ارسال به دیگران پرینت

محمدرضا گلزار | استایل محمدرضا گلزار

تیپ جدید محمدرضا گلزار همه را شوکه کرد! | استایل جدید آقای بازیگر

محمدرضا گلزار، بازیگر مطرح و سوپراستار ایرانی، تصویری از خود با یک استایل بچه گانه در اینستاگرام منتشر کرد که با واکنش کاربران همراه شد.

تیپ جدید محمدرضا گلزار همه را شوکه کرد! | استایل جدید آقای بازیگر

تیپ جدید محمدرضا گلزار همه را شوکه کرد!

محمدرضا گلزار، بازیگر مطرح و سوپراستار ایرانی، تصویری از خود با یک استایل بچه گانه در اینستاگرام منتشر کرد که با واکنش کاربران همراه شد.

گلزار در این تصویر، کت و شلوار کوتاه و جوراب شلواری به پا دارد و موهایش را به سبک پسران نوجوان آرایش کرده است. این تصویر باعث تعجب و واکنش کاربران شد و برخی از آن‌ها آن را «عجیب و غیرقابل باور» دانستند.

واکنش منوچهر هادی به انتقاد محمدرضا گلزار

اظهارنظر اخیر محمدرضا گلزار درباره دلایل شکست سریال «گیسو»، واکنش کارگردان این سریال را به دنبال داشت.

گلزار در گفت‌وگویی با یک شبکه مجازی، «ضعف فیلمنامه و نبود متن کامل» و «بی‌انگیزگی آدم‌های موثر در پروژه» را از دلایل شکست «گیسو» عنوان کرده بود.

منوچهر هادی، کارگردان «گیسو»، در واکنش به این اظهارنظر، در اینستاگرام خود نوشت:

«از تو فقط لحظات خوب و رفاقت و برادری را به خاطر می‌سپارم. حضورت در زندگی کاریم موثر و مفید بود. مهم نیست که من را نشناختی مهم است که می‌شناسمت خوش قلب و مهربان. صد «گیسو» که با تمام وجود و همه انگیزه ساختمش فدای یک تار مویت، نه در کلام در واقعیت درونم.

ممنون تک تک عوامل و گروه محترم مخصوصا تهیه‌کننده هومن کبیری هم هستم و شرمنده کسانی که به هر دلیل ناراضی از «گیسو» هستند. تمام کاستی‌ها از من و دلایل ناتمام ماندن «گیسو» بماند. فقط بدانید که برای ادامه و سرانجام «گیسو» جنگیدم و نشد. مقصر کیست باز هم بماند.

مردم «گیسو» را دیدند و دنبال کردند و گله آن‌ها به حق از ناتمامی آنست. که در این مجال گفتنش دردی را دوا نمی‌کند.»

جمع‌بندی

محمدرضا گلزار در اینستاگرام خود تصویری از خود با یک استایل تینیجری منتشر کرد که باعث تعجب و واکنش کاربران شد.

منوچهر هادی، کارگردان سریال «گیسو»، در واکنش به انتقاد محمدرضا گلزار از این سریال، در اینستاگرام خود نوشت که تمام کاستی‌ها از او بوده و برای ادامه ساخت «گیسو» تلاش کرده است.

 

 
 
 
 

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه