ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل مرد متجاوز

دروغی که به قتل مرد متجاوز ختم شد | زن جوان: شوهرم و پسرعمویش مردی را که به من تعرض کرده بود به قتل رساندند!

برای اطلاع از ماجرای پرونده قتل مرد متجاوز در ادامه این خبر باما همراه باشید.

دروغی که به قتل مرد متجاوز ختم شد | زن جوان: شوهرم و پسرعمویش مردی را که به من تعرض کرده بود به قتل رساندند!

ماجرای قتل مرد متجاوز

برای اطلاع از ماجرای پرونده قتل مرد متجاوز در ادامه این خبر باما همراه باشید.

در ماجرای پرونده قتل مرد متجاوز، مردی آذر سه‌سال قبل به پلیس مراجعه کرد و خبر داد پسر 24ساله‌اش به نام فرید ناپدید شده است. کارآگاهان برای یافتن ردی از این جوان وارد عمل شدند و قبل از هر کاری به بررسی فهرست مکالمات تلفنی او پرداختند.

در این مرحله از تحقیقات مشخص شد فرید آخرین‌بار با زنی به نام هدیه تماس گرفته است. کارآگاهان سراغ هدیه رفتند و از او درباره جوان مفقود شده پرس‌وجو کردند. زن جوان ابتدا مدعی شد چنین شخصی را نمی‌شناسد اما هنگامی که تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت، اسرار جنایت را فاش کرد.

رابطه شیطانی زن شوهر دار باعث مرگ کودک ۱۵ ماهه شد | این زن بی رحم کودک خود را کشت

هدیه گفت: «شوهرم با همدستی پسر عمویش، فرید را به قتل رساندند. فرید میوه‌فروش دوره‌گرد بود و هرازگاهی به محله ما می‌آمد و از او خرید می‌کردم. هیچ مشکلی وجود نداشت تا اینکه یک‌شب وقتی شوهرم به سفر رفته بود او به خانه ما آمد و به‌زور به من تعرض کرد. وقتی شوهرم از سفر برگشت ماجرا را برایش تعریف کردم و او فرید را با کمک پسرعمویش به قتل رساند.»

ماموران بعد از اطلاع از جزییات قتل، شوهر هدیه و متهم دیگر را بازداشت کردند. همسر هدیه اتهامش را گردن گرفت و گفت: «وقتی همسرم به من گفت فرید به او تعرض‌کرده است تصمیم گرفتم از وی انتقام بگیرم به همین دلیل موضوع را با پسرعمویم در میان گذاشتم و او هم قبول کرد در کشتن فرید به من کمک کند. ابتدا هدیه با فرید تماس گرفت و او را به خانه کشاند سپس ما به او حمله کردیم و من وی را با چند ضربه چاقو کشتم. در ادامه جسد را از شهر بیرون بردم و آن را به آتش کشیدم تا شناسایی نشود.»

متهم دیگر پرونده نیز اظهارات پسرعمویش را تایید کرد. وقتی پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد اولیای‌دم مقتول خواستار قصاص قاتل شدند. شوهر هدیه نیز اتهام قتل را پذیرفت و ماجرا را یک‌بار دیگر توضیح داد اما زن جوان وقتی در جایگاه قرار گرفت، رازی تازه را فاش کرد و گفت: «مدتی بود از فرید خرید می‌کردم و به این ترتیب رابطه‌ام را با او شروع کردم. ما با هم در ارتباط بودیم تا اینکه دچار عذاب وجدان شدم و به دروغ به شوهرم گفتم فرید به من تجاوز کرده است.»

هیات‌قضات بعد از پایان محاکمه متهم ردیف اول را به اتهام قتل به قصاص و به جرم جنایت در میت به دوسال حبس، 74ضربه شلاق و یک‌دهم دیه محکوم کردند. هدیه نیز به اتهام معاونت در قتل به 15سال زندان و به اتهام رابطه نامشروع به 99ضربه شلاق و متهم ردیف سوم به جرم معاونت در قتل به 15سال حبس محکوم شد. این رای با اعتراض متهمان در اختیار قضات شعبه15 دیوانعالی کشور قرار گرفت و سرانجام به تایید رسید.

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه