ارسال به دیگران پرینت

قتل عمد | قتل عمد هولناک

قتل عمد هولناک توسط پسر ۱۸ ساله | اختلافی نداشتیم فقط چون به جای مادرم٬ با برادرم تماس گرفت کشتمش!

زن قربانی به طرز مشکوکی فوت کرده بود.بعد از تحقیقات متوجه شدند این قتل عمد توسط آشنای خانوادگی صورت گرفته است.بر اساس گزارش پزشکی قانونی و درج علت اصلی مرگ بر اثر خفگی متهم به جرم قتل عمد زن مسلمان محکوم شناخته شد.

قتل عمد هولناک توسط پسر ۱۸ ساله | اختلافی نداشتیم فقط چون به جای مادرم٬ با برادرم تماس گرفت کشتمش!

قتل عمد هولناک توسط پسر ۱۸ ساله

زن قربانی به طرز مشکوکی فوت کرده بود.بعد از تحقیقات متوجه شدند این قتل عمد توسط آشنای خانوادگی صورت گرفته است.بر اساس گزارش پزشکی قانونی و درج علت اصلی مرگ بر اثر خفگی متهم به جرم قتل عمد  زن مسلمان محکوم شناخته شد.

 بامداد 19اسفند1401 خبر مرگ مشکوک زن میانسالی به کلانتری ۱۳۵ آزادی گزارش شد که بلافاصله ماموران و تیم تشخیص هویت به همراه بازپرس ویژه قتل محمد مهدی براعه در محل حادثه حاضر شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که قربانی به طرز مشکوکی فوت کرده و همین موضوع کافی بود تا بازپرس ویژه  قتل  وارد عمل شده و تحقیقات در این زمینه اغاز شد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد پسر  قربانی که ماجرای مرگ مادرش را به پلیس مخابره کرده بود هدف تحقیق قرار گرفت.

در بازجویی ابتدایی پسر قربانی به بازپرس ویژه قتل گفت: وقتی وارد خانه شدم متوجه شدم که مادرم روی تخت خوابیده اما نفس نمی کشد برای همین سریع به اورژانس و کلانتری  این جریان را گزارش کردم.

مثله کردن و‌ سوزاندن یک‌ دندانپزشک موفق! | قاتل خونسرد برادر وی بود که خودش هم دکتر بود!

او در ادامه می گوید هیچ کدام از وسیله های خانه سرقت نشده بود جز 2 گوشی مادرم که هرچه گشتم آنها را پیدا نکردم و احتمال میدهم عاملان قتل گوشی موبایل مادرم را دزدیده باشند.

همین موضوع باعث شد تا بازپرس دستور بررسی آخرین تماس های سیم کارت قربانی صادر کند.

پس از شنیدن اظهارات پسر متوفی به دستور بازپرس ویژه قتل جسد برای بررسی علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد و همچنین بازبینی دوربین های مدار بسته محل جرم و گرفتن اظهارات شهود در دستور کار پلیس اگاهی قرار گرفت.

پس از تحقیقات میدان و بررسی فیلم های دوربین مداربسته تصویر پسر جوانی به دست آمد و  مشخص شد پسر 18ساله ای که  از دوستان خانوادگی مقتول بوده و در همان ساعت مرگ وارد خانه قربانی شده و بعد از 3 ساعت از خانه خارج شده است.

همین کافی بود تا بازپرس پرونده دستور بازداشت مظنون پرونده را صادر کرد و خیلی زود پسر جوان در مخفیگاهش دستگیر شد.

این پسر جوان در اظهاراتش به  بازپرس  براعه گفت: چند ماهی بود به علت اعتیاد از خانه بیرونم کرده بودند برای همین دنبال کار میگشتم، وقتی مشغول به کار شدم و اعتیادم را ترک کردم از مریم (قربانی) که یکی از دوستان دور خانوادگی ما بود خواستم تا با مادرم صحبت کند تا بتوانم به خانه برگردم.

برای همین به منزل مریم رفتم، وقتی در را باز کرد و من را پشت در دید نمی خواست اجازه بدهد که وارد خانه اش بشم اما من آنقدر اصرار کردم تا راضی شد ولی به محض اینکه وارد شدم در را بست و موبایلش را برداشت تا به برادرم زنگ بزند به سمت او رفتم گوشی را گرفتم و او شروع به فریاد زدن کرد من هم ترسیدم  و به سمتش رفتم جلوی دهانش را گرفتم کمی که بی حال شد روی زمین افتاد، صورتش کبود شده بود و من هم حالت عادی خودم را از دست داده و ترسیده بودم بعد از آن با دستانم دور گردنش را فشار دادم وقتی کاملا بیهوش شد بلندش کردم و  داخل اتاق بردمش روی تخت خواباندمش و از خانه خارج شدم.

پس از بررسی های انجام شده توسط بازپرس محمدمهدی براعه از شعبه ۳ دادسرای جنایی تهران و شنیدن اظهارات شهود و بازبینی دوربین های مداربسته و همچنین گزارش پرشکی قانونی و درج علت اصلی مرگ بر اثر خفگی متهم به جرم  قتل عمد  زن مسلمان محکوم شناخته شده و پرونده برای انجام مراحل بعدی به دادگاه کیفری یکم تهران ارسال شد، همچنین در جریان این پرونده مشخص شد که قاتل جوان یک سارق حرفه ای بوده که سال 1400 دست به زورگیری زده و از دزدان سابقه دار است.

گفتگو با متهم

+چند سال داری؟

۱۸سال

+با قربانی چه نسبتی داشتید؟

از دوستان خانوادگی ما بود

+چه اختلافی با او داشتید؟

هیچ اختلافی باهم نداشتیم، به خانه اش رفتم تا با مادرم صحبت کند

+آخرین باری که خانه او رفته بودی را یادت هست؟

۲ ماه قبل از حادثه

+نحوه قتل را توضیح دهید؟

اولش رفتم که با او صحبت کنم اما وقتی دیدم به جای مادرم با برادرم تماس گرفته عصبانی شدم خواستم جلوی فریاد زدنش را بگیرم به همین خاطر دستم را جلوی دهانش گرفتم، وقتی روی زمین افتاد با 2 دستم گلویش را فشار دادم تا خفه شود.

+چه چیزهایی از منزل قربانی سرقت کرده ای؟

۲ عدد گوشی موبایل مریم را برداشت و آنها را فروختم

+در کدام قسمت خانه دست به کشتن مریم زدی؟

جلوی در ورودی خانه اش، بعد او را به اتاق خوابش بردم و روی تخت گذاشتم

+قبل از اینکه به خانه اش بروی با او تماس گرفته بودی؟

خیر

+با چه وسیله ای به خانه مریم رفتی و موقع برگشت با چه خودرویی برگشیت؟

تاکسی اینترنتی

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع : رکنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه