عشق را چگونه فاش سازم. دردی جانکاه و مشکلی بسیار سخت است.
* هر رشته موی حافظ در پنجه گیسوی زیبایی بی باک و گرفتار است. در چنین شهری که از هر سو زیبارویان به دلبری پرداخته اند، آرام و قرار محال باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از دست دادن زمان باعث زیان فراوان شما خواهد بود. کار را به امروز و فردا موکول کردن برای شما ضرر فراوانی در بر دارد. پس با سرعت، زیرکی، فعالیت و تلاش به دنبال انجام این نیت باشید.
۳- اوضاع زندگی شما در مقایسه با دیگران بسیار خوبست پس اندیشه های ناصواب را از دل پاک کنید زیرا روزگار بر وفق مرادتان می باشد. این نیت به نفع خانواده شما عملی می گردد و اوضاع خانوادگیتان چنان رونق می گیرد که همه را به تحسین وا می دارید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: شیک پوش، بذله گو، در ابراز عشق بی پروا، گاهی اوقات از شدت کارها سردرگم، دوستدار موسیقی، اهل ایمان و عاشق لطافت.
۵- از رنگ هایی که برازنده وقار شما باشد، رنگ لیمویی، آبی آسمانی، آبی نفتی و سفید پیشنهاد می شود که بر وقار، متانت و لطافت شما می افزاید.
۶- عشق و مقام دردسر فراوان دارد و برای کارهای بزرگ، انسان های بزرگ لازم است.
۷- سخت گیری موجب آزار و دلزدگی می شود. عیب جویی هم اندازه ای دارد و شما بیش از حد معمول به عیب جویی می پردازید، حتی بیشتر از پدرتان!
۸- تردید را از دل بیرون کنید که آینده متعلق به شماست. نگران نباشید.

فال حافظ ۱۱ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 436 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

از دوری و هجران به شدت بی تابی، ولی از آنجا که ثمره ی هجر وصل است باید سختی ها را تحمل کنی. فکر می کنی اگر او بیاید تقدیر تو را به شیوه ای دیگر رقم خواهد زد. دست از تلاش برندار و بیهوده خود را اسیر غم دنیا نکن که به زودی هجران به سر خواهد آمد و زندگی موفقی خواهی داشت. اگر امید خود را از دست ندهی و همچنان به سعی و کوشش ادامه دهی، تقدیر تو کامیابی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- سرنوشت شما در گرو انجام این نیت نمی باشد زیرا آیندهای بهتر در انتظار شما می باشد. پس بسیار بجاست که از این کار صرف نظر کنید. او متعلق به دیگری است پس دیگر به او نیندیشید. بنابراین به صلاح شما می باشد که راه خود را در پیش گیرید و آلت دست او نباشید. بدان که به زودی به جانب شما با آه و ناله بر می گردد، اگر صبر داشته باشی.
۲- اگر مانند شداد، غرور و تکبر نداشته باشید، به شما مژده می دهم به زودی امکانات بسیار بهتری در انتظار شماست و تا دو ماه دیگر از چنان حالتی برخوردار می شوید که تصورش را هم نمی کنید. پس بسیار بجاست که با شخصی با تجربه و استاد در این زمینه مشورت کند. همچنین با پدر و مادر خود نیز صلاح و مشورت کنید.
۳- عجله کار شیطان است. با آرامش و ثبات رای راه خود را انتخاب کن و از هیچ چیز واهمه نداشته باش. به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن.
۴- اگر ارزش خود را بدانید، از چنان زندگی برخوردار خواهید بود که همه افسوس و حسرت می خورند و انگشت حیرت به دندان می گزند و از شما کمک خواهند گرفت.

فال حافظ ۱۱ دی ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 187 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

همیشه گفته اند: «هرکه طاووس خواهد، جور هندوستان کشد» تو هم اگر امید وصال داری باید رنجها را تحمل کنی. آنچه که می خواهی از خدا طلب کن و با توکل به او پیش برو و بدان که خدا امیدواران به کرمش را ناامید نخواهد کرد. به یاری خدا مشکلات حل و بخت خفته تو از خواب بیدار خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- بسیار در دلهره و عذاب به سر می بری درحالیکه برای انجام کارهای بزرگ باید با حوصله دقت تدبیر و آگاهی گام برداشت تا موفق شد این نکته مهم را درنظر داشته باشید شما با چگونگی رفتار به مردم یاد می دهید چگونه با شما رفتار کنند
۲- حضرت حافظ در بیت ششم و هفتم می فرماید:
* تو کار را به خدا واگذار کن و خوشحال باش که اگر دشمن رحم و ترحم نداشته باشد، خداوند متعال چاره ساز و مهربان است.
* حافظ در آتش جدایی می سوزد ولی نشانی از گیسوی محبوب نمی بیند. شاید نسیم مشکین بهاری بر زلف یا ورزیده است و ما را به این دولت و بخت نیک رهبری کند.
۳- اگر از این نیت صرف نظر کنید، به مراتب بهتر است زیرا موجب رنج و ناراحتی شدید شما گردیده است اما اگر نمی توانید، در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید و دعایی نمایید و سوره مبارک المومنون را در شبی آسوده از آیه ۷۰ تا ۹۵ با حضور قلب و معنی بخوانید و تسبیح حضرت زهرا (س) ‌را بخوانید که گشایش حاصل می شود.
۴- مسافرت خوبست اما خرید و فروش ضرر دارد. تغییر مکان و شغل به ضرر خواهد بود. یکی از اقوام نزدیک شما در جایی ضرر و زیان دیده اما به زودی جبران می شود. بیمار حالش خوب نیست. حسود در کمین می باشد، مواظب باش.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: متعادل، خوش بخت ، خیرخواه، خوشرو، با اراده، صمیمی، فداکار، خوش باطن، پرمحبت، معصوم، راستگو، خوش بیان، مقبول، پر انرژی، نجیب، زیبا پسند، نظر بلند، ساده، بی ریا، خوش بین، لجباز و عاشق پیشه.
۶- از پیشنهاد او استقبال کنید زیرا در این کار برای شما نفع بسیار است و ابتدا همسر و یا پدر و مادر را در جریان این موضوع قرار دهید و از آنها کمک بگیرید.

فال حافظ ۱۱ دی ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 199 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

احساس دلتنگی می کنی و از اطرافیان خود که دورو هستند و ظاهر و باطنی متفاوت دارند، بسیار گله مندی. از دیدن تازه به دوران رسیده ها و کارهایشان در عذابی. بهتر است کار آنها را به خدا واگذار کنی که او بهترین داور است. تو با همین روش مخلصانه و پاک خود زندگی کن و بدان سعادت از آن کسانی است که پاک زندگی می کنند.

برای مشاهده فال حافظ آنلاین مخصوص خودتان اینجا کلیک کنید

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- چرا به آنچه می گویید، عمل نمی کنید و درکارها، ضریب تردید شما نسبت به تصمیم و اراده قوی بیشتر است به دیگران. پند می دهید ولی خود به آنچه می گویید، باور ندارید.
۲- مقدمات این نیت را قبلاً فراهم سازید و آنگاه توقع اجرای آن را داشته باشید و از خداوند در همه حال کمک بگیرید.
۳- با شخصیتی ملاقات خواهید کرد که او صلاح شما را می خواهد. از نصایح او بهره مند شوید و به کار گیرید.
۴- از تردید و دودلی دست بردارید و با اراده قوی اقدام کنید که حتماً موفق می شوید.
۵- مسافرت خوبست ولی خرید و فروش چندان نفعی ندارد اما تغییر مکان و شغل امکان پذیر خواهد بود.
۶- همسری مهربان و فرزندانی شایسته در طالع دارید ولی اخلاق شما در خانه تند است. قدری با لطف و مهربانی رفتار کنید که پسندیده و مقبول خواهد بود.
۷- عده ای به زندگی شما حسادت می ورزند. توجه کنید که راز دلتان را به آنها نگویید. نذرهای خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید که گشایش حاصل می شود.
۸- ویژگی های شما عبارت اند از: کاردان، موفق، خیرخواه، انسان واقعی، روشنفکر، کمال گرا، صمیمی و زیبا پسند، والا مقام، بد چشم، زیرک، حس ششم قوی، نرم و لطیف، خوش رو، موافق، صلح جو، کمک رسان، خوش باطن و مهربان.
۹- در موبایل و اینترنت پیامی شادی بخش دریافت می کنید که موجب پیشرفت خانواده شما می گردد.

فال حافظ ۱۱ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 218 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

قصد کرده ای کار و راه فعلی خود را تغییر دهی، اما توصیه می شود از این کار صرفنظر کنی که جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. سعی و تلاش خود را چند برابر کن و کار خود را بی ارزش مپندار و در انتخاب همکاران دقت بسیار کن و از خودپسندی بپرهیز تا به موفقیت برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- چرا اینقدر تردید داری و از روی دودلی و شک، به کارها نگاه میکنی ؟ هرچه زودتر از دوستان نامناسب دوری کن و با توکل بر خدای یگانه و خواندن سوره مبارکه هود، از آیه ۶۰ تا ۹۰ با معنی و حضور قلب و رفتن به یکی از مشاهد متبرکه و دعا و زیارت کردن، این نیت برآورده خواهد شد.
۲- حضرت حافظ در بیت هفتم و نهم می فرماید:
* ای دل اگر می خواهی به نیک نامی مشهور شوی، با نادانان هم صحبت نشو.
* دیروز عزیزی گفت که حافظ شراب را پنهانی می خورد، حافظ می گوید ای عزیز پنهانی شراب خوردن من عیب نیست زیرا از ریا و پررویی بهتر است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- در کاری وارد شده اید که نیاز به تلاش و کوشش، همراه با علاقه، سرعت عمل و دقت نظر می باشد. پس از دوستان سیگاری و معتاد و کسانی که راه خطا می روند، دوری کنید زیرا در شخصیت خانواده شما نمی باشد و شما از خانواده ای اصیل هستید. حیف است.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: دوستدار آرامش و سکوت، ساده، کمال گرا، قوی، خیرخواه، معصوم، راستگو، دوست داشتنی، بی ضرر، منظم، گرفتار دوستان، قدر شناس، جذاب، متین و خود دار، فرشته خو، بی آلایش، بی ریا و دوستدار ورزش.
۵- گمشده ای دارید که به زودی خبری می دهد. مسافرت خوبست. خرید و فروش فرقی ندارد. شغل جدید و کاری جدید به سراغ شما می آید که نافع می باشد. به پدر و مادر احترام بگذار. سفر کرده را دعا کنید تا گره از کارشان باز شود.
۶- در معامله ای زیان خواهید دید، پس بهتر است با دوراندیشی، پدر یا همسر شما عمل کند زیرا وضع مامله ای که در نظر دارند، روشن نمی باشد. اصولاً بازار وضعیت مناسبی ندارد اما بالاخره این موضوع روشن می شود و تردیدها از بین می رود و حقیقت آشکار می گردد.

فال حافظ ۱۱ دی ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 448 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

به لطف خدا دارای موقعیت خوب مالی و اجتماعی هستی و زندگی راحت و خوشبختی داری. به زودی خبری به تو خواهد رسید که موفقیت هایت را دوچندان می کند. اگر می خواهی این پیشرفتها و موفقیتها ادامه پیدا کند، از یاری رساندن به کسانی که محتاج کمک تو هستند، دریغ نکن و کاری کن که دعای خیر آنها بدرقه راهت باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* تو ارادتمند و غلامی شب زنده دار و زر خرید مانند حافظ داری پس راز و نیاز سحرگاهی حافظ همیشه همدم و یاور جان عزیز تو خواهد بود.
۲- واقعاً حافظ از دل شما سخن گفته است. پس در همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و با خلوص نیت بر آستان مقدس آقا دست ارادت بردارید. دعا کنید. مطمئن باشید بسیار زود گره از کارها باز می شود و شاهد مقصود را در آغوش خواهد گرفت و شما نیز خوشحال می شوید.
۳- این نیت عملی می گردد اما تردید و دودلی شما عامل باز دارنده و دلسرد کننده خواهد بود. قدری سعی و تلاش را همراه با سرعت عمل بکار برید. خواهید دید که موفقیت در دستان شما است.
۴- او را سرزنش نکنید. آخر او راه و رسم اینکار را نمی داند. دل و چشمی نگران همیشه همراه شماست. لطفاً راز دل خود و اسرار خانه را در بیرون فاش نسازید. شخصی قد بلند، چهار شانه، با لب های کلفت و موهای کوتاه به شما حسادت می کند. مواظب باشید.
۵- از آه و ناله کاری ساخته نیست. بیمار را گلاب و نسترن مفید است. مسافرت مهمی در پیش است که بسیار جالب خواهد بود.
۶- سعی دارید دشمنی مردم را به دوستی تبدیل کنید. شما شخصیتی قوی، جذاب و بلند طبع هستید و لازم است دیگران شما را تشویق کنند. در آن هنگام از آجر، جواهر می سازید اما اگر با شما مجادله نمایند، دنیا را خراب می کنید.
۷- در زناشویی خیلی قاطع می باشید و با نفوذ مغناطیسی و قوی، قادر به هر کار می باشید. تفریح و مهمانی را دوست دارید. از آمدن دیگران به خانه شما زیاد لذت نمی برید، بلکه دوست دارید میهمان دیگران باشید.

فال حافظ ۱۱ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 117 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است گوشه گیر و منزوی شده ای و در خود فرو رفته ای و از شادی و تفریح گریزانی. زندگی در نظرت تیره و تار است. چشمهایت را باز کن و غصه ها را دور بریز. راهت را با چراغ راهنماییهای کسی که به او اطمینان داری روشن کن زیرا که اگر به همین روش ادامه دهی به هیچ جا نمی رسی و هر روز غمگین تر و ملول تر می شوی. قبل از آنکه دیر شود به خود بیا و دست به زانو بزن و از جا برخیز.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- مفتون و شیدای کسی می باشی که او بی خبر از عالم عشق و راز و رمز آن است. عجبا شما که برای کسی ارزشی قائل نبودید، اینک در دام این نیت گرفتار شده اید. آگاه باش که این درخواست و محبت یکطرفه می باشد. پس بسیار بجاست از این نیت منصرف شوی. اگر نمی توانی در این هفته سوره مبارکه الحج از آیه ۷۰ تا ۴۵ را با معنی و حضور قلب بخوان. همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه رفته دعا کنید که گشایش حاصل می شود.
۲- با سرعت و دقت با یکی از اساتید مشورت کنید و با توکل به خدای یگانه، حوصله و صبر را همراه سازید.
۳- حضرت حافظ در بیت های چهارم و هفتم می فرماید:
* از دسته بنفشه خشمگین هستم و برخود می پیچم که ادعای برابری با زلف یار را دارد. نگاه کن که این سیاه بی ارزش، چه غرور و سودای ازلی در دل دارد.
* دل دردمند حافظ آرزوی درس عشق دارد. به همین جهت به فکر گردش و تماشای باغ و بوستان نمی باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: قوی، مواظب اندیش، ناقلا، زیرک، موفق، پر انرژی، ورزشکار، نجیب، نیرومند، افسونگر، پشتکار دار، جاه طلب، جذاب و دلربا، شیک پوش، مودب، چابک، نقشه کش، پول دوست و گاهی ولخرج.
۵- مسافر حالش خوبست. نقشه شما عملی می گردد. بیمار فرقی نخواهد کرد. گمشده فعلاً در خفاست. نامه ای دریافت می کنید.
۶- معامله ای انجام گرفته و فسخ آن نیز امکان دارد. پس از به هم خوردن آن معامله خانواده شما زیان نخواهد دید.
۷- رنگ بنفش تیره را برایتان توصیه می کنم زیرا نوعی خود آگاهی و هوشیاری معنوی را در شما جلوه گر می سازد و جانب عرفانی و روحی توام با احساسات هنری و عشقی را در شما تقویت می کند. گوته می گوید که: "هرآنچه می توانید انجام دهید یا تصور می کنید که می توانید آغاز کنید، بی باکی در درون خود، نبوغ، توانایی و اعجاز دارد."

فال حافظ ۱۱ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 252 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی پیش کار خود را عوض کرده ای و اکنون بسیار پشیمانی و در انتظار فرصتی هستی تا به کار اولیه خود بازگردی. فکر می کنی در حال حاضر همکارانت قدر تو را نمی دانند و تلاشت بی نتیجه است. اما نگران نباش و به کار خود ادامه بده زیرا به زودی اوضاع مساعد می گردد و تو به آنچه که لیاقتش را داری، خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ناراحت نباشید که او ارزش زحمات فراوان شما را ندانست. بطوریکه بد عهدی و پیمان شکنی او موجب ناراحتی شما گردید. به شما مژده می دهم که او سزای این عمل را می بیند و حداکثر تا ۱۵ روز دیگر با دلی شکسته به عذر خواهی می آید. پس به شکرانه این کار از لطف خداوند سپاسگزاری کنید.
۲- تلاش و کوشش با سرعت عمل و دقت را همراه سازید و بدانید که موفقیت همگام شما خواهد بود. آن موضوع که در اندیشه شماست، عالی است به شرط آنکه مقدمات آن فراهم گرد.د ولی حتماً عملی می گردد. از رژیم پرهیز داشته باشید که سلامتی شما به خطر افتاده است. شغل و خرید تواما انجام می یابد. پیشنهاد او را رد نکنید.
۳- سعی کنید در کارتان صداقت داشته باشید و شاید همین عدم صداقت درباره آن موضوع، موجب عقب افتادن کار شده است. اگر چه شما هم از کرده خود پشیمان هستید، لازمه آن اراده ای قوی و توکل بر خدا و جبران گذشته می باشد.
۴- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:
* دل من خواستار آرامش است. اگر ناز و کرشمه گستاخ او و آن گیسوی دلربا مرا رها سازد.
* هر لحظه و هر ساعت از درد و بلا می نالم. زیرا روزگار هر ساعت دل مجروح مرا آزار می دهد و هر لحظه به نوعی رنجم می دهد.
* باز می گویم که حافظ در این حادثه تنها نمی باشد. بلکه در بیابان بی زنهار عشق گروه بی شمار دیگری نیز جان سپرده اند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۵- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید و با اراده ای قوی دست به کار شوید.
۶- اگر می خواهید تهمت ها بی اثر شوند، سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۶ تا ۱۲ را پانزده مرتبه در پانزده شب بخوانید که گشایش بسیار است.

فال حافظ ۱۱ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 158 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

گر چه انسان عاقل و بالغی هستی ولی همه چیز را همگان دانند و هر انسانی در مواردی نیاز به شور و مشورت دارد. تو نیز برای فائق آمدن بر تردیدی که در انتخاب راه خود به آن دچار شده ای، با افراد مطمئن و با تجربه مشورت کن تا بهترین راه را انتخاب کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های دوم تا چهارم می فرماید:
* من که هر شب با آلات موسیقی راهزن تقوی و پارسایی بوده ام و مرتکب فسق شده ام، این چه حکایت است که ناگهان سر به راه شوم؟! این سخن صحت ندارد.
* اگر پارسا معنی وارستگی عاشقانه را در نیابد، عذرش پذیرفته است زیرا عشق، هنری است که وابسته ارشاد و راهنمایی حق می باشد.
* ارادتمند و نوکر پیر میکده و مرشد معرفت هستم که مرا از جهل و ناردانی و غرور رهایی بخشید. آری مرشد ما هرگونه رفتاری انجام دهد، ولایت محض می باشد.
۲- این اندیشه و نیت، سخت شما را به خود مشغول داشته است. به شما مژده می دهم که اگر دقت همگام با علاقه و کوشش و سرعت عمل را همراه سازید، موفقیت را بدست می آورید. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را انجام دهید که جای هیچگونه نگرانی نمی باشد. شما از این سردرگمی و ناراحتی خارج می شوید. فقط سعی کنید بر اعصاب خود مسلط باشید و دیگران را نیز با زخم زبان آزار ندهید. تغذیه شما نامتعادل است. توجه به آن موجب سلامتی بهتر شما می گردد.
۳- مسافری در راه دارید که برای آمدن تردید دارد ولی بالاخره می آید. این هفته ملاقات مهمی در پیش دارید پس لازم است برای آن فکر کرده و با یکی از اقوام نزدیک مشورت کنید.
۴- سفر را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. گمشده پیدا می شود زیرا یکی از دوستان می داند.
۵- وسواس را کنار بگذارید و به پدر و مادر توجه کنید. او شما را خیلی دوست داد ولی علائم دوستی را نمی داند.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: اصیل و دلچسب، شیرین، جسور، نظر بلند، روشنفکر، منطقی، باهوش، سطحی، با محبت، با گذشت، فرشته خو، بی آزار، رفیق دوست، خیرخواه، خوش بین، درویش مسلک و والا مقام.

فال حافظ ۱۱ دی ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 134 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

متاسفانه عزیزی را که با خون دل و رنج بسیار به دست آورده بودی، از دست دادی. رشته کار و زندگی از دستت در رفته و افتاده و نالان شده ای. سختی و رنج، همراهان همیشگی انسانند. گرچه تا او را داشتی قدرش را ندانستی و از او غافل شدی اما تا خدایی هست نااامیدی معنا ندارد. به خدا توکل کن و از جا برخیز که زندگی هنوز ادامه دارد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول و ششم می فرماید:
* بلبلی رنج کشید و گلی بدست آورد اما تند باد حوادث و حسد روزگار نابکار، با نیش صد خار، درد و رنج دل او را خسته و مشوش کرد و از بین برد.
* دریغ و درد که از چشم زخم و آسیب ماه فلک مه رخسار هلال ابروی من در نهان خانه خاک نهان گردید و جای گزید. حافظ این غزل را در سوگ و ماتم فرزند خود سروده است.
۲- از چشم زخم دیگران بترس و اسرار درون را فاش نساز و به هرکس راز زندگیت را نگو که زندگی خوشی داری و هر روز بهتر از دیروز خواهد شد.
۳- به زودی عزیزی را شاید از دست دهید ولی نگران نباش که خداوند مدیر و مقدر بر هر کاری است.
۴- این نیت با حوصله، دقت، وقت شناسی و تلاش حتمی است به شرط آنکه تردید و بی حوصلگی را کنار بگذاری.
۵- از ضرری که کرده ای ناراحت نباش زیرا تجربه ها اندوخته ای. کسی از تقدیر خبر ندارد. این امر موجب شد که از این پس عاقلانه تر عمل کنی و به همه مردم اعتماد نکنی، بلکه با درایت و عقل راه خود را انتخاب کنی.
۶- او شما را دوست دارد ولی بیچاره راه دوست داشتن را نمی داند. چون مکر و حیله ندارد. شما با او مهربان باشید و به او فرصت اندیشیدن و تصمیم گرفتن بدهید. اگر چه او چنان خود را غرق کار و مسائل دیگر کرده که فرصت زیاد لازم دارد ولی چاره ای نیست.
۷- به پدر و مادر که از شما آزرده اند، نیکی کنید و به نصایح کسی که در این هفته ملاقات می کنید، توجه دقیق داشته باشید.
۸- چیزی گم کرده اید به زودی خواهید یافت ملاقات و تغییر شغل و مکان درپی می باشد خرید و فروش اشکال ندارد اما طلاق حتمی است ولی برای ازدواج مقدمات آن فراهم نشده است نگران نباشید خداوند با شماست و موفق خواهید شد.

فال حافظ ۱۱ دی ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 269 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

خداوند به قدر کفایت از نعمات خود تو را برخوردار کرده است. قصد سفر تو برای به دست آوردن سود بیشتر به صلاحت نیست. حرص و طمع بیهوده نورز و برای سود بیشتر زیر منت دیگران نرو و به دنبال رضای خدا باش که برای خیر دنیا و آخرت برای تو کافی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اگر شما زیاده طلبی و مصرف گرایی و چشم هم چشمی را کنار بگذارید، از زندگی بسیار آرامی برخوردار خواهید شد. زیرا این عوامل برای شما مشکل زا خواهد بود. نگذار دیگران منت بگذارند زیرا در دراز مدت، موجب ناراحتی شما می شوند.
۲- مرادت حداکثر تا ۲۰ روز دیگر برآورده و جاده روشن و صاف اجرای آن فراهم می شود. بطوری که شما انتظارش را نداشته باشید.
۳- بشارت باد شما را که به مقام و مرتبه عالی می رسید، بطوری که همه نسبت به شما احساس احترام خواهند کرد.
۴- از خداوند غافل نباش و بر نعمت های داده شده اش، شکرگزاری کن. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا نمایید.
۵- بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. مسافر شما کارش انجام شده، تا یک هفته دیگر به شما اطلاع می دهد. به درجه و مقام مهمی می رسید.
۶- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:
* در طلب چیز زیاد مباش و کار را بر خود آسان گیر زیرا یک شیشه شراب قرمز و یک بت چون ماه کافی است.
* روزگار به مردم نادان کمک می کند اما تو اهل فضل و دانشی و همین گناه تو بس است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۷- اگر می خواهید تغییر شغل بدهید یا مکان و یا بنایی بسازید، در ۵ شب متوالی سوره مبارکه کهف آیه ۷۷ تا ۸۳ را با معنی و حضور قلب بخوانید. حتماً اثر معجزه آسای آن را خواهید دید.
۸- ترس و واهمه، زلزله اراده است. هر وقت ترس بی مورد به شما دست داد، آب گلاب بخورید و سوره مبارکه توحید را بخوانید.

فال حافظ ۱۱ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 478 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

دل خود را به وسعت دریا کن و عزمت را چون سنگ محکم و استوار گردان تا در مبارزه با مشکلات پیروز شوی و غم و غصه ها را در بند کشی. تو در یک قدمی هدف ایستاده ای، تنها یک خیز پرتوان لازم است تا تو را به مراد دل برساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- کار عشق با غرور و خود پرستی هماهنگی ندارد. اگر واقعاً عشق او را در سر داری، باید از خودپرستی و غرور دست برداری و راه رسیدن به محبوب را با رنج و درد طی کنی وگرنه موفق نمی شوی.
۲- سه بار عشق به سراغ شما آمده ولی با یکدندگی، لجبازی و غرور او را از خود طرد کرده اید. باید در این مورد تجدید نظر کنید و به کلی از خودخواهی دست بردارید. راه عشق را با دل و جان طی کنید و او را صمیمانه دوست داشته باشید.
۳- زندگی را به شوخی گرفته اید و بهره برداری از مادیات را سرلوحه کار خود قرار داده اید. در این راه تعامل و تامل را از دست داده اید. اشتهای شما در چشم و هم چشمی گویا سیری ناپذیر است. پس در دوستان و اخلاق خود تجدید نظر کنید که برای هر چیز اندازه نگه داشتن نیکوست.
۴- همسری مهربان، دلسوز و با وفا دارید ولی او را وادار به لجبازی می کنید. زیرا متوجه اعمال خود نمی باشید. مانند از خود راضی ها عمل می کنید. اگر چه دوست یا همسرتان با وفاست ولی متاسفانه زود باور و دمدمی مزاج است. باید به او گوشزد کنید.
۵- بیمارتان بهبود می یابد. خرید و فروش مفید است. سفر زیارتی یا سیاحتی در پیش دارد که بسیار مفید است.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: پرشور، رک و راست، بیزار از دورویی و ریا، مهربان، کمال گرا، با ایمان، اهل جر و بحث و با حیا.
۷- اگر دوست یا همسرتان شما را درک کند، از زندگی عالی برخوردار می شود. نگران تلفن های قطع شده نباشید. به سخنان دیگران توجه نکنید. نوزادی شیرین در خانواده شما به دنیا می آید.

منبع : ساقیا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه