ارسال به دیگران پرینت

هواشناسی | هواشناسی امروز | هواشناسی امروز بارانی

بر اساس گزارش هواشناسی امروز این استان ها میزبان باران خواهند شد | مناطق بارانی امروز کجاست؟

بر اساس گزارش هواشناسی ۱۲ استان بارندگی خواهند داشت در ادامه برای اطلاع از گزارش هواشناسی و اسامی شهرهای بارانی با ما همراه باشید.

بر اساس گزارش هواشناسی امروز این استان ها میزبان باران خواهند شد | مناطق بارانی امروز کجاست؟

بر اساس گزارش هواشناسی امروز این استان ها میزبان باران خواهند شد 

بر اساس گزارش هواشناسی ۱۲ استان بارندگی خواهند داشت در ادامه برای اطلاع از گزارش هواشناسی و اسامی شهرهای بارانی با ما همراه باشید.

بنا بر اعلام رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا امروز برخی نقاط ۱۲ استان کشور بارندگی خواهند داشت.

هواشناسی امروز چهارشنبه 26 مهر | وقوع بارندگی در بسیاری از نقاط کشور | تداوم روند کاهش دما در تهران

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: پنجشنبه در آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل، برخی نقاط استان‌های خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، ارتفاعات استان‌های کردستان، زنجان، قزوین و از بعد از ظهر در گیلان و مازندران بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این وضعیت جمعه در استان‌های ساحلی خزر، خراسان‌های شمالی و رضوی رخ خواهد داد، افزود: شدت بارش‌ها جمعه در مازندران است. همچنین در روز جمعه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، شنبه در ارتفاعات مازندران و شرق خراسان رضوی و روزهای یکشنبه و دوشنبه در مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت.

ضیاییان تصریح کرد: در پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر و شب در شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان و برخی نقاط سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی همچنین این را هم گفت که دریای خزر در روز جمعه مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا جمعه (۲۸ مهر) نیمه ابری تا ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و روز شنبه ( ۲۹ مهر) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در بعضی ساعات غبار رقیق با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز ۲۷ مهر اهواز و بوشهر با دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی فردا ۲۸ مهر اهواز با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین استان‌های کشور و طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ مهر) شهرکرد با دمای ۳ و صفر درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور هستند.

 
منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه