ارسال به دیگران پرینت

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت | فال تاروت فردا ۲۳ شهریور | سرنوشت برات چیزای خوبی رقم زده! | از این غافله عقب نمونی! +تفسیر دقیق

در ادامه برای اطلاع از فال تاروت فردا با ما همراه باشید.

فال تاروت | فال تاروت فردا ۲۳ شهریور | سرنوشت برات چیزای خوبی رقم زده! | از این غافله عقب نمونی! +تفسیر دقیق

فال تاروت

در ادامه برای اطلاع از فال تاروت فردا با ما همراه باشید.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت جهان

کارت جهان :  امروز تمرکز شما از دنیای بیرون به دنیای درونتان تغییر جهت داده است و ترجیح می دهید در دنیای آرام درونتان فرو بروید، اما کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید در انتظارتان هستند. امروز ممکن است از این که نمی توانید خودتان را با سرعت زیاد دیگران هماهنگ کنید، ناراحت باشید. تلاش های شما برای هماهنگ شدن با آنها تنها باعث آشفتگی و سردرگمی شما خواهد شد. خودتان را اذیت نکنید، شما مجبور نیستید سرعت خودتان را با آنها تنظیم کنید، پس با آرامش با جریان زندگی پیش بروید.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت پاپ

کارت پاپ :  امروز ناگهان ریتم همه چیز آرامتر شده است، حتی خیلی آرامتر از آن چه شما انتظار دارید و این برای شما چندان خوشایند نیست. اما باور کنید این وضع موقتی است، پس سعی کنید از این وضعیت بیشترین بهره را ببرید. در حال حاضر فرصت های موجود به آن سرعتی که فکر می کنید از بین نخواهند رفت. پس سرفرصت و با حوصله برای استفاده مناسب از آنها برنامه ریزی کنید. خوشبختانه شما آدم صبوری هستید و در مورد مسائل مهم با حوصله رفتار می کنید.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر :  امروز اگر دیگران شما و کارهایتان را بلافاصله مورد تحسین قرار ندهند خیلی سریع ناراحت و دلخور خواهید شد. اما نباید خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت نکنید زیرا پیش از به پایان رسیدن امروز تمام آن چه کرده اید دیده خواهد شد. امروز سعی نکنید خوشحالیتان را به دیگران وابسته کنید، به جای این که رضایت و شادی خود را به عکس العمل های دیگران وابسته کنید. روی پای خودتان بایستید و خودتان مایه شادی خود را فراهم کنید. شاید نتایج زیادی نگیرید ولی هر قطره از این موفقیت برایتان بسیار ارزشمند خواهد بود.

فال تاروت | فال تاروت فردا ۲۲ شهریور | سرنوشت برات چیزای خوبی رقم زده! | از این غافله عقب نمونی! +تفسیر دقیق

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت ملکه

کارت ملکه :  زمان دارد می گذرد و شما خوب می دانید که باید توجهتان را روی لیست بلند بالای کارهایی که برای انجام دادن دارید متمرکز کنید. باید برای انجام این کارها برنامه ریزی داشته باشید و حداکثر استفاده را از تک تک لحظات خود ببرید. امروز از این که به زبان آوردن افکارتان کار خوبی باشد چندان مطمئن نیستید، مخصوصا اگر نگران این باشید که افکار و رویاهایتان با بقیه فرق داشته باشند. شما در شرایط عادی به عالم درونی خودتان پناه می برید، ولی امروز دوست دارید در کنار دوستان و خانواده تان بمانید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت امپراطور

کارت امپراطور :  امروز حواستان را روی مسائل مادی و اهداف کوتاه مدت خود متمرکز کرده اید. مدیریت بودجه تان در حال حاض از اهمیت بسیاری برخوردار است و اصلا نباید پولتان را صرف خرج های بی دلیل و غیر ضروری کنید. نگرانی در رابطه با مادیات برای شما وحشتناک و نفرت انگیز است، اما بخواهید یا نخواهید باید به این جنبه زندگی خود هم رسیدگی کنید. داشتن یک زندگی آرام نه تنها شما، بلکه اطرافیانتان را نیز تحت تأثیر قرار داده و مایه آرامش بیشتر آنها را نیز فراهم می ساز و در نتیجه رابطه عاطفیتان نیز بهبود خواهد یافت.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت چرخ سرنوشت

کارت چرخ سرنوشت :  به نظر می رسد که شرایط کیهانی دارند به نفع شما تغییر پیدا می کنند و می توانید پیش از پایان امروز بسیاری از کارهایی که می خواسته اید را به انجام برسانید. سعی کنید تا وقت باقیست بیشترین بهره را از این موقعیت ببرید، زیرا این وضعیت دوام چندانی نخواهد داشت و همیشه چرخ روزگار به نفع ما نمی چرخد. شاید احساس کنید که از بقیه دور و جدا افتاده اید و افکار و عقایدتان با آنها فرق می کند. شما مجبور نیستید خودتان را به دیگران شبیه کنید، از این تنهایی برای پرورش افکارتان استفاده کنید. 

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت اعتدال

کارت اعتدال :  امروز استراحت و تفکر در رابطه با مسائل شخصیتان برای شما بالاترین درجه اهمیت را دارد و ترجیح می دهید به مسائلی که تمام ماه گذشته ذهنتان را به خودشان درگیر کرده بودند بپردازید. حواستان به این نکته که رویاهایتان چه زمانی ارتباط خود با واقعیت را از دست می دهند باشد و سعی کنید راهی برای حفظ ارتباط میان این دو دنیا پیدا کنید. درست است که زمانی می توانید بگویید کسی را دوست دارید که عشقتان بدون قید و شرط باشد، ولی در این راه از خودتان یک قربانی نسازید.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت قدرت

کارت قدرت :  در حال حاضر انرژی شما در موازات با اهداف و جاه طلبی هایتان هست و دارید با اطمینان خاطر و هدفمند پیش می روید، اما باید سعی کنید تمرکز بیشتری داشته باشید و روشی عمل گرایانه و کاربردی را مورد استفاده قرار دهید و ببینید چه راهی بهتر و سریعتر شما را به خواسته هایتان خواهد رساند. شما مسئول خوشبختی دیگران نیستید، شما تنها موظف هستید برنامه سازنده ای برای زندگی خودتان داشته باشید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز :  چه خوشتان بیاید و چه نیاید وجود جزئیات دلیلی دارد و باید هر از گاهی تمام جزئیات را مورد بررسی قرار دهید. امروز هم از آن روزهایی است که باید به قطعه های کوچکتر پازل اهمیت بدهید. این کار باعث خواهد شد اطلاعات مهمی که لازم دارید را به دست بیاورید. این که به اعتقادات خود پایبند باشید خیلی خوب است، ولی نباید بیش از اندازه از خودتان سرسختی نشان بدهید. سرسختی بیش از حد مانع خوشحالی شما خواهد شد.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت خورشید

کارت خورشید :  امروز آماده اید تا به مسائل کاربردی بپردازید. البته این بدان معنا نیست که باید قدرت تخیل خودتان را محدود کنید و هیچ زمانی برای فکر کردن به رویاهایتان نگذارید. گاهی یک رویا می تواند قدرتمند تر از هزاران واقعیت باشد و آنقدر الهام بخش و موثر باشد که بیش از هر واقعیت دیگری بتواند روی آینده تان تأثیر داشته باشد؛ پس سعی نکنید خودتان را محدود کنید و ذهنتان را آزاد بگذارید. 

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت عدالت

کارت عدالت :  امروز بحث مالکیت در رابطه عاطفیتان ذهنتان را به خود مشغول کرده و ترجیح می دهید مرز اموال خودتان و طرف مقابلتان را از هم جدا کنید. این موضوع شاید بحث چندان جالبی را به همراه نداشته باشد، اما نتیجه ای که به دست خواهید آورد به احتمال زیاد ارزش وقتی که برای آن می گذارید را خواهد داشت، زیرا جلوی بالا گرفتن برخی بحث ها و مشکلات آینده را خواهد گرفت. پرداختن به این مسائل لزوما اثری روی صمیمیت و احساس نزدیکی شما و عشقتان نخواهد گذاشت.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم :   امروز حال و هوایتان تغییر قابل توجهی پیدا کرده و در این فکر هستید که چگونه می توانید آنهایی که به شما نزدیک هستند را به بهترین شکل ممکن مورد حمایت خود قرار دهید و نسبت به نیازهای آنها حساسیت بیشتری احساس می کنید. با این حال باید در نظر داشته باشید که اگر واقعا می خواهید چیز ارزشمندی در مقابل به دست بیاورید، باید این سخاوت بدون هیچ چشم داشتی باشد.

منبع : تصویر زندگی
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه