ارسال به دیگران پرینت

زن باردار | قتل زن باردار

ماجرای قتل زن باردار توسط پلیس آمریکا چیست؟ | شلیک پلیس به زن باردار منجر به مرگ وی و فرزندش شد

زن باردار توسط پلیس آمریکا مورد هدف گلوله قرار گرفت و به قتل رسید در ادامه برای اطلاع از ماجرای قتل زن باردار و فرزندش در این خبر با ما همراه باشید.

ماجرای قتل زن باردار توسط پلیس آمریکا چیست؟ | شلیک پلیس به زن باردار منجر به مرگ وی و فرزندش شد

ماجرای قتل زن باردار توسط پلیس آمریکا چیست؟

زن باردار توسط پلیس آمریکا مورد هدف گلوله قرار گرفت و به قتل رسید در ادامه برای اطلاع از ماجرای قتل زن باردار و فرزندش در این خبر با ما همراه باشید.

 شلیک پلیس ایالت اوهایو آمریکا به یک زن باردار مرگبار شد.

 تیراندازی پلیس ایالت «اوهایو» آمریکا به سمت یک  زن باردار  به مرگ وی و کودکش منجر شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، مقام‌های پلیس «کلمبوس» اوهایو درباره حادثه ادعا می‌کنند که «تاکیا یانگ»، ۲۱ ساله اهل «کلمبوس» مظنون به سرقت از یک سوپرمارکت بود و قصد داشت با سرعت خودرویش را به سمت یک مامور پلیس براند.

براساس ادعای پلیس کلمبوس، افسران پلیس به‌همین دلیل به وی شلیک کردند.

شلیک مرگبار افسران پلیس به سمت این زن باردار به جان باختن وی و کودک متولد نشده‌اش منجر شد؛ دختر «یانگ» قرار بود در ماه نوامبر به دنیا بیاید.

یانگ مادر ۲ پسر شش و سه ساله بود.

این اتفاق در عصر روز پنجشنبه گذشته رخ داد؛ اگرچه فیلم دوربین‌های بدنه افسران حاضر در این حادثه وجود دارد، اما زمان انتشار عمومی آن هنوز اعلام نشده است.

آزار و اذیت ۹ نوجوان توسط مربی فوتبال | مربی فوتبال متاهل بود

اداره تحقیقات جنایی «اوهایو» گفت که تحقیقات درباره این حادثه را براساس استاندارد‌های مربوط به این دست حوادث انجام می‌دهد.

نام و اطلاعات مربوط به ۲ افسر دخیل در این تیراندازی منتشر نشده است؛ براساس گزارش‌ها این ۲ افسر در مرخصی اداری با حقوق هستند.

خانواده «یانگ» اعلام کردند که پرسش‌های زیادی در رابطه با این تیراندازی دارند؛ آن‌ها همچنین گفتند که باید مشخص شود که چرا فرزندشان به عنوان یک تهدید جدی در نظر گرفته شده است.

خشونت و تیراندازی مرگبار پلیس آمریکا مکررا زنان باردار را در این کشور هدف قرار می‌دهد.

پیشتر نیز اعلام خبر بازنشستگی یک افسر سفیدپوست ایالت فلوریدا آمریکا آن هم در حالی‌که پرونده ضرب‌وشتم یک زن باردار سیاه‎پوست به دست وی در جریان است، سبب برانگیخته شدن خشم عمومی شد.

«متیو مک نیل»، افسر سفیدپوست شهر «بوکا راتون» ایالت فلوریدا در ماه مه «نریلیا لورن»، زن باردار سیاه‎پوست را مورد ضرب و شتم قرار داد؛ براساس ویدئو‌های منتشر شده از دوربین بدن «مک نیل»، این افسر سفیدپوست پس از حضور در محل حادثه در پی دریافت تماس تلفنی مبنی بر خشونت خانگی، «لورن» را از خودرو خرج کرده و او را به زمین کوبید.

«مک نیل» حتی به اعتراض‌های همسر «لورن» که گفت «لورن» شش ماهه باردار است، توجهی نشان نداد و گفت که به این موضوع اهمیتی نمی‌دهد.

این زوج پس از بی توجهی پلیس به صحبت‌هایشان با تهدید وی مبنی بر استفاده از تیزر مواجه شدند.

رئیس پلیس «بوکا راتون» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیقات خود درباره این پرونده را آغاز کرده است.

 
منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه