ارسال به دیگران پرینت

زندگی موفق | زندگی موفق سلبریتی

زندگی موفق یک سلبریتی از فقر تا ثروت | شهرت یک هنرمند انفرادی به نام آیو

آیو ،خواننده و بازیگر مشهور کره جنوبی است. زندگی موفق آیو زبانزد است زیرا او توانسته به تنهایی از فقر به ثروت برسد در ادامه برای اطلاع از زندگی موفق آیو در این مطلب با ما همراه باشید.

زندگی موفق یک سلبریتی از فقر تا ثروت | شهرت یک هنرمند انفرادی به نام آیو

زندگی موفق یک سلبریتی از فقر تا ثروت

آیو ،خواننده و بازیگر مشهور کره جنوبی است. زندگی موفق آیو زبانزد است زیرا او توانسته به تنهایی از فقر به ثروت برسد در ادامه برای اطلاع از زندگی موفق آیو در این مطلب با ما همراه باشید.

آیو یکی از هنرمندان برتر کره جنوبی است که به عنوان یک هنرمند انفرادی به شهرت رسیده است، با این حال او حرفه خود را از کجا آغاز کرد؟

توانایی‌های ترانه سرایی و خوانندگی آیو بی‌نهایت مورد تحسین قرار گرفته است. آلبوم‌های منتشر شده او همیشه در صدر هر جدول موسیقی قرار می‌گیرند.

در حالی که این خانم خواننده تا کنون به موفقیت‌های باورنکردنی‌ای رسیده است، او زندگی سختی داشته است.

در حالی که سال‌های اولیه زندگی آیو با خوشحالی شروع شد، سختی‌های دوران کودکی خواننده پس از آن شروع شد که مادرش وام یکی از بستگانش را امضا کرد. این خویشاوند وام را گرفت و ناپدید شد و مادر آیو را واداشت تا با عواقب پرداخت آن مقابله کند.

این تنها آغاز سختی‌های آیو بود. به دلیل وضعیت بد بدهی، آی یو از والدینش جدا شد و همراه با مادربزرگ و برادر کوچکترش زندگی کرد.

خانواده این خواننده به زودی از هم پاشید. آیو مجبور شد با مادربزرگ و برادر کوچکترش در خوانه‌ای یک خوابه زندگی کند. آنها با خوردن سیب زمینی زندگی می‌کردند و آیو برای رفتن به مدرسه از تپه بزرگی بالا رفت زیرا کرایه اتوبوس نداشت. خانه آن‌ها نیز پر از سوسک بود.

صعود خانم بازیگر از خرابه‌ها به اوج شهرت جهانی!!

پس از آن بود که خواننده تصمیم گرفت که اوضاع را به دست خود بگیرد. او شروع به امتحان دادن برای آژانس‌های سرگرمی کرد. حتی زمانی که او را رد می‌کردند ناامید نمی‌شد.

زمانی که بالاخره فکر می‌کرد موفق شده است، درگیر یک شرکت سرگرمی کلاهبرداری شد و پولش را از دست داد. با این حال، آیو هرگز از رویاهای خود دست نکشید. او نهایتا در یک شرکت سرگرمی مشهور پذیرفته شد.

و در حالی که او سرانجام در سال 2009 با «فرزند گمشده» حرفه بازیگری را آغاز کرد. با این حال برای چند سال نتوانست هیچ موفقیتی بدست بیاورد.

با موفقیت بزرگ آهنگ موفق او به نام «روز خوب» در سال 2010 زندگی آیو یک شبه تغییر کرد. او ناگهانی به ملکه چارت‌های موسیقی تبدیل شد.

به دنبال موفقیت مستمر او، آیو شروع به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کرد که ارزش خالص او را به طور تصاعدی افزایش داد. او تلاش‌های خود در زمینه املاک و مستغلات را با خرید یک ساختمان در شهور گواچئون در سال 2018 آغاز کرد.

هوش مصنوعی چه تصوری از کربلا دارد؟ | این تصاویر از کربلا شما را شوکه می‌کند

او ساختمانی را در گواچئون به مبلغ 4 میلیون دلار خریداری کرد. ارزش ساختمان در حال حاضر حدود 6 میلیون دلار است. این ساختمان در حال حاضر به عنوان فضای کار برای نوازندگان کوچکتر از او مورد استفاده قرار می‌گیرد. آن‌ها می‌توانند به صورت رایگان از ساختمان استفاده کنند.

در آگوست 2018، آیو ملک دیگری خرید اما این بار برای خانواده او بود.

آیو همچنین صاحب یک آپارتمان در چونگدام-دونگ است که به دلیل قیمت تکان دهنده‌اش خبرساز شد. هزینه این آپارتمان حدود 11.5 میلیون دلار است. بخش تکان دهنده‌تر این است که خانم خواننده و بازیگر بدون گرفتن هیچگونه وامی هزینه این ساختمان را پرداخت کرد.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه