خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

پیاز | مضرات پیاز

هرگز لب به این پیاز نزنید

پیاز یکی از سبزیجات محبوب و پرمصرف در سراسر جهان است. این محصول از خانوادهٔ لیله‌ایان بوده و دارای شکل کروی یا بیضی شکل است. پوست بیرونی پیاز را به عنوان پوستهٔ خارجی و پوششی طبیعی برای حفاظت از گوشت و مغز پیاز می‌شناسند. در نظام غذایی افراد، پیاز به عنوان یکی از مهمترین سبزیجات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای خواص زیادی است که درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله کاهش فشار خون، کاهش قند خون، بهبود سیستم ایمنی بدن و تقویت سیستم گوارش هستند. به علاوه، پیاز به عنوان یکی از مواد اصلی در آشپزی به کار می‌رود و در تهیه انواع غذاهای پخته و فریت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هرگز لب به این پیاز نزنید

پیاز یکی از سبزیجات محبوب و پرمصرف در سراسر جهان است. دارای شکل کروی یا بیضی شکل است. پوست بیرونی پیاز را به عنوان پوستهٔ خارجی و پوششی طبیعی برای حفاظت از گوشت و مغز پیاز می‌شناسند.

در نظام غذایی افراد، پیاز به عنوان یکی از مهمترین سبزیجات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای خواص زیادی است که درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله کاهش فشار خون، کاهش قند خون، بهبود سیستم ایمنی بدن و تقویت سیستم گوارش هستند. به علاوه، پیاز به عنوان یکی از مواد اصلی در آشپزی به کار می‌رود و در تهیه انواع غذاهای پخته و فریت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیاز نخورید

خوردن پیاز و خواص بینظری که برای بدن و سلامتی دارد بر هچیکس پوشیده نیست. همه ما درباره فواید ضد باکتریایی و ضدعفونی کنندگی آن خبر داریم اما آیا این همه ماجرا درباره پیاز است؟ پیاز به اندازه خواصی که دارد می تواند برای بدن شما ضرر هم داشته باشد. تصمیم با خود شما است که به خوردن آن ادامه بدهید و یا خوردن آن را ترک کنید.

پیاز دقیقا به همان علتی که برای بدن شما مفید است و باکتری ها را جذب خود می کند و محیط را ضد عفونی می کند به بدن شما آسیب می رساند.

پیاز برش خورده و مانده در یخچال را مصرف نکنید چرا که موجب عفونت بدن می شود. پیازی که به صورت پوست کنده و برش خورده در محیط خانه و یا یخچال قرار داشته باشد می تواند یک منبع آلودگی قوی باشد.

پیاز برش خورده می تواند میکروب ها را به خود جذب کند. پیازی که باز شده باشد در هر محیطی که قرار بگیرد می تواند تمامی میکروب های محیط را به خود جذب کند . در نتیجه می توانید پیاز را در یخچال قرار دهید تا آلودگی های محیط را به خود جذب کند و ضدعفونی کند. اما به یاد داشته باشید نباید این پیاز را مورد مصرف خود قرار دهید.

این هشدار را به شما می دهیم که خوردن این پیاز می تواند موجب عفونت چشم، روده، و معده می شود.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه