ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل زن باردار | قتل زن باردار برای دزدیدن جنینش

قتل زن باردار برای دزدیدن جنینش | قتل بی رحمانه زن جوان

زنی که دوست باردارش را به قتل رساند تا جنین او را سرقت و وانمود کند که خودش زایمان کرده است. او همه این‌ کارها را کرد فقط با یک هدف؛ اینکه نامزدش او را ترک نکند.

قتل زن باردار برای دزدیدن جنینش | قتل بی رحمانه زن جوان

روز دوشنبه قضات دادگاهی در شهر نیوبوستون آمریکا محاکمه زنی را آغاز کردند که یکی از باورنکردنی‌ترین جنایات سال‌های اخیر در این کشور را رقم زد. زنی که دوست باردارش را به  قتل  رساند تا جنین او را  سرقت  و وانمود کند که خودش  زایمان  کرده است. او همه این‌ کارها را کرد فقط با یک هدف؛ اینکه نامزدش او را ترک نکند.

به نقل از  واشنگتن  پست، متهم که تیلور رنه‌پارکر نام دارد در سال2020 در اوکلاهاما دستگیر شد؛ تنها چند ساعت بعد از آنکه به طرز هولناک دوست 21ساله‌اش به نام ریگان سمونز را در خانه‌شان در شهر نیوبوستون به قتل رساند.

آن روز مأموران پلیس در اوکلاهاما متوجه خودرویی شدند که با سرعت غیرمجاز در حرکت بود. آنها به تعقیب خودرو پرداختند و به راننده دستور ایست دادند. وقتی  خودرو  توقف کرد، زن جوانی پشت فرمان بود؛ با لباس‌ها و دست‌هایی خون‌آلود. درست روی دامن او، نوزادی که دورش پتویی پیچیده شده بود به چشم می‌خورد. زن جوان تیلور رنه پارکر نام داشت و به مأموران گفت که دقایقی قبل زمانی که در حال رانندگی بوده دچار درد زایمان شده و در نهایت مجبور شده که نوزادش را خودش کنار  جاده  به دنیا بیاورد. مأموران پلیس با شنیدن حرف‌های او به سرعت وی را به  بیمارستان  منتقل کردند اما دقایقی بعد معلوم شد نوزادی که همراه زن 29ساله بوده، جانش را از دست داده است.

رفتار مشکوک

در ابتدا همه‌‌چیز عادی به‌نظر می‌رسید و پزشکان حرف‌های تیلور را باور کرده بودند اما آنها زمانی به او مشکوک شدند که خواستند وی را معاینه کنند. پزشکان وظیفه داشتند برای اطمینان از سلامتی زنی که تازه زایمان کرده بود وی را معاینه کنند اما تیلور از این کار امتناع کرد و به آنها اجازه نداد به او نزدیک شوند. رفتار زن جوان عجیب بود و همین باعث شک پزشکان شده بود تا اینکه در نهایت معلوم شد که هیچ نشانی از اینکه تیلور زایمان کرده وجود ندارد و او دروغ گفته است. در این شرایط مهم‌ترین سؤال این بود: نوزادی که  فوت  شده متعلق به چه‌کسی بود؟

جنایت هولناک

درحالی‌که هنوز تیلور در بیمارستان به سر می‌برد، کیلومترها آن‌طرف‌تر و در شهر نیو بوستون، مأموران پلیس در جریان جنایتی هولناک قرار گرفتند. زن جوانی به نام ریگان سیمونز 21ساله در خانه‌شان به طرز هولناکی به قتل رسیده و جنینی که در شکم داشت دزدیده شده بود.

وقتی مأموران پلیس قدم به خانه این زن گذاشتند با صحنه‌ای تکان‌دهنده روبه‌رو شدند. ریگان سیمونز 8ماهه باردار بود اما فرد ناشناسی با ضربات چاقو او را به قتل رسانده و سپس جنین وی را از شکمش درآورده و با خودش برده بود. طولی نکشید که پلیس متوجه ارتباط میان این حادثه و اتفاقی که در اوکلاهاما رخ داده بود، شد و دریافت عامل این جنایت هولناک کسی نیست جز تیلور؛ همان زن 29ساله‌ای که مدعی بود در کنار جاده زایمان کرده و حالا در بیمارستان تحت نظر بود.

محاکمه

از صبح دوشنبه گذشته به وقت محلی، محاکمه تیلور رنه‌پارکر در دادگاهی در شهر نیو بوستون آغاز شد. دادستان‌ها در دادگاه جزئیات بیشتری از این پرونده هولناک را فاش کردند و گفتند:‌ تیلور یک بازیگر حرفه‌ای است. یک جنایتکار بی‌رحم. او برای اینکه نامزدش را از دست ندهد، به دروغ به وی گفته بود که باردار است. پس از آن نیز شروع کرده بود به نقش  بازی  کردن. او حتی جشن تعیین  جنسیت  بچه‌اش را برگزار کرده، سونوگرافی جعلی تهیه کرده و در اینستاگرام پست‌هایی منتشر می‌کرد که همه باور کنند باردار است. حتی با گذشت زمان و با استفاده از پارچه‌هایی که زیر پیراهنش می‌گذاشت، وانمود می‌کرد که دوران  بارداری  سختی را سپری می‌کند. تا اینکه در آخر نقشه نهایی‌اش را اجرا کرد. دادستان‌ها توضیح دادند: تیلور دوستی به نام ریگان داشت. زن 21ساله‌ای که مادر دختری 3ساله بود و دوران بارداری‌اش را سپری می‌‌کرد. او 8ماهه باردار بود که تیلور برای اجرای نقشه نهایی‌اش سراغ وی رفت. این زن بی‌رحم زمانی که دختر 3ساله دوستش نیز در خانه بود، زن باردار را غافلگیر و با ضربات چاقو به قتل رساند. پس از آن اقدام به بیرون آوردن جنین 8ماهه از شکم ریگان کرد و لباس‌هایش را غرق خون کرد تا نقش بازی کند. او به همراه جنین 8ماهه سوار ماشینش شد تا به بیمارستان برود و مدعی شود که به‌طور ناگهانی دچار درد زایمان شده و بچه‌اش را به تنهایی به دنیا آورده اما جنین 8ماهه زنده نماند و راز این زن مخوف فاش شد. به‌گفته دادستان‌ها، این جنایت باورنکردنی است و همه شواهد نشان می‌دهد که تیلور هیچ علاقه‌ای به بچه نداشت. او فقط می‌خواست با این کار نامزدش را حفظ و کاری کند که او ترکش نکند. براساس این گزارش، احتمال می‌رود محاکمه این زن جنایتکار یک ماه طول بکشد و اگر تیلور پارکر مجرم شناخته شود با مجازات اعدام روبه‌رو خواهد شد.

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه