ارسال به دیگران پرینت

ازدواج | خانم های نامناسب برای ازدواج

آقایان به هیچ عنوان با این خانم ها ازدواج نکنید | ازدواج با این خانم ها ممنوع

چند تیپ شخصیتی خاص از خانم ها را به شما معرفی کنیم که حتما باید از ازدواج با آن ها دوری کنید زیرا در نهایت با مشکل مواجه خواهید شد.

آقایان به هیچ عنوان با این خانم ها ازدواج نکنید | ازدواج با این خانم ها ممنوع

اگر به دنبال ساختن یک زندگی عاشقانه هستید و می خواهید زندگی تان همیشه دوام داشته باشد، حتما باید یک انتخاب عاقلانه و هوشمندانه انجام دهید. به همین دلیل در این قسمت قصد داریم چند تیپ شخصیتی خاص از خانم ها را به شما معرفی کنیم که حتما باید از ازدواج با آن ها دوری کنید  زیرا در نهایت با مشکل مواجه خواهید شد.

خانم های دروغگو

اگر با خانمی دروغگو در رابطه هستید و قصد ازدواج با او را دارید و متوجه شده اید که در این دوران آشنایی دروغ های کوچک و ریز به شما می گوید و شاید تعداد دفعات دروغ گفتن او به 10 بار رسیده است، این بسیار خطرناک است پس بهتر است در مورد ازدواج با او تجدید نظر کنید. قطعاً شما نمی خواهید با فردی در زیر یک سقف زندگی کنید که صداقت کامل ندارد. 

خانم های مادی گرا

هیچ اشکالی ندارد که انسان به چیز های مادی علاقه داشته باشند اما اگر خانمی که با شماست، مدام به فکر کادو هایی است که از دیگران می گیرد و دوست دارد که بیش از حد به دنبال مادیات برود و مسئله اصلی ارتباط را فراموش کرده است، بهتر است که کمی عقب بکشید. اگر این خانم مدام در مورد هدیه، خرید کردن، رفتن به رستوران های مجلل و ... با شما صحبت می کند و به احساساتتان توجهی ندارد، احتمالا در آینده با شما دچار مشکل خواهد شد

خانم قدر نشناس ‌

تصور کنید با کسی که دوستش دارید، برای شام بیرون رفته اید و به گونه ای رفتار می کند که انگار شما خدمت کارش هستید. در واقع به کاری که شما انجام می دهید، ارزش و احترام نمی گذارد. همین باعث می شود که در آینده با او به مشکل بخورید و سرخورده شوید. قطعاً شما دوست دارید با زنی ازدواج کنید که به شما احترام می گذارد. خانواده و دوستان تان را نیز مورد ارزش و احترام قرار می دهد؛ پس قبل از انتخاب حتماً مطمئن شوید. 

خانم های شکاک‌‌

خانم های شکاک زندگی را برای شما تبدیل به جهنم می کنند. منظور از شکاکی این است که او همه ی چیز های کوچک را تبدیل به چیز های بزرگ و پیچیده می کند؛ به عنوان مثال زمانی که در محل کار هستید یا با دوستان تان بیرون رفته اید، آنقدر به شما پیام می دهد و زنگ می زند تا سر از کارتان در بیاورد. در واقع به تنهایی و بدون شما احساس امنیت ندارد. معمولاً از بسیاری از کار های شما ایراد می گیرد و تعریفش از اعتماد کاملاً متفاوت خواهد بود  بنابراین نمی تواند زندگی خوبی را برای تان رقم بزند. 

خانم های همیشه تلخ و بداخلاق

حتما خانم هایی را دور و بر خود دیده اید که سر احمقانه ترین چیز ها عصبانی می شوند. خانم هایی که حتی نمی توانند به یک جوک بخندند  زیرا همه چیز را جدی می گیرند. بهتر این است که از ازدواج با این خانم ها دوری کنید. احتمالاً آن ها در گذشته مشکلی داشته اند که باعث شده همیشه رفتار تلخی داشته باشند و احتمالا نمی توانید در بلند مدت در کنار او زندگی خوب و آرامی را تجربه کنید. 

خانم های روان پریش‌‌  

این خانم ها معمولا چهره زیبایی دارند و حتی شاید شبیه مدل ها هم باشند اما اخلاق آن ها خیلی زیبا نیست. در واقع زیبایی چهره باعث شده است که هر جنبه دیگری از زیبایی را فراموش کنند اما ممکن است از عصبانیت به حد انفجار برسند. معمولاً روحیه و حالت غیر قابل پیش بینی دارند. یک دقیقه  بغل می خواهند دقیقه دیگر کاملاً عصبانی هستند و از شما می خواهند که به سمتش نروید. آن ها تعادل رفتاری ندارند. 

این خانم ها معمولاً سندروم پیش از قاعدگی شدید دارند و تا جایی که می توانید باید از آن ها دوری کنید. حتی ممکن است به یک باره بدون این که از قبل چیزی به شما بگویند، رابطه را تمام کنند. 

خانم های کنترل گر  

این خانم ها دوست دارند که همیشه رئیس باشند. همه تصمیمات را خودشان بگیرند و دیگران را کنترل و مدیریت کنند. آن ها تصمیم می گیرند که شما در کجا غذا بخورید، با چه کسانی رفت و آمد کنید، چه زمانی تنها باشید، آن ها مدیریت همه چیز را به دست می گیرند و قطعاً در یک رابطه طولانی مدت شما را کلافه خواهند کرد، زیرا ارزش و احترام کافی برای شما قائل نیستند. 

خانم های بیش از حد وابسته

این خانم ها بیش از حد به نیاز های خود فکر می کنند. شما همیشه باید در کنار او  باشید و او را مطمئن کنید که عاشقش هستید و همه چیز در رابطه با او درست است. همچنین پس از قرار سوم می خواهند که با شما ازدواج کنند و همیشه عجله دارند. اگر به او زنگ نزنید یا پیامش را به سرعت جواب ندهید، وحشت زده می شود و مدام گریه می کند. این خانم ها معمولا گزینه مناسبی برای ازدواج نیستند.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      همش چرت وپرت بود این خصلت ها مال اقایون هست😇

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه