ارسال به دیگران پرینت

کیفیت هوا | کاهش کیفیت هوا

گرد و خاک برخی از نقاط کشور را فرا گرفت | کاهش کیفیت هوا در راه است

به تازگی سازمان هواشناسی کشور خبر از کاهش کیفیت هوا داده است.برای اطلاع از جزئیات خبر کاهش کیفیت هوا در ادامه باما همراه باشید.

گرد و خاک برخی از نقاط کشور را فرا گرفت | کاهش کیفیت هوا در راه است

کاهش کیفیت هوا در راه است

به تازگی سازمان هواشناسی کشور خبر از کاهش کیفیت هوا داده است.برای اطلاع از جزئیات خبر کاهش کیفیت هوا در ادامه باما همراه باشید.

امروز در برخی از نقاط کشور طی ساعاتی وزش باد شدید‌‌‌، گردو خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

امروز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از کرمان نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده گاهی، رعدوبرق وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش بینی می شود سه شنبه در اردبیل آذربایجان شرقی شمال آذربایجان غربی استان‌های ساحلی دریای خزر دامنه‌ها و ارتفاعات جنوبی البرز غربی و مرکزی بخش‌هایی از استان‌های، قم، مرکزی اصفهان یزد کرمان و سیستان و بلوچستان بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار راکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

بارش باران و رگبار شدید در ۷ استان کشور | هشدار هواشناسی به این استان ها

چهارشنبه و پنج شنبه در مناطقی از شمال غرب استان‌های ساحلی دریای خزر استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز برخی مناطق واقع در کرمان سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از مرکز و جمعه در شمال شرق ارتفاعات و دامنه‌های البرز شرقی و ارتفاعات جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گردوخاک پیش بینی می‌شود.

امروز در قم نیمه جنوبی تهران جنوب البرز شمال، مرکزی جنوب و شرق، کرمان جنوب، سمنان شرق و شمال، اصفهان غرب استان‌های کرمانشاه ایلام و خوزستان سه شنبه در بخش‌هایی از مرکز شرق و شمال شرق چهارشنبه و پنج شنبه در شمال شرق شرق بویژه منطقه زابل و برخی مناطق، سمنان در بعضی، ساعات وزش باد شدید ،گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود. همچنین امروز شمال خلیج فارس و از سه شنبه تا پنجشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه