ارسال به دیگران پرینت

واتساپ | جریمه به خاطر استفاده از واتساپ

جریمه 500 میلیون پوندی به خاطر استفاده از واتساپ!

شرکتی 500 میلیون پوند جریمه به خاطر استفاده از واتساپ پرداخت کرد. دلیل این جریمه به خاطر استفاده از واتساپ را در ادامه بخوانید.

جریمه 500 میلیون پوندی به خاطر استفاده از واتساپ!

 

جریمه به خاطر استفاده از واتساپ

شرکتی 500 میلیون پوند جریمه به خاطر استفاده از واتساپ پرداخت کرد. دلیل این جریمه به خاطر استفاده از واتساپ را در ادامه بخوانید.

مورگان استنلی یک شرکت خدمات مالی است، که از طریق شرکت‌های تابعه، محصولات و خدمات خود را به گروهی از مشتریان شامل شرکتها، دولتها، مؤسسات مالی و افراد حقیقی ارائه می‌کند. این غول بانکی به تازگی توسط رگولاتور انگلیسی جریمه شده است.

رگولاتور انگلیس (Ofgem) غول بانکی آمریکایی مورگان استنلی را برای استفاده از واتساب ۵.۴ میلیون پوند جریمه کرد. مرگولاتور اعلام کرد که مورگان استنلی کوتاهی کرده است و در انجام اقدامات معقول ناموفق بوده است. همچنین، این رگولاتور نیازمند تضمین استفاده کارکنان از راه‌های ارتباطی است که در صورت درخواست اطلاعات در روند یک تحقیق قابل ارائه باشند.

معامله‌گرانی که انرژی خرید و فروش می‌کنند، برای بحث درباره تراکنش‌هایی که از ژانویه ۲۰۱۸ تا مارس ۲۰۲۰ صورت گرفته، از حساب‌های خصوصی واتس‌اپ خود استفاده کردند. این به این معناست که در زمانی که مقام‌های نظارتی از مورگان استنلی درخواست ارائه این گفتگوها را کردند، آنها قادر به ارائه آنها نبودند.

این اولین جریمه اعمال شده بر اساس قوانین یکپارچگی و شفافیت بازار انرژی عمده فروشی است. قوانین فوق الذکر قوانین اتحادیه اروپا بود که پس از بریگزیت، به قانون انگلیس منتقل شد. این نشان داد که اگرچه «مورگان استنلی اینترنشنال» سیاست‌هایی را در نظر داشت که بازرگانان را از استفاده از واتس‌اپ منع می‌کرد، اما گام‌های معقولی برای اطمینان از انطباق با این سیاست‌ها و الزامات قانونی برداشته بود. به گزارش مستقل، این نهاد کنترلی انگلیسی مورگان استنلی را 7.7 میلیون پوند جریمه کرد اما با همکاری این بانک آمریکایی 30 درصد تخفیف در جریمه اعمال شده و این مقدار به 5.4 میلوین پوند کاهش یافت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه