ارسال به دیگران پرینت

بستنی مگنوم | بستنی مگنوم خونگی

بستنی مگنوم خونگی یاد بگیر! | آموزش بستنی فوری خونگی

بستنی مگنوم یکی از برجسته‌ترین برندهای بستنی در دنیاست که سالانه فروش میلیاردی در سراسر جهان دارد. بستنی مگنوم از بهترین مواد تهیه و رویه ٔ آن از غنی‌ترین شکلات بلژیکی پوشیده می‌شود. این لایه در بعضی از مدل‌های مگنوم با انواع سس‌ها مانند کارامل و سایر طعم‌ها درست می‌شود.

بستنی مگنوم خونگی یاد بگیر! | آموزش بستنی فوری خونگی

بستنی مگنوم خونگی یاد بگیر!

بستنی مگنوم یکی از برجسته‌ترین برندهای بستنی در دنیاست که سالانه فروش میلیاردی در سراسر جهان دارد. بستنی مگنوم از بهترین مواد تهیه و رویه ٔ آن از غنی‌ترین شکلات بلژیکی پوشیده می‌شود. این لایه در بعضی از مدل‌های مگنوم با انواع سس‌ها مانند کارامل و سایر طعم‌ها درست می‌شود.

بستنی خانگی سالم و آسان

مواد لازم:

یک عدد موز

یک بسته خامه ۲۰۰ گرمی

۱۰۰ سی سی شیر

به روش بن ماری (داخل یک ظرف،آب کردن شکلات روی بخار کتری) و چند شکلات سکه‌ای ، شکلات آب شده درست کنید و چند ثانیه بستنی را داخل آن قرار دهید.

بدون اینکه داخل فریزر برود می‌توانید میل کنید زیرا با سرمای بستنی، شکلات سفت می‌شود و برای مگنومی شدن آن فقط چند خلال بادوم روی شکلات لازم است.و خود بستنی طی سه ساعت در فریزر آماده می‌شود. برای این کار قالب سیلیکونی راحت‌تر می‌باشد.

دیگه شیرینی از بیرون نخر! | ترفند ساده کوکی شکلاتی خونگی

 

بستنی در اصل یک دسر منجمد و شیرین است که در تولید آن از 10 تا 16 درصد چربی شیر استفاده می شود؛ بستنی مگنوم نیز با ترکیب خاص خود، در دسته همین خوراکی شیرین قرار دارد. می توان با قطعیت گفت بیش از 90 درصد از انسان ها، از زمان اختراع بستنی در دنیا، عاشق این خوراکی سرد، خوش طعم و جذاب شده اند. امروزه تنوع تولید بستنی در کارخانه های بستنی سازی بسیار بالا است.

از آنجایی که بستنی مگنوم در ایران بسیار شناخته شده و محبوب است، شاید بسیاری از ایرانی ها با شنیدن نام بستنی مگنوم، آن را یک محصول ایرانی تصور کنن، اما برند مگنوم در اصل متعلق به کشورهای دانمارک، بلژیک و سوئد است که توسط شرکت هلندی-بریتانیایی یونیلور، به بازار عرضه می شود. اصل بستنی مگنوم اولین بار در اواخر دهه 80 میلادی در شرکت فریسکو دانمارک، توسط مدیر تولید این شرکت، مگنس ویک لارسن، ساخته شد. هدف از ساخت بستنی مگنوم، تولید اولین بستنی چوبی مخصوص بزرگسالان بود و البته که مگنوم با این تولید، خیلی زود به هدف خود رسیده و بزرگسالان را نیز مانند کودکان به جمع مشتریان بستنی های خود افزوده است.

 

 

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه