ارسال به دیگران پرینت

فال | فال عشق

فال عشق | فال عشق فردا ۱۹ شهریور | فردا این حس و حال عاشقانه به سمتت میاد! + تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال عشق فردا با ما در ادامه همراه باشید.

فال عشق | فال عشق فردا ۱۹ شهریور | فردا این حس و حال عاشقانه به سمتت میاد! + تفسیر دقیق

فال عشق

برای اطلاع از فال عشق فردا با ما در ادامه همراه باشید.

فروردین

 نگران سردی این رابطه نباش. به مرور زمان و با شناخت بیشتر همه چیز تغییر خواهد کرد و این رابطه محکم خواهد شد.

اردیبهشت

 تحولات مهمی در زندگی عاطفیت پیش می‌آید و تو باید تصمیمات تازه‌ای بگیری. برای آنکه این تصمیمات در جهت آسایش تو باشد باید دوراندیشی داشت و فرداهای دورتر را نیز در نظر گرفت.

خرداد

در قلمرو عشق و روابط عاطفی، تحول مهمی اتفاق می‌افتد که برای تو تعیین کننده خواهد بود. البته هر تحول یا حادثه‌ای در قلمرو عشق و دوستی تاثیرگذار و تعیین کننده خواهد بود. نسبت به این تحول خوش‌بین باش.

تیر

 احتیاج داری که افق‌های زندگی عاطفی خود را توسعه دهی. باید با افراد جدید آشنا شده و از آنها بیاموزی. باید راه‌های تازه‌ای را کشف و تجربه کنی. هنوز فرصت‌های خوبی در اختیار داری.

مرداد

ماجرای عاطفی تازه‌ای پیش می‌آید که نباید از آن ترسید. با جرات و جسارت باید وارد این ماجرا شد و از آن پیروز خارج شد. تو این توانایی را داری که هر کسی را مجذوب خود سازی.

شهریور

 عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

فال تاروت | فال تاروت فردا ۱۹ شهریور | سرنوشت برات چیزای خوبی رقم زده! | از این غافله عقب نمونی! +تفسیر دقیق

  مهر

 از بعضی ماجراهای عاشقانه باید فاصله گرفت چون تو را دچار دردسرها و مشکلاتی می‌کند که مناسب حال تو نیست. باید این دوره را با آرامش طی کرد و به آینده‌های دور امیدوار بود.

آبان

یک رابطه‌ی عاشقانه یا یک دوستی بزرگ در حال شکل‌گیری است. معمولا این‌گونه روبط از یک اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌یابد.

آذر

 تو در عشق و دوستی، صمیمی و پاک هستی و باید مراقب باشی که به کسی علاقه‌مند شوی که ارزش تو را داشته بداند و لایق عشق پاک تو باشد .

دی

عاشق باید بود که عاشقی، پروسه‌ای پرهیجان و تکامل‌بخش است. عشق تو را در معرض آزمایش و تجربه‌های مهمی قرار می‌دهد که طی آن آدمی ساخته و متحول می‌شود.

بهمن

 تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌خگذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

اسفند

 یک هدیه‌ی کوچک می‌تواند گره‌گشای مشکل بزرگی باشد، مشروط بر اینکه از روی عشق و محبت باشد. در واقع این محبت و دوستی است که حلّال مشکلات بوده و خارها را به گل تبدیل می‌کند.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه