ارسال به دیگران پرینت

دکس مک کارتی | دکس مک کارتی و همسرش

عرق مسی بوی عطر می‌دهد! | ماجرای لباس مسی که به دست دکس مک کارتی و همسرش رسید +تصویر

دکس مک کارتی در بازی لیگ کاپ آمریکا توانست لباس مسی را به دست آورد در ادامه برای اطلاع از ماجرای دکس مک کارتی و همسرش در این خبر با ما همراه باشید.

عرق مسی بوی عطر می‌دهد! | ماجرای لباس مسی که به دست دکس مک کارتی و همسرش رسید  +تصویر

ماجرای لباس مسی که به دست دکس مک کارتی و همسرش رسید 

دکس مک کارتی در بازی لیگ کاپ آمریکا توانست لباس مسی را به دست آورد در ادامه برای اطلاع از ماجرای دکس مک کارتی و همسرش در این خبر با ما همراه باشید.

همسر دکس مک کارتی، فوتبالیست آمریکایی می گوید عرق مسی بوی عطر می دهد. مک کارتی، هافبک تیم نشویل این شانس را داشت که در بازی فینال لیگ کاپ آمریکا که میان تیم های نشویل و اینترمیامی، تیم جدید لیونل مسی برگزار شد، لباس این فوتبالیست مشهور آرژانتینی را به دست آورد.

این بازی با نتیجه ی تساوی یک بر یک به پایان رسید اما مسی با به ثمر رساندن تنها گل اینترمیامی با یک ضربه ی پنالتی توانست تیم جدید خود را به قهرمانی لیگ کاپ آمریکا برساند.

با این حال، دکس مک کارتی، بازیکن تیم نشویل بعد از بازی آنقدرها ناراحت نبود، چرا که توانسته بود پیراهن لیونل مسی را به خانه ببرد و به همسرش نیز تأکید کرد که حتماً آن را قاب خواهد کرد و به دیوار خانه شان خواهد زد.

مک کارتی تصویری از هم تیمی هایش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «عاشق هم‌تیمی هایم است و به آن ها افتخار می کنم.»

این پست اما با عکسی از مک کارتی در حالی که پیراهن مسی را در دست داشت نیز همراه بود.

او در ادامه خطاب به همسرش نوشت: «جن مک کارتی متأسفم ولی آن چیزی که در عکس آخر هست قرار است قاب شود و برود روی دیوار بالای تخت.»

جن مک کارتی بعداً همان عکس از همسرش با پیراهن مسی را در توییتر خود منتشر کرد و نوشت: «ما پیرهن مسی را بو کردیم. بوی عرقش طوری بود که انگار از بدنش عطر تراوش می شود!»

لیونل مسی ۳۶ ساله در ادامه ی شروع درخشانش در لیگ برتر آمریکا، توانست گلی خیره کننده در فینال لیگ کاپ آمریکا به ثمر رساند. او در ۷ بازی ای که تاکنون برای تیم اینترمیامی داشته ۱۰ گل به ثمر رسانده است.

این فوتبالیست آرژانتینی همچنین توانست تیم جدیدش را به اولین قهرمانی خود از زمان تأسیسش در سال ۲۰۲۰ تاکنون برساند.

مسی در جشن قهرمانی تیم خود هم دست به حرکت زیبایی زد که مورد تحسین قرار گرفت. کاپیتان جدید اینترمیامی بازوبند خود را به دست کاپیتان پیشین تیم، دیاندره یدلن بست و کاپ قهرمانی را به همراه او بالای سر برد.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه