ارسال به دیگران پرینت

گل محمدی | واکنش گل محمدی | واکنش گل محمدی به حضور دونا دونی

گل محمدی به حضور دونادونی واکنش نشان داد | اگر من دربی را ببرم، او کجا می‌رود؟

یحیی با گشاده‌رویی و البته سیاست به خبرنگارانی که می‌خواستند سر از کار او و تیمش برای دربی در بیاورند پاسخ داد و نهایت سعی خود را کرد تا ترکیب تیمش را لو ندهد و حتی به نام دو بازیکن خط خورده هم اشاره نکند.

گل محمدی به حضور دونادونی  واکنش نشان داد | اگر من دربی را ببرم، او کجا می‌رود؟

گل‌محمدی می‌گوید هر تیمی تمرکز داشته باشد برنده دربی خواهد شد 

در همان ساعت اعلام شده، یحیی گل‌محمدی با صورت خندان وارد اتاق نشست خبری استادیوم اختصاصی پرسپولیس شد تا شخصا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد.

یحیی با گشاده‌رویی و البته سیاست به خبرنگارانی که می‌خواستند سر از کار او و تیمش برای دربی در بیاورند پاسخ داد و نهایت سعی خود را کرد تا ترکیب تیمش را لو ندهد و حتی به نام دو بازیکن خط خورده هم اشاره نکند.

با این حال نکته جالب در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی پرسپولیس جایی بود که او به شایعه حضور دونادونی در پرسپولیس پرداخت و با کنایه پرسید: «اگر من نتیجه بگیرم، او را به کجا می‌فرستند؟» به نوعی یحیی معتقد بود که این شایعه با هدف وارد کردن دونادونی به فوتبال ایران بوده است.

مشروح صحبتهای سرمربی پرسپولیس را می‌خوانید:

درباره بازی؟
این یکی از مهم‌ترین دربی‌هایی است که من به یاد دارم. باتوجه به شرایطی که در جدول وجود دارد، مساوی به درد هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌خورد و به خاطر همین هر دو تیم به دنبال برد خواهند بود. شرایط به گونه‌ای پیش خواهد رفت که هر دو تیم به دنبال برد خواهند بود. این نشانه خوبی است که شاهد یک بازی خوب و باکیفیت باشیم و ان‌شالله بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم خودمان رقم بزنیم و تمرکز داشته باشیم چون حفظ تمرکز در طول بازی خیلی مهم است.

 

خاتمه دادن به شایعات پیشنهاد 100 میلیاردی به یحیی گل محمدی توسط معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس | این حرف‌ها همیشه هست!

وضعیت استقلال؟
استقلال هم شرایط خوبی دارد و فکر میکنم شاهد یک دربی جالب باشیم و امیدوارم بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و هدفمان هم جز پیروزی چیز دیگری نخواهد بود. در تمرینات و صحبت‌ها با بازیکنان هم فقط به دربی فکر کردیم. استقلال تیم خوب و باکیفیتی است و بازیکنان خوبی دارد و فکر کنم بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. هر تیمی بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند و در دفاع بی اشتباه باشد می‌تواند بازی را ببرد.

* حضور کم تماشاگر؟


این دربی می‌تواند صد هزار تماشاگر داشته باشد. ساعت بازی هم طوری است که نصف زمین آفتاب و نصف زمین سایه خواهد بود. حیف است، این همه بی‌سلیقگی... می‌توانستند در ساعتی بگذارند که هم هوادار بیشتری بیاید و هم بازیکنان لذت بیشتری ببرند. بی‌سلیقگی زیاد است و این نشان می‌دهد اولویت، فوتبال نیست و فقط می‌خواهند یک بازی بدون دردسر برگزار شود و جمع شود برود، وگرنه هیچ دلیلی ندارد دربی به این حساسی ۴ ظهر باشد.

نایب قهرمان با بیشتر از ۶۰ امتیاز؟
ما پارسال این اتفاق برایمان افتاد و ۶۳ امتیاز گرفتیم و دوم شدیم. ممکن است این اتفاق بیفتد و در لیگ‌های باکیفیت هم این اتفاق می‌افتد و ممکن است تیم سوم هم بالای شصت امتیاز بگیرد و قهرمان شود. این نشان می‌دهد کیفیت لیگ ما بهتر شده است. این نشانه خوبی برای فوتبال ماست. هرچقدر بتوانیم امکانات بیشتری به باشگاه‌ها بدهیم تا مربیان شرایط خوبی داشته باشند کیفیت بیشتر می‌شود.

* ۱۱ بازیکن سه کارته؟
من نگران نیستم. بازی قبلی هم سه کارته زیاد داشتیم اما بازیکنان آن‌قدر عملکرد خوب داشتند که کارت نگرفتند. اگر بازیکنان از نظر جسمانی شرایط خوبی داشته باشند دلیلی ندارد کارت بگیرند. بازی فردا بازی خاصی است و تنش و درگیری زیاد است اما من نگران نیستم.

* خط خوردن دو بازیکن؟
وضعیت محمد عمری خوب است. شرایط خوبی دارد. یک مصدومیت بدی داشت اما چهار پنج روز گذشته خوب تمرین کرد و می‌تواند کمک کند.

* دربی پرگل؟
نتیجه بازی بستگی به این دارد که چقدر تمرکز داشته باشیم. امروز هم آخرین روز تمرین ماست که بیشتر تاکتیکی است. استفاده از موقعیت خیلی مهم است و اینکه به موقع گل بزنیم. همه چیز بستگی به شرایط بازیکنان دارد که در لحظه تصمیم خوب بگیرند. من خیلی امیدوارم که به هدفمان که سه امتیاز است برسیم.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه