ارسال به دیگران پرینت

سالاد کریسمسی | طرز تهیه سالاد کریسمسی

برای شام این سالاد کریسمسی خوشگل و خوشمزه رو کنار غذات حاضر کن! | طرز تهیه سالاد کریسمسی +ویدئو

اگر عاشق سالاد هستی پس حتما سالاد کریسمسی را درست کن و لذت ببر! در ادامه برای اطلاع از ترفند درست کردن سالاد کریسمسی با ما همراه باشید.

برای شام این سالاد کریسمسی خوشگل و خوشمزه رو کنار غذات حاضر کن! | طرز تهیه سالاد کریسمسی +ویدئو

طرز تهیه سالاد کریسمسی

 

اگر عاشق سالاد هستی پس حتما سالاد کریسمسی را درست کن و لذت ببر! در ادامه برای اطلاع از ترفند درست کردن سالاد کریسمسی با ما همراه باشید.

انواع سالاد ها را می توان بر اساس مواد تشکیل دهنده، روش تهیه و فرهنگ غذایی به دسته های مختلفی تقسیم کرد. برخی از انواع رایج سالاد عبارتند از:
*سالاد سبزیجات: این نوع سالاد از انواع سبزیجات تازه مانند کاهو، گوجه فرنگی، خیار، هویج و پیاز تهیه می شود. *سالاد میوه: این نوع سالاد از انواع میوه های تازه مانند سیب، موز، پرتقال، انگور و آناناس تهیه می شود. *سالاد پروتئینی: این نوع سالاد از انواع پروتئین ها مانند گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و حبوبات تهیه می شود. *سالاد لبنی: این نوع سالاد از انواع لبنیات مانند ماست، پنیر و خامه تهیه می شود. *سالاد گرم: این نوع سالاد از سبزیجات، گوشت یا مرغ پخته تهیه می شود.
برخی از محبوب ترین سالاد ها عبارتند از:
*سالاد الویه: این نوع سالاد از سیب زمینی، تخم مرغ، خیارشور، هویج و گوشت چرخ کرده تهیه می شود. *سالاد ماکارونی: این نوع سالاد از ماکارونی، سبزیجات و گوشت یا مرغ تهیه می شود. *سالاد سزار: این نوع سالاد از کاهو، نان تست، مرغ گریل شده، پنیر پارمزان و سس مخصوص تهیه می شود. *سالاد یونانی: این نوع سالاد از کاهو، گوجه فرنگی، خیار، زیتون، پیاز و پنیر فتا تهیه می شود. *سالاد روسی: این نوع سالاد از سیب زمینی، هویج، خیارشور، تخم مرغ، نخود فرنگی و سس مایونز تهیه می شود.

با این سالاد برای همیشه با گرمای تابستون خداحافظی کن! | طرز تهیه سالاد مخصوص تابستونی | اینو درست کنی همه ازت دستور تهیه‌اش رو میخوان! + ویدئو


خاصیت سالاد

سالاد یک غذای سالم و مغذی است که دارای مزایای زیادی برای سلامتی است. سالاد منبع خوبی از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است. فیبر به هضم غذا کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت و سرطان را کاهش می دهد. ویتامین ها و مواد معدنی نیز برای سلامتی ضروری هستند.
برخی از مزایای سلامتی سالاد عبارتند از:
کمک به کاهش وزن
بهبود سلامت قلب کاهش خطر ابتلا به دیابت
کاهش خطر ابتلا به سرطان بهبود سلامت گوارش
افزایش انرژی* تقویت سیستم ایمنی بدن
سالاد می تواند به عنوان یک وعده غذایی کامل یا به عنوان یک پیش غذا یا میان وعده سرو شود. سالاد را می توان با انواع سس ها و چاشنی ها سرو کرد.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه