ارسال به دیگران پرینت

فال شمع | فال سرنوشت فوری | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع امروز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است.

فال شمع امروز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع امروز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است.

در ادامه از سایت 55 آنلاین همراه ما باشید با کاملترین فال شمع امروز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ برای تمام متولدین ماه های سال

فال روزانه شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

 فال شمع روزانه :

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است.

فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود.

برخی برای تعبیر فال شمع نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند.

فال شمع تنها یک بهانه است همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند.

فال شمع امروز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

فروردین 

با دست روی دست گذاشتن هیچ گاه به هدف خود نخواهید رسید بلکه مشکلات بسیار زیادی در زندگیتان سرازیر می‌شود که شما را به نابودی و شکست در امورات زندگی مواجه می کند.

اردیبهشت

با کینه و کینه توزی های بیهوده هیچگاه کارهایتان را انجام ندهید سعی کنید فردی صبور باشید تا بتوانید آینده‌تان را به نحو احسن بسازید و خود را از مشکلات و سختی های زندگی به خوبی عبور دهید.

خرداد

به زودی به ثروت بزرگ دوست‌داشتنی خواهید رسید که شادی آرامش را در زندگیتان چند برابر می‌کند باعث می‌شود بتوانید خیلی زود خود را از غم و اندوه نجات دهید.

تیر

افکار بیهوده را از ذهن  خود خارج کنید به زودی مشکلات شما برطرف می‌شود و آرامش و آسایش نصیبتان خواهد شد  در انجام کارهای خود با عجله دست به کاری نزنید که شما را به نابودی می رساند.

مرداد 

قدر لحظات خوب زندگیتان را بدانید تا بتوانید خوشبختی را به دست بیاورید و خود را به مقامات بالا و سربلندی برسانید سعی کنید هیچگاه در انجام کارهایتان تأخیر ایجاد نکنید.

شهریور

با شخصی درگیر مشکلات زندگی خواهید شد که احساس ناامیدکننده در وجودتان به وجود می‌آورد سعی کنید این نگرانی به خود راه ندهید تا بتوانید خوشبختی آرامش به دست بیاورد.

مهر

 در زندگی با اطرافیان تان بد رفتاری نکنید سعی کنید با اخلاق و رفتار مناسب آینده خود را بسازید و شادی و خوشبختی را در زندگیتان به دست بیاورید.

آبان

 در راز و نیاز با خداوند بپردازید تا بتوانید آینده‌تان را پر از خوشبختی و نشاط کنید و خود را از غم و اندوه نجات دهید سعی کنید سپاسگزار نعمت های فراوان خداوند باشید.

آذر

 شخصی در زندگی به شما دروغ بزرگی را می‌گوید و می‌خواهد مشکلات فراوانی برای تان به وجود بیاورد بهتر است حواستان را جمع کنید و هیچ گاه در انجام کارهای خود بی گدار به آب نزنید.

دی

از انرژی های منفی دوری کنید و خود را به سمت انرژی‌های مثبت برسانید تا بتوانید خوشبختی را به دست بیاورید و خود را از غم و اندوه زندگی نجات دهید و به آرامش نزدیک و نزدیک تر کند.

بهمن

به مجلسی بزرگ و دوست داشتنی دعوت خواهید شد در این مجلس دیدار با دوستان و اقوام تان دارید که احساس آرامش خاصی در وجودتان به وجود می آورد و شما را به پیروزی می رساند.

اسفند

اگر هدفی در سر خود دارید برای آن تلاش کنید تا به دست بیاورید و خود را از غم و اندوه نجات دهید و به سوی شادمانی و خوشبختی برسانید سعی کنید نگران مشکلات زندگی خود نباشید.

فال شمع چیست و چگونه تعبیر می‌شود؟

فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.

فال شمع هم مانند فال‌ قهوه یا فال تاروت در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. اینکه تا چه حد به این مسایل باید به دید خرافات نگریست یا چه تاثیری می‌توانند در زندگی افراد بگذارند جای بحث دارد.

فال چیست :

فال یعنی شگون، به زبان یا به دل نیک آوردن، پیش‌بینی خوش‌بینانه و کوشش در پیشگویی آینده (معمولا آینده یک فرد) از راه روش‌های نهانی یا فراطبیعی است.

ایرانیان قدیم به فال نیک مروا و به فال بد مرغوا می‌گفتند که هر دو به معنی مرغ آوا می‌باشد. برای این که با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می‌زدند، آنها اگر بعضی پرندگان از دست راست حرکت می‌کردند یا از دست چپ آواز می‌خواندند را خوش یمن می‌دانستند.

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه‌های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورق‌های تاروت در اروپا از جمله فال‌های بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می‌آیند. در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه‌ای برخوردارند. البته فال‌های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال شمع، فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکی‌هایی مثل چای، قهوه، نخود و …

بنابراین می‌توان فال را روشی برای شناخت آینده دانست ولی آیا واقعا می‌توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را می‌توان بیان کرد؟ ما معتقدیم آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم. آینده نوشته نشده، سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است، پس کسی نمی‌تواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمی‌توانیم منکر پیش‌گویی‌های بزرگ تاریخ بشری بشویم.

در واقع کاری که یک فال خوب انجام می‌دهد روشن ساختن باورهای ماست که در ضمیرناخودآگاه ما پنهان شده و به عبارت دیگر آینده‌ای که فال برای ما پیشگویی می‌کند از ضمیر ناخودآگاه ماست نه سرنوشت ما و فال‌گیری نوعی کشف درون شماست. اگر به قانون جاذبه مراجعه کنیم با این اصل مواجه می‌شویم که اگر چیزی را در ذهن خود باورکنیم آن چیز بزودی در دنیای واقعی ما نمایان خواهد شد پس وقایع بازتاب باور انسان‌ها هستند. در انجام یک فال، ما ذهنیت خود را روشن می‌کنیم؛ ذهنیتی که با باور رخدادها هماهنگ یا در تعارض است.

 

منبع : استار بورس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه