ارسال به دیگران پرینت

ازدواج | ازدواج با مردان جوان‌

چرا برخی زنان تمایل به ازدواج با مردان جوان‌تر از خود دارند؟‌

برای اطلاع از علت تمایل زنان به ازدواج با مردان جوان‌تر از خود در ادامه این خبر باما همراه باشید.

چرا برخی زنان تمایل به ازدواج با مردان جوان‌تر از خود دارند؟‌

چرا برخی زنان تمایل به ازدواج با مردان جوان‌تر از خود دارند؟‌

برای اطلاع از علت تمایل زنان به ازدواج با مردان جوان‌تر از خود در ادامه این خبر باما همراه باشید.

امروزه برخی زنان بیشتر تمایل به ازدواج با مردان جوان تر از خود دارند. افراد مشهوری مانند کیت ماس، پریانکا چوپرا و هایدی کلوم از این دسته زنان هستند. در گذشته، ازدواج با مردان جوان‌تر از خود، در جامعه کمتر مورد پذیرش قرار می ‌گرفت. اما اکنون رویکردها نسبت به این موضوع در حال تغییر است. زنان می توانند انتخاب کنند که با چه کسی ازدواج کنند و هیچ مانعی هم وجود ندارد. خبرنامه به این موضوع مهم در زمینه ازدواج و علل احتمالی آن پرداخته است.

مردان جوان برای زنان بوی جذاب تری دارند

بوی مردان جوان برای زنان مسن تر جذاب تر است چرا که بدن آنها در اوج سلامتی خود قرار دارد. در واقع، یک مطالعه نشان می ‌دهد که هر چه سن بالاتر می ‌رود، بوی بدن تند تر می شود. مردان جوان نیز برای جذاب ماندن بیشتر از عطر استفاده می کنند.

وقتی با یک نفر ازدواج می‌کنین در واقع با تمام این ویژگی‌های عجیب ازدواج میکنین!

علاقه به تجربه های متفاوت

از آنجا که مردان جوان بخشی از نسل جدید هستند، دوست دارند تا کارهای متفاوت را در زندگی تجربه کنند. این موضوع می تواند برای زن جذاب و سرگرم کننده باشد. زیرا، زوجها دنیای خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

مردان جوان تر شیک تر هستند

عموماً مردان جوان به ظاهر و لباس پوشیدن خود توجه بیشتری نشان می دهند. آن ها همیشه تلاش می کنند تا با مد و فشن هماهنگ باشند. در واقع، بر اساس یک مطالعه می توانیم بگوییم که، نحوه لباس پوشیدن مردان برای بسیاری از زنان جذابیت دارد.

امتیاز بیشتر

متأسفانه، رقابت بین زنان برای داشتن همسر جوان همیشه وجود دارد. در جامعه امروزی، زنانی که از 30 سالگی گذشته اند، از نظر بسیاری از افراد «پیر» تلقی می شوند، به خصوص اگر مجرد باشند. اما اگر با مردان جوان تر دیده شوند این مورد  زیاد درنظر گرفته نمی شود.

فاصله گرفتن از بچه

با بالا رفتن سن زوج‌ها ممکن است آن ها برای داشتن بچه تحت فشار قرار بگیرند. با این حال، مردانی که جوان هستند، از بچه دار شدن فاصله می گیرند، که برای زنانی که بچه نمی خواهند عالی است. در این مورد یک مطالعه نیز نشان داده است که مردان در سال‌های اخیر بچه دار شدن را بیشتر به تأخیر می‌اندازند، بسیاری از آنها بچه‌دار شدن را در سن سی سالگی به بعد انتخاب می ‌کنند.

مردان جوان وقت بیشتری برای شما دارند

در یک رابطه زناشویی مردان جوان تر بیشتر مایل به وقت گذراندن با خانواده شان هستند. زیرا از حوصله و درک بیشتری برخوردارند.

مردان جوان بارورتر هستند

اگر قصد بچه دار شدن را دارید، این یک خوش شانسی بزرگ است، زیرا هر چه مرد جوان تر باشد، احتمال باروری او بیشتر است.

منبع : خبرنامه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه