ارسال به دیگران پرینت

قیمت تخم مرغ | قیمت تخم مرغ در بازار | قیمت یک شانه تخم مرغ

قیمت تخم مرغ بسیار ارزان شد | خبری عجیب اما واقعی

فعالیت در بخش صادرات و کسب درآمد دلاری، به تامین بودجه کشور کمک به سزایی می‌کند. بحث صادرات تخم مرغ و افزایش میزان تولیدات نیز، باعث می‌شود تا قیمت هر کیلو تخم مرغ از نرخ مصوب آن پایین‌تر به فروش برسد.

قیمت تخم مرغ بسیار ارزان شد | خبری عجیب اما واقعی

سال‌های اخیر در کشور، شاهد تورم و افزایش قیمت محصولات زیادی بوده‌ایم. این افزایش قیمت‌ها قطعا بر اوضاع زندگی مردم تاثیر سوء داشته‌ و باعث شده‌ است توان خرید مردم کاهش یابد. مصرف بسیاری از این محصولات، مثل انواع گوشت و مرغ، تخم مرغ، لبنیات و... برای حفظ سلامت افراد واجب و ضروری است.

تخم مرغ یکی از محصولات مغذی است که مصرف آن، فواید بسیاری دارد. اما خبرها حاکی بر آن است که قیمت این محصول در سال جدید افت داشته‌ است و با قیمت پایین‌تری نسبت به نرخ مصوب در بازار عرضه شده‌است. در ادامه سخنان آقای کاشانی، رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران را درمورد کاهش قیمت تخم مرغ در کشور را بشنوید.

آیا کاهش قیمت تخم مرغ حقیقت دارد؟

یک عمر تخم مرغ اشتباه می پختی | بیا یاد بگیر چه جوری تخم مرغ بپزی

تخم مرغ 15 الی 20 درصد ارزان‌تر می‌شود! با توجه به اینکه در چند سال اخیر در کشور شاهد افزایش قیمت محصولات و تورم هستیم، شنیدن خبر کاهش قیمت یک محصول می‌تواند خبری خوشحال‌کننده باشد. تخم مرغ یکی از محصولات پر مصرف و بسیار مغذی است که کاهش قیمت آن باعث می‌شود افراد بیشتری وسعشان به خرید و مصرف بیشتر این محصول برسد.

آقای حمیدرضا کاشانی، رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران، طی یک مصاحبه گفت که قیمت کنونی تخم مرغ در مرغداری‌ها، حدود 25 الی 20 درصد از نرخ مصوب اعلام‌شده کمتر می‌باشد. وی افزود به عبارت دیگر، نرخ مصوبی که برای هر کیلو تخم مرغ در نظر گرفته‌شده بود، کیلویی 47 هزار تومان بوده‌است. اما در حال حاضر در مرغداری‌ها، هر کیلو تخم مرغ به قیمت 40 هزار تومان عرضه می‌شود.

اما علت این کاهش قیمت چیست؟

به جز سال‌های اخیر، کشور ما هر ساله علاوه ‌بر تولیدات داخلی تخم مرغ، نیاز به وارد کردن این محصول نیز داشت. اما در سال 1401، علاوه ‌بر این که ایران از هیچ کشوری تخم مرغ وارد نکرد، بلکه توانست بخشی از تولیدات تخم مرغ خود را نیز به مشورهای دیگر صادر کند.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران در ادامه مصاحبه خود به سینوسی بودن روند مصرف تخم مرغ در کشور نیز اشاره کرد. وی ادامه داد: معمولا در کشور مصرف تخم مرغ در نیمه اول سال نسبت به نیمه دوم سال کمتر است. به دلیل کاهش مصرف تخم مرغ در 6 ماه از سال، اماکن کاهش میزان تولیدات وجود ندارد. بنابراین علاوه ‌‌بر ادامه دادن به روند تولید (برای جلوگیری از مواجه شدن با کمبود تخم مرغ در 6 ماه دوم سال)، می‌توانیم به صادرات این محصول بپردازیم.

فعالیت در بخش صادرات و کسب درآمد دلاری، به تامین بودجه کشور کمک به سزایی می‌کند. بحث صادرات تخم مرغ و افزایش میزان تولیدات نیز، باعث می‌شود تا قیمت هر کیلو تخم مرغ از نرخ مصوب آن پایین‌تر به فروش برسد.

علاوه‌بر کاهش قیمت محصولات از طرف دولت، شما با خرید از برخی مجموعه‌ها، سوپرمارکت‌ها (به صورت اینترنتی)، سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها و... می‌توانید کد تخفیف دریافت کنید. با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید محصولات سوپرمارکتی مختلف مثل تخم مرغ را با هزینه‌ی کمتر خریداری کنید.

خرید از سوپرمارکت های اینترنتی؛ راهی برای کاهش هزینه ها!

سال‌هاست با توجه به افزایش امکانات اینترنت، مشاغل زیادی فعالیت خود را به صورت مجازی و اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اند. یکی از مشاغلی که امروزه به صورت اینترنتی و مجازی نیز فعالیت خود را آغازکرده و با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شده‌است، سوپرمارکت‌ها هستند.

یکی از حسن‌های خرید اینترنتی، ارائه کد تخفیف‌های مختلف و متنوع در هنگام خرید می‌باشد. شما با استفاده از این کدها می‌توانید هزینه‌ی کمتری بابت سفارشات خود بپردازید. برای مثال در مورد تخم مرغ، علاوه‌ بر اخبار مبنی بر کاهش قیمت آن، می‌توانید با استفاده از کدهای تخفیف متنوع، با مبلغ کمتری از فروشگاه‌های آنلاین محصول خود را سفارش دهید.

1

انواع سوپرمارکت های اینترنتی

امروزه محصولات سوپرمارکتی به دو شیوه قابل سفارش هستند. برخی از سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌های بزرگ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صورت مستقل و جداگانه برای خود سایت یا اپلیکیشنی برای فروش آنلاین طراحی کرده‌اند. برای خرید از این فروشگاه‌ها کافی‌ست به سایت این فروشگاه‌ها مراجعه کنید و محصولات مورد نظرتان را به سبد خریدتان اضافه کنید.

یکی دیگر از روش‌های سفارش آنلاین محصولات سوپرمارکتی، مراجعه به سایت یا اپلیکیشن‌هایی است که با فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های مختلفی قرارداد دارند. از طریق این اپلیکیشن‌ها می‌توانید از سوپرمارکت‌های مختلف خرید خود را ثبت کنید. اکالا، اسنپ مارکت، اسنپ اکسپرس و... چند نمونه از سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی هستند که در حوزه‌ی فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی فعالیت می‌کنند.

اسنپ مارکت فروشگاهی فعال و متنوع

اسنپ مارکت فروشگاهی است که در آن می‌توانید محصولات سوپرمارکتی را سفارش دهید. در این اپلیکیشن سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌های مختلفی قرار دارند که شما محصولات متنوع را از نظر قیمت، کیفیت و... با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت بهترین کالا را سفارش دهید.

ارائه تخفیف در روند جذب مشتریان تاثیر بسزایی دارد. در این اوضاع افزایش قیمت‌ها و تورم در کشور، مردم ترجیح می‌دهند با هزینه‌ی کمتر و با استفاده از کدهای تخفیف، خرید خود را نهایی کنند. با استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی کمتر، محصولات سوپرمارکتی مورد نظرتان را سفارش دهید.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه