ارسال به دیگران پرینت

فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین که خبرهای خوبی برات داره! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین که خبرهای خوبی برات داره! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ 

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 464 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

بزودی در کارهای شما پیشرفتهای مهمی حاصل می شود و به درجات عالی خواهید رسید. این ارتقاء بی زوال و جاودانه خواهد بود. اگر کار و تلاش خود را چند برابر کنید و از سختی های راه نگریزید، احتمال آنکه هرچه پیش می روید راه دشوارتر شود بسیار زیاد است. پس اگر طالب شاهد پیروزی هستی، خود را آماده این راه کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این نیت پسندیده، به کمال رسیده اگر چه عقل، بعضی اوقات کنترل را از دست میدهد اما سعی کنید با اندیشه و تفکر این نیت را به سرانجام برسانید. همین امشب، سوره مبارکه رعد، آیه ۱ تا ۲۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش حاصل می شود.
۲- خیلی سخت گیری می کنید و زمان را از دست میدهید. اگرچه زمان وصال برای عاشق کوتاه است و این قدر از فراق و ناراحتی حرف نزنید. او فردی بی توجه است زیرا چندین بار آمده اما شما نیز خیلی مته به خشخاش میگذارید. هرچه زودتر از این عوالم که برهوت نام دارد، خود را رهایی بدهید و در جاده راست گام بردارید به صلاح شما است. در غیر این صورت بالاخره رسوا می شوید.
۳- با او نیز سخن و حرف بزنید تا شاید به راه راست بیاید. غیر از صبر و شکیبایی چاره ای ندارید. انجام این نیت به صبر نیاز دارد چون هنوز کاملا موقعیت فراهم نشده است و امکان ضرر وجود دارد.
امام علی (ع) می فرمایند: "کسی که کم سخن باشد، گناهش کمتر است."
۴- ما بسیار کم درباره آن چه که داریم فکر می کنیم، در حالی که پیوسته در اندیشه چیزهایی هستیم که نداریم. پس شما مانند مرد عمل، فکر کنید و مانند مرد فکر، عمل کنید.

فال حافظ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 155 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است به شدت دچار تردید و دودلی هستی. اگر راهی را که انتخاب کرده ای ادامه دهی با دردسرهای فراوانی روبرو خواهی شد و اگر چشم بپوشی دلت راضی نمی شود. توجه داشته باش که همه کارها با زور و ستیز انجام نمی شود بلکه باید صبر و بردباری پیشه کنی و از مشکلات نهراسی و با زندگی بسازی تا زندگی هم با تو بسازد و کامیابی نصیبت گردد.

برای مشاهده فال حافظ آنلاین مخصوص خودتان اینجا کلیک کنید

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این نیت فراز و نشیب های فراوان به همراه درد و رنج دارد. پس بهتر است از آن صرف نظر کنی، چون هم اکنون فکر می کنی که اجرای آن به نفع شما است. در حالیکه از عواقب اجرای آن بی خبر هستی اما اگر اصرار بر اجرای آن دار،ی باید اولاً توکل بر خدا بکنی، ثانیاً همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن، ثالثاً سوره مبارکه طه از آیه ۱۰ تا ۳۰ را با معنی و حضور قلب بخوان، رابعاً تلاش و کوشش همراه با دقت و سرعت عمل را از دست ندهید.
۲- به زودی اقبال به شما روی می آورد و بخت شما در برج حوت (اسفند) است که هر چه از خدا بخواهید، لطف پروردگار شامل شما خواهد شد. به زودی به درجه بلندی می رسید و زندگی راحتی خواهید داشت و از نعمات گوناگونی برخوردار می شوید.
۳- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش سودآور است. طلاق عملی نمی شود ولی ازدواج با صبر و حوصله عملی است. تغییر شغل اگر حوصله کنی، امکاناتش فراهم می شود. تغییر محل نیز چنین است. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. سفرکرده می آید یا از او خبری می رسد و درمورد او بدبین و مردد نباش.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: انسان دوست، خیرخواه، از همه جا باخبر، روشنفکر، عاشق پیشه، زرنگ، کمک رسان، قابل احترام، کمال گرا، صلح جو، رفیق پرور، آرام، با هدف، متفکر و اندیشه ور، زود رنج، خود خور و چالاک.
۵- به کارهای روزگار با عینک بدبینی نگاه مکن و در خرید، بویژه لباس و لوازم خانه، افراط نکن. دارای طبعی آتشین هستی. به همین جهت تمایل شما زیاد است. اگر چه موقع طرف را مسحور خود می سازی ولی گاهی نیز همه را از خود دور میکنی. اعتدال در هر چیزی پسندیده است.

فال حافظ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 397 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

خود را با انجام کارهای بیهوده مشغول مکن. با حرف دیگران از کارهای خود دست برندار. آرزوهای بلند و اهداف دست نیافتنی داری به موقعیت خود خوب بیندیش و آمال و آرزوهایت را تعدیل کن، زیرا تلاش در راه بلند پروازی های بیهوده تنها صرف بیهوده وقت و انرژی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- عشقی پر شور و احساسی در سر داری و انتظار دیدار وی را می کشی. میخواهی دری از عرفان ناب به روی تو گشوده گردد ولی اطرافیان شما را به تمسخر می گیرند. به ریشخند آنان توجه نکن زیرا آنان احساس ندارند. همان طوری که بلبل با کلاغ یکسان نمی باشد، پس به سوی عشق و عرفان گام بدار که در آینده از قدرت شما مبهوت خواهند شد.
۲- در این راه ناملایمات و سرزنش ها فراوان است اما شما نباید گوش دهید. بلکه مصممانه گام بردارید تا از مشایخ بزرگ و انسان های وارسته گیتی گردید. البته مطالعه و تحقیق باید سرلوحه کار شما باشد.
۳- این نیت مبارک است اما با صبر و شکیبایی توام با اراده و دقت عملی می گردد. حسودان در راهند و رقیبان در کمین. شما باید سخت مواظب باشید و بدون تردید قدم های استواری بردارید زیرا تا موفقیت راه چندانی نمی باشد. انسان های موفق همیشه از لحظه ها سود جسته اند.
۴- بزرگترین اجر بزرگان، زجر بزرگ است. روح های بزرگ غم های بزرگ دارند. مسافرت مهمی و ملاقاتی ارزنده در پیش دارید. تحولی بزرگ در خانواده شما رخ می دهد و اوضاع و احوال خانواده رونق بیشتری پیدا می کند. بر شما مبارک باد.

فال حافظ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 246 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

مدتها بود که از زندگی خود ناامید شده بودی و حتی در خواب هم امید کامیابی نداشتی، اما لطف خدا شامل حالت گردید و تو را کامیاب نمود. به جهان فانی دل مبند و برای مال دنیا بیش از حد ارزش قائل مشو و از چشم بد به خداوند پناه ببر که او بهترین پناهگاه است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، ششم و هشتم می فرماید:
* چیزی جز نقد جان در دست ندارم. کجاست شرابی که آن را هم به ناز و عشوه ساقی هدیه کنم.
* بر شعر من باده بنوش که ساغر گهرنشان تو با این گوهر شاهانه یکتا که سخن من است، زینتی جدید می یابد.
* یقین دارم که روز قیامت تسبیح پیر عابد دلق قلندر می گسار در پیشگاه داوری حق همسنگ و برابر باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- همان طوری که در معنی ابیات بالا مشهود است، این نیت مبارک می باشد و کبوتر سعادت بر بام خانه شما مشغول لانه درست کردن است. پس مواظب باش با بی دقتی و کم حوصلگی، او را پرواز ندهید که رقیبان در کمین هستند. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.
۳- زیاد به امور زرق و برق دنیا شیفته و فریفته نباشید و سرنوشت حکمرانان ظالم را مد نظر داشته باشید. پس کسی را که شخصی مستجاب الدعوه است و در این چند روز رنجانیده اید، فوری دل او را بدست آورید. به پدر و مادر که سخت به شما نیاز دارند، توجه معنوی کنید. برای برادر یا همسر شما ناراحتی شدید پیش آمده که شهامت باز گویی ندارد. فوری به کمک او بشتابید و او را از ناراحتی خارج سازید که به کمک شما سخت نیازمند است.
۴- پدر یا همسر شما در معامله ای زیان دیده و یا کسی سر او کلاه گذاشته است. به او مژده بدهید که آن شخص به زودی مجازات شده یا خبری بدهید کارش سر و سامان پیدا کند. سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۳۷ تا ۴۷ را در پنج شب بخوانید که گشایش بسیار است. خرید و فروش هر دو برای شما سود دارد. تغییر مکان مناسب است ولی تغییر شغل صلاح نمی باشد. ازدواج عملی است ولی طلاق راهی طولانی دارد که بهتر است صرفنظر کنید. این نیت بر شما مبارک باد.

فال حافظ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 154 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که قصد انجام کار و فعالیت جدیدی را داری راهی را انتخاب کن که از آن نفعی به تو و دیگران برسد و علاوه بر سود مادی، نفع معنوی نیز همراه داشته باشد. تنها به فکر مادیات نباش که در لباس درویشی هم می توان خوشبخت و سعادتمند زندگی کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- باید خود را برای کارهای مهمتر آماده سازی زیرا مقدمات آنها فراهم شده. به درایت و کیاست و سرعت عمل شما نیاز دارد. بنابراین خود را از تار و پود تردید رها کن و دل به دریا بزن و اقدام کن.
۲- حضرت حافظ در بیت های ششم، هفتم و هشتم می فرماید:
* صاحبدلان هر دو جهان را در یک لحظه در راه محبوب نثار می کنند. بلی کار عشق است و در این قمار در وهله اول باید سرمایه جان را باخت.
* اگر دولت وصل تو دری که به روی عاشق بگشاید، بدین خیال می توان پیشانی بر درگاه سائید و دست و پایی زد و کوشش کرد.
* عاشقی و جوانی و وارستگی جامع آرزوهاست. با این سه عامل به مراد میتوان رسید. آری چون معانی فراهم آمد و معانی شیرین دست داد، می توان هنر نمایی در فصاحت و بلاغت کرد.
۳- تمام مشکلات شما به زودی حل می شود و از اندوه این نیت خارج خواهید شد و بحمدالله جایی برای نگرانی وجود ندارد. به زودی به مرادت می رسی. پس نذر خود را حتماً ادا کن و مرا نیز دعا کنید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: عاشق، دارای همسری مهربان، اصیل، خوشگذران، ولخرج، سازشکار، آتشین مزاج، رفیق باز، عشوه گر، جذاب و مردم پسند.
۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش خوب است. ازدواج عملی است. بیمار که حالش زیاد خوب نیست تا پانزده روز دیگر حتماً بهبود می یابد. کسی در خانواده شما مشغول توطئه است، مواظب باشید. به او بگویید بدبینی غیر از مراقبت است. انسان موفق کسی است که حواس خود را کاملاً جمع کند تا در این دوره وانفسا کسی سرش کلاه نگذارد.

فال حافظ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 357 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

آرزوی زیارت حرم یار را داری، اما بدان خدا به انسان نزدیکتر از آن است که تصور می شود. اکنون که رسیدن به این نیت برایت ممکن نیست، می توانی با دلجویی و مهربانی به بندگان خدا جلوه های روشن نور الهی را در دل خود احساس کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هشتم می فرماید:
* آتش دل، اشک روان، آه سحرگاهی، ناله شبانگاهی، اینها همه بر اثر مهر و محبتی است که شما با این عاشق دارید.
* هر لحظه پرتو نور زیبای تو راهزن اندیشه و فکر من است. با چه کسی این سخن را در میان بگذارم که در پرده عشق، چه عجایب شگفت انگیزی می بینم.
* ای دوستان، بر عشق بازی حافظ خرده نگیرید که من او را از عاشقان زیبایی شما می شناسم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اوضاع و احوال شما خوب خواهد شد. به شما مژده می دهم که زبانزد همه خانواده می شوید. زیرا دارای قلبی پاک و مهربان هستید و از آنجایی که ناراحتی دیگران را نمی توانید مشاهده کنید، خداوند به شما کمک می کند.
۳- با افراد ناباب و معتاد نشست و برخاست نکن. به فکر آینده باش که زندگی مناسبی دارید. پس موفق خواهید شد و پیشاپیش کامیابی شما را تبریک می گویم.
۴- مسافر حال و کارش خوبست. در معامله ای خانواده شما سود می برد. تغییر شغل و مکان مناسب می باشد. همسر و فرزندان خوبی خواهید داشت.
۵- در ۸ شب آینده خوابی خواهید دید که یکی از بستگان بیمار است و شما به عیادت او رفته اید. نشانه آنست که در وجود او مشکلی وجود دارد و باید مداوا کند. پس او را کمک کنید یا اینکه یکی از بستگان در معامله یا کاری اگر مواظب نباشد، زیان زیادی می بیند.
۵- از طریق موبایل و اینترنت پیشنهادهای زیادی به شما خواهند شد اگر چه در جای خود نیکوست اما باید کاملاً مواظب فریبکاری دیگران باشید.

فال حافظ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 274 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی فرصت کوتاهی است که در اختیار تو قرار گرفته است. اما تو نباید تمام مدت عمر خود را مصروف مال اندوزی کنی. کمی هم برای خود زندگی کن و اگر می خواهی به اسرار غیب دست یابی، دل خود را صاف کن و در انتخاب دوستانت دقت نما و تا آنجا که می توانی گره از کار خلق خدا بگشا تا خدا گره از کارهای فروبسته تو بگشاید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود. بویژه وقتی به کسی کمک می کند. شاد و خندان می باشد. پس اگر برای کسی کاری می کنید، خالص و بی ریا باشید. تو مشکل مردم را بر طرف کن، اگر دیگران ارزش و قدر شما را نمی دانند، اشکالی ندارد زیرا خداوند متعال بر همه چیز آگاه و بصیر است.
۲- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و ششم می فرماید:
* من به تو نگفتم که سراسر سال باده نوشی کن و می پرست باش بلکه می گویم سه ماه شراب بنوش و نه ماه پرهیزکاری کن و عابد باش.
* اگر آرزو داری و می خواهی که مانند جمشید از رازهای پنهان جهان آگاه شوی، بشتاب و از مصاحبت جام جهان بین ضمیر آگاه مرشد کامل بهره برگیر.
* درست پیمانی از کسی چشم دارد و طلب نکن و اگر حرف مرا قبول نداری، بیهوده به جستجوی عنقا و اکسیر نباش که نیافتنی است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- برای اجرای این نیت نیاز به صبر و حوصله می باشد زیرا مقدمات آن کامل فراهم نشده. پس ضروری است که با سرعت عمل اما دقت و فعالیت به دنبال آن باشید. زیرا رقبای فراوانی دارید ولی اگر تلاش کنید، فتح و پیروزی از آن شما خواهد بود.
۴- انسان مهربانی هستید. به همین جهت خداوند در همه حال به شما کمک می کند. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. اگر میخواهید تهمتی را که زده اند، خنثی کنید و نادرست درآید، در ۶ شب متوالی، سوره مبارکه توبه از آیه ۶ تا ۱۴ را با حضور قلب و معنی بخوانید.

فال حافظ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 290 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

چند وقتی است که از کار دل خود حیران مانده ای و نمی دانی چه باید بکنی. قصد قدم نهادن در راه عشقی را داری که به طرف مقابلت اطمینان کامل نداری و از عاقبت کار خود هراسانی. بدان که مدت عمر محدود و کوتاه است. پس به جای دلمشغولی های کاذب دست به تلاشی وسیع بزن تا به هدف خود برسی، زیرا که برای رسیدن به این نیت، خزانه ای از تلاش و همت لازم است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اعتماد خود را از دست داده اید و با تردید به این مساله نگاه می کنید. در درون خود جدایی سخت آغاز کرده اید. ابتدا سعی کنید و به خود متکی باشید و تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. آنگاه دست به اقدام بزنید و عجله هم نداشته باشید.
۲- به کسی فکر می کنید که از شما دور است و قرار را از شما ربوده. البته می دانم که عشق، چشم و گوش را کور و کر می کند اما باید از قدرت عقل بهره گرفت و با یکی از آشنایان صمیمی حتماً مشورت کنید.
۳- این نیت به حصوله و شکیبایی و دقت انجام می گیرد. پس راز دل خود را به هر کسی نگویید چون رقیبان منتظر اقدامات شما هستند.
۴- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و نهم می فرماید:
* من با شرمساری و با اشک چشم به میخانه می روم. زیاد از نتیجه زندگی خود شرمسارم تا این محصول ناچیز را وقف خرابات کنم.
* زندگی جاوید حضرت خضر پیامبر و سلطنت اسکندر مقدونی هم پایدار نبود. پس باقی و پایدار خداوند است. ای فقیر برای مال دنیا که ارزش ندارد، کشمکش مکن.
* ای حافظ هر گدا و مسکینی نمی تواند جواهر به دست آورد و کمال یابد. پس گنجی مانند قارون لازم است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۵- خرید و فروش تفاوتی ندارد. بیمار چندان تفاوتی نمی کند. ملاقات مهمی در پیش دارید و به سفر خوبی خواهید رفت.
۶- اگر کاری را شروع کرده اید و می خواهید عاقبت آن نیکو گردد، در ۵ شب متوالی با حضور قلب سوره مبارکه بقره آیه ۲۵۶ تا ۲۶۴ و سوره لقمان آیه ۲۲ تا ۳۰ را با معنی بخوانید.

فال حافظ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 318 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

عاشقی صادق هستی و عشق و محبتت هر روز افزون تر می شود و به هیچ قیمت هم حاضر نیستی دست از عشق بکشی گرچه با مشکلات فراوانی روبرو شده ای. امیدوار باش که بزودی مشکلاتت رفع خواهد شد و دشمنان ناکام می مانند و تو به وصال او خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و آخر می فرماید:
* مرا می بینی و همین که مرا نگاه م یکنی د رآنوقت رنج مرا زیاد م یکنی منهم وقتی تو ر مشاهده م یکنم عشقم به تو زیادتر می شود.
* از اوضاع و احوال و سرو سامان من سوال نمی کنی و هیچ نمی گویی که حالت چطور است من از اندیشه ای که در سرداری اطلاعیی ندرام زیرا در درمان من کوششی نداری آیا درد مرا نمی شناسی و نمیدانی چه دردی درام‌.
* تو با حفظ مهربانی کن و به رقیب بگو برو از حسادت بمیر زیار وقتی مهر و محبت تو را می بینم از دشمن و سخن سرد او باکی ندارم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- در فکر و اندیشه کسی هستید ولی او متاسفانه یادی از شما نمی کند. به دنبال کاری هستید زیرا اقدامات شما موثر نیفتاده و در پی سود و نفعی می باشید که حاصلی نداشته است. حداکثر تا ۲۰ روز دیگر گشایش بسیار در کار شما حاصل می شود بطوری که انتظار آن را نداشته اید. به شرط آنکه جدی عمل کنید.
۳- او دلش با شماست اما تردید دارد و از طرفی رقیبان در کمین شما هستند. پس باید اندیشه، خلاقیت و سرعت عمل را از یاد نبرید و از فردی آگاه، دانشمند و دلسوز کمک بگیرید. به نفع شما می باشد.
۴- گل به شکرانه دیدن خورشید شکفته می شود. زمین برای انسان است اما انسان برای زمین نیست. پس موفقیت را با توکل به خداوند و تلاش می توانید به دست آوردید. بنابراین از اراده قوی خود کمک بگیرید و حرکت کنید. مسلماً پیروزی در چند قدمی شماست. بر ذائقه شما شیرین باد.

فال حافظ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 489 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

دل خود را از زنگارها پاک کن و برای انجام این نیت خیر آماده ساز. با توکل به خدا و تکیه بر عقل و دانش آنچه در سر داری عملی کن و شک و تردید را از خود دور کن و وسواس بیهوده به خرج نده که پشیمانی به بار خواهد آورد.


نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های دوم، سوم و آخر می فرماید:
* خامه و قلم تو که خداوند برکتش دهد، صد منبع آب زندگانی است که از یک قطره مرکب بر پادشاهی و شریعت روان ساخته است.
* پرتوهای نام بزرگ خداوند به دشمن ابلیس خوی تو روشنی نخواهد بخشید. پادشاهی و انگشتری فرمانروایی مخصوص تو است. هر چه مصلحت می دانی امر فرمای.
* ای حافظ چون شهریار گهگاهی از تو نامی بر زبان می آورد. از طالع خویش گله مکن و عذر تقصیر خدمت را بخواه.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- کسی یا کسانی قصد فریب شما یا خانوادیتان را داشتند ولی لطف خداوندی، جلوی اینکار را گرفته است. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا نمایید. از گفتن راز دل به دیگران جداً خودداری کنید. از خانوده ای مهربان و همسری خوب برخوردارید ولی متاسفانه با لجبازی و گوش نکردن به نصایح پدر و مادر، موجبات نگرانی را فراهم می کنید. پس سعی کنید در ارتباط با دیگران اندکی خوددار و با متانت باشید.
۳- کار مسافر مدتی طول می کشد. ازدواج عملی می گردد ولی طلاق راهی طولانی دارد. مسافرتی مهم و عالی و ملاقات مهمی در پیش خواهید داشت. به زودی تحولاتی در زندگی شما حاصل می شود و مقامی در انتظار دارید که در اجرای این نیت موثر است.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جرات بیان و گفتار، مقاوم و استوار، شجاع و سیاستمدار.

فال حافظ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 379 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

دنبال اهداف خاصی در زندگی هستی که به نظر دیگران بی ارزش می آید ولی به اعتقاد خودت بهترین اهداف و بهترین روش را برای رسیدن به آنها انتخاب کرده ای. اعتماد به نفس شما شایسته تقدیر است و ایمان و اعتقاد شما به هدفتان عامل موفقیت شماست، پس به طعنه ها و سرزنش های دیگران اعتنا نکن و اهداف خود را دنبال کن که پیروز خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از سرزنش ها و نیش زبان ها ناراحت نشو. بلکه اولاً توکل بر خداوند داشته باش. ثانیاً پشتکار، دقت و سرعت همراه با تعلیم از استادانی ماهر و کار آزموده و باتجربه را از یاد نبرید زیرا موفقیت با شماست و در گرو اراده شما قرار دارد.
۲- از اینکه صریح لهجه و راستگو می باشید، ناراحت نباشید ولی مواظب باشید با نیش و زخم زبان موجب آزار اطرافیان خود نشوید. از اینکه ریا و تزویر ندارید و مانند کف دست صاف و صادق می باشید، به شما تبریک می گویم ولی در زندگی امروزی قدری سیاست و کیاست لازم است. چون مردم همسان و یک عقیده نمی باشند.
۳- این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد زیرا تمام امکانات و لوازم آن فراهم نشده است. ناگزیر باید قدری شکیبا و با حوصله باشید.
۴- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و آخر می فرماید:
* سرمستم و به صدای رسا می گویم که من لحظه خوش بوستان زندگی را از لب ساغر می طلب می کنم.
* چهره مستانه با ترش رویی زاهدانه یکی نیست و با هم کنار نمی آیند. از این جهت من هوادار دلق میگساران کهنه کار گشاده رویم.
* می بده که به فتوای حافظ با باده صاف می توان نیرنگ و ریا را از دل پاک خود بزدائیم.
۴- انسان شکار گناهان خویش است. پس صیاد خود را فربه نکنیم. مسافرتی مهم در پیش دارید. پدر یا همسر شما در معامله ای زیان دیده، از طرف بنده به او مژده بدهید که دقیقاً ۱۵ روز دیگر سود فراوانی به دست می آورد. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

فال حافظ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 250 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

روزگاری است که خود را به دست تقدیر سپرده ای و می اندیشی هرچه باداباد. اما بدان روشی که تو انتخاب کرده ای سودمند نخواهد بود. گرچه تو تاکنون تلاشهای بسیاری کرده ای، اما باز هم تلاشی مضاعف لازم است تا تو را به آنچه که آرزویش را داری برساند. پس در رفتار خود تجدیدنظر کن که صلاح تو در این است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- به دست آوردن این نیت نیاز به زحمت و رنج دارد و تقدیر برایت چنین خواسته است و چاره ای هم نمی باشد. پس نگران نباشید. اگر چه آرزوهای دور و درازی دارید، باید تلاش همراه با دقت و سرعت عمل داشته باشید تا بر رقیبان پیروز شوید.
۲- چرا هر کاری را به امروز و فردا موکول می کنید؟ در حالی که زمان برای اجرای این نیت حرف اول را می زند. به دیگران کمک کن و از افراد سیگاری، معتاد و بی بند و بار دوری کنید زیرا خداوند بارها و بارها به شما کمک کرده است. توفیق الهی یار شما بوده و در حیطه ابتلا و آزمایش الهی قرار گرفتید. پس اگر می خواهید به مرادتان برسید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار است.
۳- حضرت حافظ در بیت های چهارم، ششم و هشتم می فرماید:
* به سینه بگو که با آه سوزنده خود، زبانه آتشکده فارس را خاموش کند و به چشم بگو که آنقدر گریه کند تا سیل اشکش، آبروی در و خانه دجله بغداد را بریزد.
* بخت و اقبال پیر میکده معرفت پاینده باد که نبودن دیگر چیزها دشوار نمی باشد. بگذار دیگران بروند و نام مرا فراموش کنند.
* روز مردنم یک لحظه نوید و مژده ملاقات بده و آنگاه من با وعده وصال تو، هول و ترس مرگ را فراموش می کنم. پس آنگاه آسوده دل به قبرم داخل کن و ببر.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- به زودی خبر یا هدیه یا ملاقات بسیار مهم و سودمندی در پیش است و به زندگی شما رونق می بخشد. مبارک است.
۵- اگر می خواهید عاقبت این کار نیکو باشد، سوره آل عمران از آیه ۱۲ تا ۲۲ را در ده شب مرتبا با حضور قلب و معنی بخوانید. نگران مسافر نباشید. اوضاعش سامان یافته است. گمشده می آید. در معامله سود فراوانی خواهد بود، به شرط آنکه حواستان را جمع کنید. از ملاقات و نصایح یکی از بزرگان فواید بسیار خواهید برد.

منبع : ساقیا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه