ارسال به دیگران پرینت

پوست شیر | سریال پوست شیر | پشت صحنه پوست شیر

این سکانس از پوست شیر اشک همه را درآورد | پشت صحنه این سکانس شما را شوکه می‌کند!

این سکانس از سریال پوست شیر اشک همه را درآورد. در ادامه ویدیویی از پشت صحنه پوست شیر در این سکانس را ببینید که قطعا شما را شوکه می‌کند. پشت صحنه پوست شیر به تازگی در پلتفرم فیلم نت منتشر شده است.

این سکانس از پوست شیر اشک همه را درآورد | پشت صحنه این سکانس شما را شوکه می‌کند!

پشت صحنه پوست شیر

این سکانس از سریال پوست شیر اشک همه را درآورد. در ادامه ویدیویی از پشت صحنه پوست شیر در این سکانس را ببینید که قطعا شما را شوکه می‌کند. پشت صحنه پوست شیر به تازگی در پلتفرم فیلم نت منتشر شده است.

داستان سریال پوست شیر

نعیم مردی است که پانزده سال به اتهام قتل در زندان بوده است. او که تنها امیدش دیدن دخترش ساحل است، پس از آزادی از زندان تلاش می‌کند تا با او ارتباط برقرار کند. اما همسر جدید مادر ساحل، با این رابطه مخالف است.

نعیم به تدریج به ساحل نزدیک می‌شود و او را متقاعد می‌کند که پدر واقعی‌اش است. اما این رابطه با چالش‌های زیادی روبرو است.

موضوع سریال

پوست شیر سریالی اجتماعی، خانوادگی، درام و جنایی است که به موضوعاتی مانند خانواده، عشق، امید، جبران گذشته و تلاش برای ساختن زندگی جدید می‌پردازد.

بازیگران پوست شیر

شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، آناهیتا افشار، علیرضا کمالی، ژیلا شاهی، بابک کریمی، علی اوسیونی، ابوالفضل امیری، رضا بای، علیرضا استادی، احسان امانی، فرید سجادی حسینی، بهرام ابراهیمی، رؤیا جاوید نیا، بهزاد خلج، سعید دشتی، محمدرضا حسینی سروستانی و … از جمله بازیگران سریال پوست شیر هستند.

منبع : ورازندگی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه