ارسال به دیگران پرینت

انگلیسی

چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟ 6 دلیل مهم که باید انگلیسی را جدی بگیرید!

زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که می‌توانید برای یادگیری و توسعه آن وقت بگذارید. ما اگر دلایل یادگیری یک مهارت را بدانیم بهتر می‌توانیم چشم‌اندازی را برای آینده ترسیم کرده و عزم را برای یادگیری جزم کند.

چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟ 6 دلیل مهم که باید انگلیسی را جدی بگیرید!

چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟ 6 دلیل مهم که باید انگلیسی را جدی بگیرید!

زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که می‌توانید برای یادگیری و توسعه آن وقت بگذارید. ما اگر دلایل یادگیری یک مهارت را بدانیم بهتر می‌توانیم چشم‌اندازی را برای آینده ترسیم کرده و عزم را برای یادگیری جزم کند.

در این مقاله قصد داریم از دیدی دیگر به سوال چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است نگاه کنیم و 6 دلیل مهم برای زمان گذاشتن و یادگیری زبان انگلیسی به شما بگوییم. در ادامه با ما همراه باشید.

1.    درآمد بیش‌تر با یادگیری زبان انگلیسی

یکی از فواید یادگیری زبان انگلیسی امکان کسب درآمد بالاتر است. با یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید در هر شغلی که هستید هم در داخل ایران فرصت پیشرفت داشته باشید و هم به فکر دریافت پروژه‌های خارجی باشید.

از طرف دیگر اگر قصد مهاجرت کاری را دارید، زبان انگلیسی نه یک مزیت بلکه به یک ضرورت تبدیل می‌شود. با توجه به کاهش شدید ارزش پولی ما، یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند فرصتی برای کسب درآمد بیش‌تر را در اختیار ما قرار دهد.

2.    فرصت‌های شغلی جذاب‌تر در شرکت‌های بین‌المللی

تغییر شغل همیشه برای کسب درآمد بیش‌تر نیست! بسیاری از ما دوست داریم در شرکت‌های برند جهانی کار کنیم و این رویا بدون یادگیری زبان انگلیسی محقق نخواهد شد. بنابراین اگر دانشجو هستید یا به تازگی فعالیت خود را در بازار کار شروع کرده‌اید، همیشه وقتی از زمان خود را به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید.

مطمئن باشید در کنار بهبود کیفیت کاری شما می‌توانید در آینده به فکر دریافت فرصت‌های شغلی جهانی و منطقه‌ای باشید. برای دسترسی به این جنس فرصت‌ها باید نمره مناسبی در آزمون‌های جهانی مثل آیلتس به دست آورید که در صفحه آموزش آیلتس آنلاین می‌توانید اطلاعات کاملی را در این زمینه بخوانید.

1-2

3.    دسترسی به آخرین منابع روز دنیا

یادگیری زبان انگلیسی پلی بین شما و منابع علمی دنیاست. در هر رشته‌ای که باشید آخرین مقالات و پروژه‌ها و دستاوردهای تحقیقاتی به زبان انگلیسی منتشر می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید به صورت حرفه‌ای رشته خود را در دانشگاه و محیط آکادمیک دنبال کنید باید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

از طرفی با یادگیری زبان انگلیسی امکان ایمیل زدن و برقراری ارتباط با مطرح‌ترین اساتید رشته خودتان فراهم می‌شود. بنابراین اگر دغدغه علم و دانش را دارید، خود را به زبان انگلیسی مجهز کنید.

1-3

 

4.    فرصتی برای ارتباط بیش‌تر و بهتر با دنیا

زبان انگلیسی زبان مشترک تمام مردم دنیاست. امکان ندارد در کشوری باشید و حداقل بخشی از مردم آن کشور نتوانند به زبان انگلیسی صحبت کنند. بنابراین اگر به دنبال فرصتی برای ارتباط گرفتن با مردم جدید و فرهنگی متفاوت هستید، زبان انگلیسی تنها ابزار شما برای رسیدن به این خواسته است.

5.    توسعه فردی با یادگیری زبان انگلیسی

یکی از کلیدواژه‌های عصر ما که بسیار آن را می‌شنویم، توسعه فردی است. اگر شما هم دغدغه توسعه و رشد خودتان را دارید باید بخشی از زمان را به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید.

با یادگیری این زبان یا هر زبان دوم دیگری مهارت‌های ذهنی شما افزایش پیده کرده و همچنین می‌توانید نگاه جدیدی به دنیا داشته باشید. از طرفی آخرین منابع دیداری، شنیداری و خواندنی دنیا در حوزه توسعه فردی به زبان انگلیسی منتشر می‌شود. برای شروع مسیر یادگیری زبان انگلیسی خودتان می‌توانید از استاد زبان انگلیسی بهره‌مند شوید. در صفحه تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی می‌توانید لیستی از بهترین اساتید زبان ایران را ببینید.

6.    با انگلیسی راحت‌تر سفر کنید

آخرین دلیلی که می‌خواهیم در پاسخ به سوال چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است مطرح کنیم، امکان سفر راحت‌تر و آسان‌تر با زبان انگلیسی است. در هر کجای دنیا که باشید با تسلط بر زبان انگلیسی می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و این مساله در سفرهای تفریحی و کاری بیش‌تر از همه جا خود را نشان می‌دهد.

برای مثال نویسنده همین مقاله زمانی که در استانبول گم شده بود و به دنبال آدرس هتل خود می‌گشت فقط با زبان انگلیسی توانست از چند نفر آدرس بپرسد و خود را به هتل برساند. بنابراین برای داشتن سفری بهتر، ایمن‌تر و آسان‌تر بهتر است زبان انگلیسی را تا حد خوبی فرا بگیرید.

1-4

چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟ چون مهم است!

شاید دیدن چنین تیتری عجیب باشد اما عملاً در دنیایی که ما زندگی می‌کنیم زبان انگلیسی یک ضرورت برای زندگی است. بنابراین به جای دنبال دلیل گشتن سعی کنید بدون بهانه و با یک تعهد آهنین کار خود را شروع کرده و مسیر یادگیری انگلیسی را دنبال کنید.

در مسیر یادگیری زبان انگلیسی حضور یک معلم زبان آنلاین به شما کمک می‌کند که با دغدغه کمتری در مسیر قدم بردارید. پلتفرم زبان اُتیچر به شما کمک می‌کند تا بتوانید از هر کجای ایران و در هر زمانی استاد مورد نظر خود را پیدا کرده و جلسه زبان انگلیسی‌تان را برگزار کنید. برای شروع کافی است عبارت اُتیچر را در گوگل جستجو کنید. 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه