ارسال به دیگران پرینت

وزیر خارجه آمریکا | وزیر خارجه آمریکا و بنیامین نتانیاهو

وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با بنیامین نتانیاهو رفت | وی اظهار کرد منم یک یهودی هستم

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم وارد اراضی اشغالی شد. در ادامه برای اطلاع از سخنان وزیر خارجه آمریکا با ما همراه باشید.

 وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با بنیامین نتانیاهو رفت | وی اظهار کرد منم یک یهودی هستم

وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با بنیامین نتانیاهو رفت

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم وارد اراضی اشغالی شد.در ادامه برای اطلاع از سخنان وزیر خارجه آمریکا با ما همراه باشید.

وزیر خارجه امریکا : دلیلی نمی بینم ایران پشت حمله حماس باشد | افزایش کشته های اسرائیل به 700 نفر

وزیر خارجه آمریکا بعد از پایان سفر چند ساعته خود به اراضی اشغالی، به مصر می‌رود. وی همچنین قرار است با پادشاه اردن و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در اردن دیدار کند.

پیش از این روزنامه «جروزالم‌پست» گزارش داده بود که در بحبوحه جنگ بین تل آویو و حماس، آنتونی بلینکن به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ارشد، تصمیم دارد به اراضی اشغالی سفر کند.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده که «آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، به اسرائیل سفر خواهد کرد تا با شرکای اسرائیلی خود به طور مستقیم در مورد وضعیت میدانی تعامل داشته باشد».

وزیر خارجه آمریکا در حالی برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی به اراضی اشغالی سفر می‌کند که رژیم صهیونیستی پس از عملیات بزرگ و انتقام‌جویانه «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین، به شکلی بی‌رحمانه و وحشیانه‌ای در حال بمباران شدید شهرهای نوار غزه و کشتار مردم فلسطین است.

رئیس‌جمهور و مقامات ارشد آمریکا در روزهای اخیر بارها حمایت خود را از جنایات ارتش صهیونیستی در نوار غزه اعلام کردند.

صبح روز شنبه نیروهای مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند. تصاویر فرار صهیونیست‌ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنمیت گرفته شدن ماشین و حتی تانک‌های اسرائیلی در پاسگاه‌های مرزی همگی نشان از عمق غافلگیری صهیونیست‌ها دارد.

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز (پنجشنبه) وارد تل‌آویو شد و در حین دیدار با «بنیامین نتانیاهو» گفت: ما اینجا در کنار شما هستیم و هیچ جای دیگری نخواهیم رفت.

،بلینکن در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «خوشحالم شما را میبینم اما متاسفم که تحت چنین شرایطی این ملاقات صورت می‌گیرد.»

او وعده داد: «ما اینجا هستیم و جایی نخواهیم رفت.»

بلینکن و نتانیاهو در ادامه با یکدیگر بیشتر گفت‌وگو خواهند کرد و بیانیه‌هایی از طریق مطبوعات منتشر خواهد شد.

«تایمز اسرائیل»، استفانی هالت، کاردار سفارت آمریکا در اراضی اشغالی و چندین دستیار ارشد به آنتونی بلینکن ملحق می‌شوند. همچنین در کنار نتانیاهو، ران درمر، وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی، ساحی هنگبی، مشاور امنیت داخلی این رژیم، آوی گیل، منشی نظامی نخست‌وزیر، مایکل هرتزوگ، سفیر رژیم صیهونیستی در واشنگتن و الی کوهن، وزیر خارجه این رژیم که نتانیاهو به ندرت او را در چنین جلساتی دعوت می‌کند، حضور دارند.

وزیر خارجه آمریکا: من به عنوان یک یهودی اینجا هستم
آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده طی سفر به سرزمین‌های اشغالی:

من  نه به عنوان وزیر خارجه آمریکا، بلکه به عنوان یک یهودی اینجا هستم

ما مهمات سامانه پاتریوت و دیگر مهمات را در اختیار اسرائیل قرار خواهیم داد.

ما ناو هواپیمابر خود را به اینجا فرستادیم و نیروهای خود را برای توقف درگیری در منطقه افزایش می‌دهیم.تنها هدف حماس نابودی اسرائیل است.

 

منابع: مهر٬ایسنا٬سپاه قدس

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه