ارسال به دیگران پرینت

اینستاگرام | واتساپ | سرنوشت اینستاگرام و واتساپ

سخنگوی دولت درباره سرنوشت اینستاگرام و واتساپ: با استانداردهای دوگانه مواجه هستیم

سخنگوی دولت درباره سرنوشت اینستاگرام و واتساپ: با استانداردهای دوگانه مواجه هستیم / اینستاگرام تصویر سردار سلیمانی را حذف می‌کند، اما تصاویر آموزش خشونت، تروریسم و سوءاستفاده از کودکان را منتشر می‌کند / کارگروه تشکیل شده تا اقدامات خلاف قانون و آشوب آفرینی‌های پلتفرم‌ها باعث نشود که به کسب و کار‌ها ضرر وارد شود

سخنگوی دولت درباره سرنوشت اینستاگرام و واتساپ: با استانداردهای دوگانه مواجه هستیم

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود درباره سرنوشت اینستاگرام و واتساپ گفت: متاسفانه با استانداردهای دوگانه ای مواجه هستیم. همین پلتفرمی که به آن اشاره کردید (اینستاگرام)، اگر تصویر سردار سلیمانی، یعنی نماد مقابله با تروریسم جهانی را حذف می کند. خیلی از اوقات، صفحه هم به بهانه تصویر سردار سلیمانی حذف می شود.

 علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود درباره سرنوشت اینستاگرام و واتساپ گفت: دولت کارگروهی به منظور حمایت از کسب و کارهای دیجیتال داشته و کارویژه آن هم این است که اقدامات خلاف قانون و آشوب آفرینی های برخی پلتفرم ها باعث نشود که به کسب و کارها ضرر وارد شود.

او ادامه داد: متاسفانه با استانداردهای دوگانه ای مواجه هستیم. همین پلتفرمی که به آن اشاره کردید (اینستاگرام)، اگر تصویر سردار سلیمانی، یعنی نماد مقابله با تروریسم جهانی را حذف می کند. خیلی از اوقات صفحه هم به بهانه تصویر سردار سلیمانی حذف می شود.

او گفت: همزمان در این ایام تصاویر آموزش خشونت، آموزش تروریسم، سوءاستفاده از کودکان را داشتیم. مثلا تصویری بود که گلوی یک پلیس بریده می شود. این تصویر در همان پلتفرم مروج خشونت تلقی نمی شود.

بهادری گفت: دولت از هر پلتفرمی که قواعد جهانی، کشور و قواعد خودش را رعایت کند حمایت می کند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • المچ ارسالی در

      مسخره بازی را تمام کنید بخاطر چند موضوع حاشیه ای خود دراوردی زندگی ملیونی را به مختل نمیکنند باز کنید لعنطیها کار داریم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه