ارسال به دیگران پرینت

سر شعله | سر شعله گاز

اگر سر شعله های گازت سیاه یا کدر شده ببین! | ترفند پاک کردن سر شعله های گاز با دو روش +ویدئو

اگر سر شعله های گازتان سیاه شده و نمی‌دانید با چه روشی آن را پاک کنید حتماً این مطلب را دنبال کنید در ادامه برای یادگیری دو ترفند برای پاک کردن سرشله گاز با ما همراه باشید.

حجم ویدیو: 19.05M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12

 ترفند پاک کردن سر شعله های گاز با دو روش 

اگر سر شعله های گازتان سیاه شده و نمی‌دانید با چه روشی آن را پاک کنید حتماً این مطلب را دنبال کنید در ادامه برای یادگیری دو ترفند برای پاک کردن سرشعله گاز با ما همراه باشید.

گاز یکی از اجزا اصلی هر آشپزخانه است و برای اینکه آشپزخانه تمیز و زیبایی داشته باشیم، یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت تمیز بودن گاز است. بنابراین امروز قصد داریم روشی را ذکر کنیم که بتوانید برای تمیز کردن گاز خود از آن‌ها استفاده کنید.

اگر گاز شما خیلی چرب و کثیف نیست؛ می‌توانید با یک اسکاچ نرم و مخلوط برابر سرکه، مایع ظرف شویی و آب گرم در عرض چند دقیقه آن را برق بیندازید و شیشه، چدن و تمام قسمت های آن را تمیز کنیدبعد با یک دستمال خیس سطح گاز را پاک کنید و میله ها و شعله های گاز را آب بکشید.

دماغتو بدون عمل کوچک کن! | آموزش کانتور بینی های مختلف +ویدئو

تمیز کردن سطح گاز و شیشه فر گاز استیل :برای تمیز کردن گاز خود اولین کاری که انجام می‌دهید شعله ها و میله های اجاق گاز را بردارید.
برای تمیز کردن سطح گاز، داخل و شیشه فر با یک دستمال آشغال های کوچک روی گاز را جمع کنید.یک پیمانه جوش شیرین با کمی آب داغ مخلوط کنید که جوش شیرین به شکل خمیر در بیاد.سطح گاز را با آب داغ کمی نم کنید. و جوش شیرین را با یک دستمال به تمام قسمت های گاز بزنید. (خیلی گاز را خیس نکنید که جوش شیرین حالت خمیری خود را از دست ندهد.)۱۰ دقیقه صبر کنید و بعد نصف استکان سرکه را داخل اسپری بریزید و روی سطح گاز، اسپری کنید.بین ۱ الی ۸ ساعت صبر کنید. بعد با اسکاچ نیمه زبر و کمی مایع ظرف شویی روی گاز بکشید تا سوختگی و لک های روی گاز برود.در آخر با یک دستمال تمیز نم شده سطح گاز را برق بیندازید.(اگر اجاق گازتون رنگ داره مواظب باشید اسکاچ خیلی زبر استفاده نکنید. تا رنگ گاز آسیب نبیند.)
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه