ارسال به دیگران پرینت

فال | فال روزانه فال روزانه امروز

فال روزانه پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه  پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

 فال روزانه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

برای آگاه شدن از اتفاقات جالب پیش رویتان در تاریخ پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402  فال روزانه خود را بخوانید.

فال  در لغت به معنای طالع ، بخت  و نیز پیشگویی  و عاقبت بینی  است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد.

فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند.

در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

 

فال ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می‌تواند در طول روز ادامه پیدا کند. اگرچه شما سعی می‌کنید از این مشکلات دوری کنید، ولی وسوسه می‌شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین کار این است که از هر مجادله‌ای پرهیز کنید.

 
 

فال ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

امروز گفتگو با دیگران شما را به جاهایی می‌کشاند که خودتان اصلاً انتظارش را ندارید، ولی باید دوست داشته باشید که پایتان را از مرزهای خود فراتر بگذارید. از نظر تئوری این کار باید برایتان آسان باشد، چراکه شما همیشه از ایده‌های جدید استقبال می‌کنید، ولی حالا وقتی که می‌بینید با موقعیت جدید خود آشنایی ندارید احساس ترس می‌کنید. شما باید خودتان را به این جریان بسپارید، اگر بخواهید مقاومت کنید اوضاع بدترمی‌شود.

 

 
 

فال ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

اطیمنان حاصل کنید که هرکاری که انجام می‌دهید مدام در حال ترقی‌کردن باشد، برای اینکه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه‌افکنی می‌کند. قبول کردن مسئولیت هر چیزی که کاملاً بی‌عیب نیست، ممکن است خیلی سریع برنامه‌های شما را نقش بر آب کند، بنابر این قبل از اینکه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشکوکی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فکر کنید. به جای اینکه تحت حمایت یک فرد دیگر خطر کردن را بپذیرید، خط مشی معنوی‌ای برگزینید که در آن همه برنده باشند.

 

 
 

فال ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

امروز فعالیت داشتن باعث تندرستی جسم و فکر شما خواهد بود. تنها فکر کردن به فعالیتهای بدنی کافی نیست؛ باید به تمرینات روحی نیز بپردازید. هنگامی که شما در روزهای آینده با مسائل استرس زا برخورد می‌کنید، احتمالاً اضطراب شما افزایش خواهد یافت، پس بهترین راه این است که قبل از رسیدن به نقطه بحرانی، سرگرمی پیدا کنید که انرژی مازاد شما را تخلیه کند.

 

 
 

فال ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

امروز شما وقتی که دیگران با شما مثل قبل رفتار می کنند احساس می کنید که تحت فشار قرار گرفته اید، گویی که یه این دلیل یک چنین اتفاقی می افتد که آنها با بی رحمی نمی خواهند تغییری در چشم انداز خود بدهند. خیلی متکبر نشوید، شما هنوز هم از این مخمصه رها نشده اید. خوشبختانه شما زمان اضافی دارید که تا قبل از اینکه با تغییراتی که در آینده به وجود می آید روبرو شوید، بتوانید کارهای را که جدیداً شروع کرده اید را تکمیل کنید.

 

 
 

فال ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

امروز شما تعادل کامل بین ایده الهام بخشیدن به دیگران و توجه کردن به جزئیاتی که لازم است تا این کار درست انجام شود، را شناخته‌اید. اگرچه شما توانایی استفاده از استعدادهایتان برای انجام وظیفه را دارا هستید، ولی آرزوهایتان می‌تواند زندگی روزانه‌تان را با احتمال غیر واقعی بودن آنها به هم بریزد. از تصوراتی که در ذهنتان دارید در جهت پیش رفتن به سمت واقعیات زندگیتان استفاده کنید.

 

 
 

فال ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

پروژه ای که روی آن کار می کنید خیلی خوب پیش می رود، ولی امروز شما جریانی از الهام دریافت می کنید که باعث می شود بینش و دیدگاه بهتری کسب کنید. شاید در ابتدا پیاده کردن آن ترسناک باشد، ولی ارزشش را دارد. از همه انرژی و اراده خود استفاده کنید. در آینده از کاری که امروز کردید بسیار خوشحال خواهید بود. از منطق خود استفاده کنید و راه حلی برای مشکلی بیابید که مدتی است شما را به خود مشغول کرده است. همه سرنخ های لازم را در اختیار دارید، فقط باید آنها را کنار هم بگذارید. نقش کارآگاه خصوصی را بازی کنید تا به جواب برسید. فرد خاصی را به نحو عجیبی تحسین می کنید، ولی صدایی در گوش شما می گوید که از احساساتتان به او چیزی نگویید. باید این گام مهم را بردارید. عجله کنید.

 

 
 

فال ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

نظر شما امروز عملی می‌شود. اما کار خود را به شیوه ی روزهای دیگر انجام ندهید. شاید بخواهید موثر تر از معمول باشید یا شاید اصلا ً کسل شده اید. انگیزه شما این است که می‌توانید کاری متفاوت نسبت به دیروز یا فردا انجام دهید. شاید تنها چیزی که برای ایجاد نیرویی تازه در خود نیاز دارید این باشد که یک تکانی به زندگی‌تان بدهید.

 

 
 

فال ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

شما در این روزها سر درگم شده اید زیرا بسیاری از کارهایی را که قصد انجام شان را دارید مانده اند و به نوعی شما در بین این همه کار ناتمام گیر افتاده‌اید. متاسفانه باید بگوییم سختی‌هایی که در گذشته متحمل شده اید هنوز به پایان نرسیده اند و دوباره سختی‌های جدیدی بر سر راه شما به وجود خواهند آمد. بهتر است در برابر هیجانات خود ایستادگی کنید تا شما را به راه‌های نادرست منحرف نکنند.

 

 
 

فال ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین دی

ظاهراً شما وارد بحثی شده‌اید که خیلی سهل و آسان است، اما این فقط ظاهر قضیه است و در پشت پرده اتفاقات دیگری می‌افتد. شما اطلاعات مورد لزومتان را کسب می‌کنید تا بتوانید با سرمایه یکی از دوستانتان در مورد موضوعی مالی تصمیم مهمی بگیرید. ولی سازمان دهی کردن افکارتان را چند روز به عقب بیندارزید؛ اگر سرعت خود را پایین بیاورید، دوباره می‌توانید به حس ششم خود اطمینان کنید.

 

 
 

فال ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

امروز شما چیزی می‌آموزید که برای تغییر ذهنتان در مورد یک سیاست مهم و یا مسائل مذهبی دلیل خوبی بهتان می‌دهد. حتی اگر مردد هم باشید، ولی برای انتخاب جدیدی که می‌تواند زندگی تان را در سالهای آینده تحت تاثیر قرار دهد آمادگی کامل دارید. فقط فراموش نکنید که این موضوع به پایان کارتان ربطی ندارد. هر موقع که شما اطلاعات جدید گرفتید، همان موقع باید نظر خود را عوض کنید.

 
 

فال ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

رویاهایی که از دوران کودگی در سر داشتید، این رویاهای نیز با رشد شما بزرگ شده اند، این رویاهای شما را بیش از پیش مشوش کرده اند و باعث شده اند که نتوانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید. شما به رویاهایتان زیاد اهمیت می‌دهید بهتر است از فکر رویاها بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید. زیرا رویاها دوام چندانی ندارند، گاهی مانند پوشالی تو خالی هستند و می‌توانند واقعیت زندگی شما را از بین ببرند. با وجود این رویاها و توهمات، شما در یک خواب غفلت به سر می‌برید اما به دلیل انعاطاف پذیری زیادی که دارید به راحتی می‌توانید به این رویاها خاتمه دهید.

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه