خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

جاده کرج -چالوس | وضعیت جاده کرج -چالوس

هشدار برای مسافران راهی جاده شمال | وضعیت جاده کرج -چالوس چیست؟

ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری ، قبل از سفر از وضعیت راه ها به ویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.هشدار سرهنگ پیمان کرمی به مسافران جاده کرج -چالوس:همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

هشدار برای مسافران راهی جاده شمال | وضعیت جاده کرج -چالوس چیست؟

وضعیت جاده کرج -چالوس چیست؟

ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری ، قبل از سفر از وضعیت راه ها به ویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.هشدار  سرهنگ پیمان کرمی به مسافران جاده کرج -چالوس:همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

 سرهنگ پیمان کرمی رییس پلیس راه البرز روز پنجشنبه اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی  سازمان هواشناسی  مبنی بر  بارش باران  و برف در ارتفاعات این استان، مسافران باتوجه به این شرایط ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری ، قبل از سفر از وضعیت راه ها به ویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

جاده چالوس یکطرفه شد! | ماجرا از چه قرار است؟

وی یادآورشد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

کرمی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه