ارسال به دیگران پرینت

پیاز | قیمت پیاز

قیمت پیاز اشک آور شد | دلیل گرانی قیمت پیاز چیست ؟

دلیل گرانی پیاز مشخص شد در ادامه دلیل گرانی پیاز را بخوانید

قیمت پیاز اشک آور شد | دلیل گرانی قیمت پیاز چیست ؟

دلیل گرانی پیاز مشخص شد در ادامه دلیل گرانی پیاز را بخوانید

روند صعودی قیمت پیاز و عبور از مرز ۳۰ هزار تومان به‌ازای هر کیلو؛ این روزها در استان فارس و شهر شیراز به‌قدری سرعت گرفته که اشک مصرف‌کنندگان را درآورده است و بسیاری از خانواده‌ها قادر نیستند مطابق با نیاز خود این کالای پرمصرف را خریداری کنند.

با این روش از شوره سر خلاص شوید! | روش درمان شوره سر با آب پیاز

هرچند مسئولان بخش کشاورزی همواره اعلام می‌کنند که هیچ کمبود محصول داخلی وجود ندارد، اما بر قیمت سرسام‌آور این محصولات نظارتی ندارند و این عدم نظارت‌ها موجب شده است در این فشارهای اقتصادی علاوه بر نارضایتی مردم سفره خانوارها کوچک‌تر از قبل شود.

طبق بررسی‌های میدانی خبرنگار تسنیم از فروشگاه‌ها و بازارچه‌های خرید در سطح شهر نشان می‌دهد که پیاز در بازار به‌قیمت هرکیلوگرم ۲۶ تا ۳۵ هزار تومان عرضه می‌شود و به فروش می‌رسد. کارشناسان مربوطه، صادرات، دیر رسیدن محصول، بارندگی، افزایش هزینه‌های تولید و واسطه‌گران را از جمله عوامل افزایش و گرانی این محصول کشاورزی عنوان می‌کنند.

دنبال یک غذای تازه و خوشمزه هستید؟ | طرز تهیه مرحله به مرحله کیک سالاد الویه +ویدئو

هرچند سازمان صمت و تعزیرات بر نظارت جدی بازار و برخورد با گرانفروشان تأکید می‌کنند، اما مشاهدات خبرنگار تسنیم این گونه نیست و مردم از عدم نظارت جدی بر قیمت محصولات در بازار گلایه‌مند هستند و گویا همه حرف‌ها در حد شعار و تیتر رسانه‌هاست.

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه