ارسال به دیگران پرینت

فال | فال عشق

فال عشق | فال عشق فردا 26 شهریور | فردا این حس و حال عاشقانه میاد سراغت! + تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال عشق فردا با ما در ادامه همراه باشید.

فال عشق | فال عشق فردا 26 شهریور | فردا این حس و حال عاشقانه میاد سراغت! + تفسیر دقیق

فال عشق

برای اطلاع از فال عشق فردا با ما در ادامه همراه باشید.

فروردین

در قلمرو عشق و روابط عاطفی، تحول مهمی اتفاق می‌افتد که برای تو تعیین کننده خواهد بود. البته هر تحول یا حادثه‌ای در قلمرو عشق و دوستی تاثیرگذار و تعیین کننده خواهد بود. نسبت به این تحول خوش‌بین باش.

 اردیبهشت

ماجرای عاطفی تازه‌ای پیش می‌آید که نباید از آن ترسید. با جرات و جسارت باید وارد این ماجرا شد و از آن پیروز خارج شد. تو این توانایی را داری که هر کسی را مجذوب خود سازی.

خرداد

از بعضی ماجراهای عاشقانه باید فاصله گرفت چون تو را دچار دردسرها و مشکلاتی می‌کند که مناسب حال تو نیست. باید این دوره را با آرامش طی کرد و به آینده‌های دور امیدوار بود.

تیر

تو در عشق و دوستی، صمیمی و پاک هستی و باید مراقب باشی که به کسی علاقه‌مند شوی که ارزش تو را داشته بداند و لایق عشق پاک تو باشد .

مرداد

به کسی که دوستش داری اعتماد کن تا شیرینی این دوست داشتن چند برابر شود. نگاه‌های شکاک و مرموز، بی‌اعتمادی را زیاد می‌کند و تو را از او دور خواهد کرد.

شهریور

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌خگذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

فال ابجد | فال ابجد فردا ۲۶ شهریور | خبرهای خوشی برات تو راهه! | از این نعمت خدا غافل نشو! + تفسیر دقیق

 مهر

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

آبان

یکی از بزرگترین ضعف‌های تو این است که متوجه کسانی که در اطرافت هستند و به تو علاقه دارند نیستی . نسبت به اطراف بی‌توجه نباش و مهر و محبتت را به کسی که به محبت و مهربانی تو نیاز دارد ارزانی کن.

آذر

پس از یک دوره ناراحتی و تنهایی، اکنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی که بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیک کرده و تو را شاد و خرم می‌کند.

دی

  وقتی پیشنهادی مطرح می‌شود باید در موردش فکر کرد. هیچ‌گاه نباید چشم بسته پذیرفت و یا رد کرد. اول شناختت را کامل کن و بعد تصمیم بگیر.

بهمن

نگرانی تو برای آینده بی‌مورد است. اختلاف با دوست یا همسرت طبیعی است. این مسائل رفته‌رفته بهتر می‌شود و آن وقت تو می توانی با خاطری آسوده به کارهای دیگرت برسی.

اسفند

دوست داشتن، دوستی و عشق را به وجود می‌آورد. در این هیچ تردیدی نیست. با کلید دوست داشتن می‌توانی درهای بسته زیادی را باز کنی و به قلب او نفوذ کنی.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه