ارسال به دیگران پرینت

گل محمدی

درویش: با فسخ قرارداد گل محمدی مخالفت کردیم | یحیی ماندنی شد؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امروز در جلسه هیئت مدیره همه اعضا با فسخ قرارداد گل محمدی مخالفت کردند.

درویش: با فسخ قرارداد گل محمدی مخالفت کردیم | یحیی ماندنی شد؟

رضا درویش بعد از نشست اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در مورد حواشی اخیر مربوط به فسخ قرارداد یحیی گل محمدی عنوان کرد: امروز پیرامون نامه ای که گل محمدی فرستاده بود و مصاحبه ای که داشت جلسه داشتیم. هیئت مدیره متفق القول مخالفت خود را نسبت به فسخ اعلام کردند.

یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شد | وی قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: آقای گل‌محمدی کما فی السابق کارش را به عنوان سرمربی ادامه می‌دهد و مستحکم ‌تز از قبل خواهد بود. یکی از درخواست های سرمربی پرداخت دیرکرد آپشن‌های تیم است. حتما می‌دانید که چند بازیکن تیم به جز آپشن‌های قهرمانی آپشن های دیگری هم دارند که قرار شد هیات مدیره منابع مالی را مشخص کند.

وی تصریح کرد: ما روز پنجشنبه درخواستی از سازمان خصوصی سازی داشتیم که اجازه بدهند یک نشست فوق العاده داشته باشیم که با موافقت آنها مقرر شد امشب نشستی داشته باشیم تا از منابعی که داریم بهره ببریم تا گوشه‌ای از آپنش‌ها پرداخت شود و بازیکنان و کادر فنی از آن بهره ببرند.

وی افزود: گل‌محمدی درخواستی داشته در مورد دیرکرد آپشن‌های قرارداد اعضای تیم که درخواست به حق بازیکنان تیم هم است. سوای آپشن‌های قهرمانی، قراردادها آپشن‌های دیگری هم داشت که محقق نشده بود. هیئت مذیره بر آن شد تا هر چه زودتر سعی بر مشخص شدن منابع مالی کند. ماز روز پنج‌شنبه درخواستی از سازمان خصوصی‌سازی داشتیم که اجازه دهند جلسه فوق‌العاده‌ای گذاشته شود که با موافقیت آنها قرار شد جلسه‌ای را امشب داشته باشیم تا بتوانیم از منایعی که داریم بهره ببریم. بتوانیم گوشه‌ای از این آپشن ها را بدهیم و این بچه‌ها و حتی گل‌محمدی بتوانند از آن بهره ببرند. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه گل‌محمدی گفته بوده چندین بار اخطار داده بوده و توجهی به این اخطارها نشده بوده، تأکید کرد: گل‌محمدی چند باری با من صحبت کرد و ترتیب اثر یعنی اینکه منابع مالی موجود باشد تا بتوانیم تأمین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسئله پیراهن است. مابقی جاها کارگروه اقتصادی بسیار خوبی داریم ولی در پی این هستند راه‌هایی را جست‌وجو کنند که بتوانیم از آن بسترها برای تأمین مالی‌مان بهره ببریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گل‌محمدی گفته به دلیل عدم تمدید در تمرینات شرکت نکرده، تأکید کرد: این مسائل همه شایعه است که دشمنی می‌کنند. تیم‌هایی که با ما مخالف هستند دنبال این هستند که فضا و حاشیه‌های خودشان را پوشش دهند. مربی بزرگی مثل گل‌محمدی به نظر شما دنبال تمدید قرارداد است؟! یک تیم را به من نشان دهید که در هفته چهارم برای سال آینده دنبال تمدید باشد. وقتی پرسپولیس این همه قهرمانی به دست آورد آرامش این تیم را برنمی‌تابند و دنبال حاشیه‌سازی هستند. بعضی از رقبا وقتی برای تیم ما حاشیه درست شود از تیم آنها خبری بیرون نمی‌آید و حاشیه‌ای ندارند. الان ۱۶ تیم لیگ برتری و چند تیم لیگ یکی داریم آیا در  یک تیم می‌بینید که کسی در پی بحث تمدید قرارداد باشد. عده‌ زیادی دنبال این می‌گردند که ببینند چیزی پیدا می‌کنند تا حرفی و حاشیه‌ای درست شود.

 

منبع : آنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه