ارسال به دیگران پرینت

تخم مرغ | قیمت تخم مرغ

قیمت تخم مرغ چقدر تغییر پیدا می‌کند؟ | تولید کننده‌ها از عرضه خودداری می‌کنند!

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران درمورد تغییر نرخ قیمت تخم مرغ صحبت کرده و گفت: تا زمانیکه قیمت جدید مورد پذیرش تولیدکننده های تخم مرغ نباشد آنها از ارسال تخم مرغ برای عرضه در میادین میوه و تره بار خودداری می‌کنند.برای اطلاع از جزئیات خبر نرخ جدید تخم مرغ باما همراه باشید.

قیمت تخم مرغ چقدر تغییر پیدا می‌کند؟ | تولید کننده‌ها از عرضه خودداری می‌کنند!

قیمت تخم مرغ چقدر تغییر پیدا می‌کند؟ 

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران درمورد تغییر نرخ قیمت تخم مرغ صحبت کرده و گفت: تا زمانیکه قیمت جدید مورد پذیرش تولیدکننده های تخم مرغ نباشد آنها از ارسال تخم مرغ برای عرضه در میادین میوه و تره بار خودداری می‌کنند.برای اطلاع از جزئیات خبر نرخ جدید تخم مرغ باما همراه باشید.

، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران با بیان اینکه تغییر نرخ انجام شده در  قیمت تخم مرغ  هنوز مصوب نشده است، افزود: این نرخ باید مصوب و اعلام شود.

او گفت: نرخ نامه فعلی مربوط به قیمت تخم مرغ از قرار شانه‌ای 76 هزار تومان است اما در نرخنامه جدید قیمت تغییر پیدا کرده است و باید این قیمت اعمال شود تا تخم مرغ در میادین عرضه شود.

فصاحت گفت: تا زمانیکه قیمت جدید مورد پذیرش تولیدکننده های تخم مرغ نباشد آنها از ارسال تخم مرغ برای عرضه در میادین میوه و تره بار خودداری می کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران افزود: با پیگیری مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی و برای جلوگیری از اختلال در روند توزیع تخم مرغ قرار شد تعاونی مرغداران میهن تا تصویب نهایی نرخنامه جدید تخم مرغ مورد نیاز میادین میوه و تره بار را تامین کند.

در بخشنامه امروز سازمان میوه و تره بار  قیمت تخم مرغ بسته بندی 30 عددی که تا دیروز 94 هزار تومان بود به 89 هزار تومان رسید.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه